Lun 11 Nov, 2019 9:05 am
Ceva e dubios în toatã povestea asta...
În primul rând, ai plãtit foarte puțin ptr reparație (ptr un motor similar, dar 16v, la o reparație asemãnãtoare, segmenți, cuzineți bielã, supape și simeringuri, pompã apã+distribuție, am plãtit 5.000+, piesele le-am luat cu discounturi importante, dar de cea mai bunã calitate), ceea ce mã duce cu gândul la o ”reparație” de mântuialã, adicã au înlocuit unele piese...care i-o fi tãiat pe ei dobitocu”...
În al doilea rând, deși e adevãrat cã e nevoie de o sumã de km sã se ajusteze cãmãșile+segmenții, în mod sigur nu e vorba de 5.000km, vreo 2-3.000 ar trebui sã fie mai mult decât suficient...dacã dupã km ãștia, consumul de ulei, rãmâne mãrit, atunci s-a lucrat de mântuialã și piesele nu sunt noi în punctele importante, ce determinã consumul de ulei.
Faptul cã nu vezi fum la eșapament nu e relevant, nu stai tu cu ochiu” acolo, sã vezi cum fumegã la anumite regimuri...motorul poate sã consume ulei, peste normã, dar nu suficient cât sã-l vezi tu la eșapament...dacã țeava e afumatã tãciune, mai ales la drumuri lungi, atunci consumã ulei, indubitabil!