- mariuseek
- OP
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Corsa Z12XEP din 2007, 105.000 km, a mers numai cu ulei GM pana in prezent.
In afara de tacanitul de 1-3 secunde de la pornire, motorul e foarte silentios, distributia nu tacane, tachetii nu se aud deloc. Am verificat lantul si se prezinta ok, nu e incremenit ca unul nou, dar ca sa il misc putin trebuie sa trag destul de tare de el. Deci clar mai merge.
Problema insa am observat la axele cu came, uzura in special pe lobii din dreapta, spre buson, in stanga sunt ok.
Axul de pe evacuare are o uzura pronuntata, zic eu, pe ultimul lob drept. Pe admisie uzura nu e asa de mare.
Am vazut ca pe varful jojei se mai ia un pic de "zgura" caracteristica uleiului GM.
In curand ii dau baia de ulei jos, la curatat si ii bag ulei bun.
In ciuda uleiului folosit si probabil neschimbat la timp, motorul merge foarte frumos, fara tacaneala, zornaiala si batai. Tinand cont de asta, credeti ca axul cu came trebuie schimbat neaparat, nu merge si asa? Tachetul in zona respectiva nu compenseaza uzura?
Chiar am nevoie de un sfat de la cei experimentati, e masina unui pensionar care merge foarte putini km si vreau sa il ajut, sa ii fac o treaba buna, sa ii salvez motorul. Daca mai merge inca 50.000 km in urmatorii 10 ani fara cheltuieli majore e perfect.
In afara de tacanitul de 1-3 secunde de la pornire, motorul e foarte silentios, distributia nu tacane, tachetii nu se aud deloc. Am verificat lantul si se prezinta ok, nu e incremenit ca unul nou, dar ca sa il misc putin trebuie sa trag destul de tare de el. Deci clar mai merge.
Problema insa am observat la axele cu came, uzura in special pe lobii din dreapta, spre buson, in stanga sunt ok.
Axul de pe evacuare are o uzura pronuntata, zic eu, pe ultimul lob drept. Pe admisie uzura nu e asa de mare.
Am vazut ca pe varful jojei se mai ia un pic de "zgura" caracteristica uleiului GM.
In curand ii dau baia de ulei jos, la curatat si ii bag ulei bun.
In ciuda uleiului folosit si probabil neschimbat la timp, motorul merge foarte frumos, fara tacaneala, zornaiala si batai. Tinand cont de asta, credeti ca axul cu came trebuie schimbat neaparat, nu merge si asa? Tachetul in zona respectiva nu compenseaza uzura?
Chiar am nevoie de un sfat de la cei experimentati, e masina unui pensionar care merge foarte putini km si vreau sa il ajut, sa ii fac o treaba buna, sa ii salvez motorul. Daca mai merge inca 50.000 km in urmatorii 10 ani fara cheltuieli majore e perfect.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Zgura caracteristica uleiurilor proaste sau GM ,moartea motoarelor ,daca mai merge si din an in paste are timp uleiul sa se scurga bine de tot si fiecare pornire este pe uscat perfect .Din toate astea ce poti schimba? calitatea uleiului ....si cam atat ,dai baia jos spala bine de mizerie vezi sorbul,garnitura la montare ,eu le mai mesteresc si presiunea de ulei si restrictia la sorb si dai bataie,ulei de calitate si filtru schimbat la timp merge mult si bine.
- mariuseek
- OP
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.
Pensionarul este taica-miu si a luat masina de la o femeie care facea drumuri foarte scurte din an in pasti. I-a placut ca masina e foarte ingrijita, motorul silentios si s-a incantat la km putini. Din pacate asta cu km putini combinati cu ulei prost are si dezavantejele ei.
Mai trec pe lista si simering vibrochen, e plin de ulei si praf acolo. Probabil zgura l-a nenorocit prematur. Sper sa nu aiba si sant format pe fulie.
Pensionarul este taica-miu si a luat masina de la o femeie care facea drumuri foarte scurte din an in pasti. I-a placut ca masina e foarte ingrijita, motorul silentios si s-a incantat la km putini. Din pacate asta cu km putini combinati cu ulei prost are si dezavantejele ei.
Mai trec pe lista si simering vibrochen, e plin de ulei si praf acolo. Probabil zgura l-a nenorocit prematur. Sper sa nu aiba si sant format pe fulie.