- RMihaelaRaureanu
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2019
RMihaelaRaureanu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- floreasandu54
- *
- 24 mesaje
- din 10 Jul 2019
- Corsa 2001 X10XE
- Ialomita
floreasandu54
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bla-bla-bla! Sau coclenderul dela frâna de motor!
Martorul respectiv se numește "check engine" și avertizeazã cã ECU(calculatorul de gestiune/management a motorului) a inregistrat una sau mai multe erori provenite dela terminalele supravegheate, în general senzori, dar nu numai...Varianta înțeleaptã, nu bãlãrii de mecanic de colț de ulițã, ar fi o diagnozã, ceea ce va fi un punct de plecare serios în depistarea probleme(lor)i ...restu-i can-can.
Martorul respectiv se numește "check engine" și avertizeazã cã ECU(calculatorul de gestiune/management a motorului) a inregistrat una sau mai multe erori provenite dela terminalele supravegheate, în general senzori, dar nu numai...Varianta înțeleaptã, nu bãlãrii de mecanic de colț de ulițã, ar fi o diagnozã, ceea ce va fi un punct de plecare serios în depistarea probleme(lor)i ...restu-i can-can.
- RMihaelaRaureanu
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2019
RMihaelaRaureanu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- RMihaelaRaureanu
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2019
RMihaelaRaureanu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- RMihaelaRaureanu
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2019
RMihaelaRaureanu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- RMihaelaRaureanu
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2019
RMihaelaRaureanu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- RMihaelaRaureanu
- OP
- 8 mesaje
- din 07 Nov 2019
RMihaelaRaureanu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dacã s-ar face mecanicã auto, pe bazã de ce crede unul sau altul, unul mai ”priceput” ca altul, și acum am circula tot cu caru” cu boi!
Faptul cã motorul nu trage, nu-i musai cã-i turbo de vinã, poa”sã fie partea de comandã dela turbo sau multe altele! Credința, zic unii, e utilã la bisericã...aici ar fi nevoie de specialiști și scule.
Iar despre reparația turbo, se recomandã a se face într-un service ce are o experiențã relevantã pe subiectul ãsta, deși unii sunt absolut convinși cã se poate face la colțul uliții, acțiunea e mai pretențioasã de atât, în primul rând se procedeazã la recondiționarea turbo(dacã meritã, uneori costul unuia nou e sensibil mai mare decât recondiționarea), în ateliere superspecializate, care se ocupã numai cu asta, apoi montarea cu îndeplinirea unor proceduri obligatorii(mai ales ptr a avea garanție pe lucrare+piese): verificare circuit și presiune ungere turbo, verificat cu minuțiozitate circuit de admisie turbo ( cu absolut tot ce ține de el), schimb ulei și filtre(ulei-aer)...sunt destul de frecvente cazuri de turbo înlocuite, fãrã procedurile de mai sus, și zdrobite iremediabil, în câteva sute de metri, doar ptr cã n-aveau ungere corespunzãtoare sau au aspirat corpuri strãine rãmase prin admisie!
Faptul cã motorul nu trage, nu-i musai cã-i turbo de vinã, poa”sã fie partea de comandã dela turbo sau multe altele! Credința, zic unii, e utilã la bisericã...aici ar fi nevoie de specialiști și scule.
Iar despre reparația turbo, se recomandã a se face într-un service ce are o experiențã relevantã pe subiectul ãsta, deși unii sunt absolut convinși cã se poate face la colțul uliții, acțiunea e mai pretențioasã de atât, în primul rând se procedeazã la recondiționarea turbo(dacã meritã, uneori costul unuia nou e sensibil mai mare decât recondiționarea), în ateliere superspecializate, care se ocupã numai cu asta, apoi montarea cu îndeplinirea unor proceduri obligatorii(mai ales ptr a avea garanție pe lucrare+piese): verificare circuit și presiune ungere turbo, verificat cu minuțiozitate circuit de admisie turbo ( cu absolut tot ce ține de el), schimb ulei și filtre(ulei-aer)...sunt destul de frecvente cazuri de turbo înlocuite, fãrã procedurile de mai sus, și zdrobite iremediabil, în câteva sute de metri, doar ptr cã n-aveau ungere corespunzãtoare sau au aspirat corpuri strãine rãmase prin admisie!