Lun 11 Nov, 2019 10:21 am
Dacã s-ar face mecanicã auto, pe bazã de ce crede unul sau altul, unul mai ”priceput” ca altul, și acum am circula tot cu caru” cu boi!
Faptul cã motorul nu trage, nu-i musai cã-i turbo de vinã, poa”sã fie partea de comandã dela turbo sau multe altele! Credința, zic unii, e utilã la bisericã...aici ar fi nevoie de specialiști și scule.
Iar despre reparația turbo, se recomandã a se face într-un service ce are o experiențã relevantã pe subiectul ãsta, deși unii sunt absolut convinși cã se poate face la colțul uliții, acțiunea e mai pretențioasã de atât, în primul rând se procedeazã la recondiționarea turbo(dacã meritã, uneori costul unuia nou e sensibil mai mare decât recondiționarea), în ateliere superspecializate, care se ocupã numai cu asta, apoi montarea cu îndeplinirea unor proceduri obligatorii(mai ales ptr a avea garanție pe lucrare+piese): verificare circuit și presiune ungere turbo, verificat cu minuțiozitate circuit de admisie turbo ( cu absolut tot ce ține de el), schimb ulei și filtre(ulei-aer)...sunt destul de frecvente cazuri de turbo înlocuite, fãrã procedurile de mai sus, și zdrobite iremediabil, în câteva sute de metri, doar ptr cã n-aveau ungere corespunzãtoare sau au aspirat corpuri strãine rãmase prin admisie!