- CMariusManaila
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Aug 2019
- Astra 2011 A20DTH
- Iasi
CMariusManaila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2019
- Mesaj Privat
Ma confrunt cu o problema ce nu reusesc sa-i dea de cap nimeni.
Simptome :
- la pornire dimineata motorul trepideaza puternic
- la pornire la cald motorul trepideaza si mai tare
- la oprire trepideaza mai tare cand e cald decat cand nu a ajuns apa la 90 deg.
- se simt smuncituri la acceleratie si la frana de motor
- se simte smuncitura si cand accelerez sau decelerez din cruise control ( mai exact se simte cand iau mana de pe buton )
- nu am erori in bord, motorul porneste mereu din prima.
Reparatii :
- curatata EGR si clapeta acceleratie
Mi sa spus ca sunt suportii motor.Dar mie greu sa cred ca la 19000 sau defectat toti 4.De asemenea mi sa spus sa nu pun decat pe original. Sa inteleg ca FEBI sau Lemforder nu sunt ok?
Sunt recunoscator pentru sfaturi.
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A20DTH
Simptome :
- la pornire dimineata motorul trepideaza puternic
- la pornire la cald motorul trepideaza si mai tare
- la oprire trepideaza mai tare cand e cald decat cand nu a ajuns apa la 90 deg.
- se simt smuncituri la acceleratie si la frana de motor
- se simte smuncitura si cand accelerez sau decelerez din cruise control ( mai exact se simte cand iau mana de pe buton )
- nu am erori in bord, motorul porneste mereu din prima.
Reparatii :
- curatata EGR si clapeta acceleratie
Mi sa spus ca sunt suportii motor.Dar mie greu sa cred ca la 19000 sau defectat toti 4.De asemenea mi sa spus sa nu pun decat pe original. Sa inteleg ca FEBI sau Lemforder nu sunt ok?
Sunt recunoscator pentru sfaturi.
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A20DTH
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- CMariusManaila
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Aug 2019
- Astra 2011 A20DTH
- Iasi
CMariusManaila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2019
- Mesaj Privat
- CMariusManaila
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Aug 2019
- Astra 2011 A20DTH
- Iasi
CMariusManaila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2019
- Mesaj Privat
Revin cu solutia pentru problema pentru partea de pornire.
Ajungand la un service mai profesionist din IASI, unde am vrut sa achit si sa beneficiez doar de o diagnoza , de la prima cheie data de mecanic mi-a zis ca electromotorul e pe duca.
Binenteles ca nu l-am crezut pe cuvant asa ca omul mi-a " demonstrat " :
- a pornit oprit masina de 4-5 ori consecutiv ==> zdruncinatul si zgomotul anormal era prezent
- a pus clesti de la o alta baterie de la o masina alaturata ( pornita ) , la fel a pornit masina de 4-5 ori ==> zdruncinaturile si zgomotul nu mai era prezent
- a luat clesii de pe borne ==> zdruncinatul si zgomotul anormal era iar prezent
Explicatia partial formulata de el si completata de mine :
- electromotorul are un defect electric / mecanic care la creste temperaturii se manifesta si mai violent ( cresterea rezistivitatii / dilatare )
Tot nu am fost ferm convins asa sa am gasit un domn care mia facut un test de baterie si un test de consum al electromotorului in sarcina.
Bateria era perfect ok.
Dansul a gasit in datele producatorului electromotorul trebuie sa consume la o temperatura ambientala de 25gradeC la o pornire normala 170A , masurand consumul cu un clampmetru a constatat un consum de aproximativ 300A.==> electromotor defect 100%
Dupa toate listate mai sus am achizitionat un electromotor nou GM si l-am inlocuit ==> pornire impecabila indiferent de conditii !
Pentru partea de zdruncinaturi oprire primul mecanic a constatat o elasticitate mare a tamponului motor fata si spate.
Urmeaza sa ma conving si de asta.
Ajungand la un service mai profesionist din IASI, unde am vrut sa achit si sa beneficiez doar de o diagnoza , de la prima cheie data de mecanic mi-a zis ca electromotorul e pe duca.
Binenteles ca nu l-am crezut pe cuvant asa ca omul mi-a " demonstrat " :
- a pornit oprit masina de 4-5 ori consecutiv ==> zdruncinatul si zgomotul anormal era prezent
- a pus clesti de la o alta baterie de la o masina alaturata ( pornita ) , la fel a pornit masina de 4-5 ori ==> zdruncinaturile si zgomotul nu mai era prezent
- a luat clesii de pe borne ==> zdruncinatul si zgomotul anormal era iar prezent
Explicatia partial formulata de el si completata de mine :
- electromotorul are un defect electric / mecanic care la creste temperaturii se manifesta si mai violent ( cresterea rezistivitatii / dilatare )
Tot nu am fost ferm convins asa sa am gasit un domn care mia facut un test de baterie si un test de consum al electromotorului in sarcina.
Bateria era perfect ok.
Dansul a gasit in datele producatorului electromotorul trebuie sa consume la o temperatura ambientala de 25gradeC la o pornire normala 170A , masurand consumul cu un clampmetru a constatat un consum de aproximativ 300A.==> electromotor defect 100%
Dupa toate listate mai sus am achizitionat un electromotor nou GM si l-am inlocuit ==> pornire impecabila indiferent de conditii !
Pentru partea de zdruncinaturi oprire primul mecanic a constatat o elasticitate mare a tamponului motor fata si spate.
Urmeaza sa ma conving si de asta.