In afara de tacanitul de 1-3 secunde de la pornire, motorul e foarte silentios, distributia nu tacane, tachetii nu se aud deloc. Am verificat lantul si se prezinta ok, nu e incremenit ca unul nou, dar ca sa il misc putin trebuie sa trag destul de tare de el. Deci clar mai merge.
Problema insa am observat la axele cu came, uzura in special pe lobii din dreapta, spre buson, in stanga sunt ok.
Axul de pe evacuare are o uzura pronuntata, zic eu, pe ultimul lob drept. Pe admisie uzura nu e asa de mare.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am vazut ca pe varful jojei se mai ia un pic de "zgura" caracteristica uleiului GM.
In curand ii dau baia de ulei jos, la curatat si ii bag ulei bun.
In ciuda uleiului folosit si probabil neschimbat la timp, motorul merge foarte frumos, fara tacaneala, zornaiala si batai. Tinand cont de asta, credeti ca axul cu came trebuie schimbat neaparat, nu merge si asa? Tachetul in zona respectiva nu compenseaza uzura?
Chiar am nevoie de un sfat de la cei experimentati, e masina unui pensionar care merge foarte putini km si vreau sa il ajut, sa ii fac o treaba buna, sa ii salvez motorul. Daca mai merge inca 50.000 km in urmatorii 10 ani fara cheltuieli majore e perfect.