Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • danyeltdc

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

S-a mai discutat pe forum dar in sa nu gasesc topicul cu solutia sau ideeile pentru aceasta membrana capac culburori , moto Z17DTH 101 CP an 2005.

De curand cineva a solutionat problema ? La mine e foarte deformata membrana si cam imi arunca vapori/ulei spre turbo si nu vrea sa se autoaprinda ceva Sad

Orice idee orice sfat e bine venit.

Las poza mai jos cu membrana afectata.





Va salut.


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • dusabogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Si eu am problema asta, ai gasit cumva intre timp pe undeva membrana ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,751
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
,,Membrana asta a vietii,, de care intrebati aici nu se gaseste sa o cumperi noua pentru Opel Astra H 2003-2007... defapt nu s-a gasit sa o cumperi de noua nici pentru Opel Astra G 1.7DTI 1999-2003, nici pentru Opel Astra F 1.7TD 1990-1998 / Opel Vectra B 1.7TD 1995-1997. Toate sunt cu motor ISUZU 1.7l si defapt e acelasi bloc motor care se regaseste pe toate trei modele amintitre anterior. Ca si o scurta istorie, acest motor turbo-diesel ISUZU de 1.7l se fabrica in diverse variante si cu diverse tipuri de chiulase incepana cu 1988 si pâna in 2014 inclusiv.

Ce as face eu (daca as fi in situatia voastra, avand un motor cu muuulti km si membrana sparta) :
(1) m-as duce intr-un centru REMAT, acolo unde ,,se dau la rabla,, masini model Opel Astra G 1.7cdti 2003-2004 si mi-as lua un capac cu membrana intacta de acolo.
(2) as cauta un motor de Opel Astra G 2003-2004/ Astra H 2003 -2007 de pe o masina rasturnata care este la dezmembrat (ex. se vinde pentru chiulasa, axe sau alte piese deoarece masina a ramas pornita in momentul in care era rasturnata si in mod evident motorul ei s-a gripat din lipsa de ulei de motor, blocul motor fiind deja compromis. Personal... chiar am beneficiat de un astfel de motor, atunci cand am cumparat o chiulasa completa cu axele cu came de pe EXACT un astfel de motor de Astra H 1.7cdti, care s-a gripat dupa o rasturnare.

Stima.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit si cumparat membrana de la un magazin online ucrainean. Pretul total membrana+transport+taxe vama ~ 130 lei.
Pentru cine este interesat : https://klifex.ua/en/membran...-97363851-0607898

Dureaza cam 2 saptamani, poate 3, in functie de cat de greu se misca vama postei romane.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,751
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, mare lucru ca exista posibilitatea asta. Sunt si eu interesat, te rog fa ceva poze cu ambele membrane una langa alta sa vedem dimensiunilex si cum arata materialul, deasemenea daca poti sa ne spui daca materialul este cauciuc si daca se simte la fel la mana (ex. daca incerci sa-l intinzi prin tragere).
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai pot face poze cu ambele membrane, pentru ca am montat-o deja pe cea noua. E ce trebuie ca dimensiuni, s-a potrivit perfect.
Materialul pare un fel de silicon, sau un cauciuc mai elastic, asa.
Cea veche o sa o pozez separat daca mai e cazul, pot sa-ti spun insa ca e deformata maxim si e teapana, lemn, plastic.

Problema la masina mea era ca, probabil membrana veche ramanea blocata cand maxim deschis, cand maxim inchis.
Imi tragea ulei la greu in admisie uneori. Dar mi-a puscat si semeringurile de la injectoare (nu stiu daca din suctiunea de la turbo, sau daca se bloca inchis si facea presiune in carter....)

Asa ca am inlocuit semerigurile de injectoare, apoi am mers cu gazele din carter date afara pe un furtun pana ce a ajuns membrana. Probabil ca as fi mai mers mult cu solutia asta, insa gazele de carter se acumuleaza sub capota si iti ajung in masina....

Am cautat vreo 3 zile pe internet pana sa gasesc membrana asta - mai era pe aliexpress un seller, dar ala nu livra in Romania (+ca era din rusia si oricum n-as fi dat bani la rusi); cu greu am gasit site-ul ala si am comandat pe principiul " daca pierd 80-90 lei, asta e". Insa au livrat corect, de aceea am si pus aici. Am fost cobaiul, ca sa zic asa.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,751
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa ne spui si numarul de km din bord ? Si mie imi ajunge ulei in intercooler si vad ca mai nou de la ultimul schimb mi-a piscat ceva ulei, deci banuiesc membrana asta ca nu mai face servici sus in capacul motor si ajunge ulei mai mult ca inainte in admisie (vad ca s-a umezit in partea de jos tubul de plastic de la intrarea de aer in turbina).
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Masina mea are 205.000 km in bord(dracu` stie, in realitate). Membrana o poti verifica usor, trebuie doar sa desfaci 4 surubele si sa vezi cum arata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR