Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • eupop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2019

  • Mesaj Privat
B14NET, 45000 km, cutie automata, din 2016, exploatare moderata, fara nici o problema pana acum, revizii la reprezentanta in termen.
Ieri am observat ca motorul se incalzeste mai mult decat normal. Neobisnuit pentru motor, in coloana a pornit ventilatorul iar temperatura a urcat pana la 100 grade. Azi am descoperit ca intra antigel in ulei. Circa 1 l, nu stiu in cat timp.
Masina este in service.
S-a mai lovit cineva de un astfel de incident? Care a fost motivul? Garnitura chiuloasa? Termoflotul? Altceva?
Va tin la curent cu noutatile. Peste o saptamana vor desface motorul.



MODEL: Astra 2016
MOTOR: B14NET
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ai verificat daca era crescut mult nivelul de ulei pe joja?
Ai desfacut busonul sa vezi daca era spuma/mazga in capacul motorului?
Motorul se incinge daca supapa din capacul vasului de expansiune nu mai pastreaza presiune in instalatie.
Datorita acestui fapt, lichidul se evapora....
  • eupop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Am verificat, nivel ulei mare, spuma pe joja si pe buson.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Motorul se incinge daca supapa din capacul vasului de expansiune nu mai pastreaza presiune in instalatie.
.
Lipsa presurizarii nu este o cauza de incingere a motorului...! Nefiind presurizata o instalatie de racire va avea punctul de fierbere la 100gradeC,pe cand una presurizata,va avea punctul de fierbere la aproximativ 120gradeC...! Acesta este rostul si rolul...,presurizarii! La modelele mai noi de motor,termostatele pot deschide in jurul valorii de 100grade,la care se adauga inertia termica si pragurile de lucru ale ventilatoarelor,conditii in care se ajunge la 115 grade...!
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ar trebui verificate pe rand piesele/zonele pe unde antigelul poate intra in ulei
- termoflot
- pompa apa - distributie
- garnitura de chiuloasa
- chiuloasa
  • eupop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Acum am si motivul, a pleznit garnitura de la capacul frontal (capacul distributiei) . Garnitura are o insertie de cauciuc, aceasta s-a rupt.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sunt reali km? Ai masina de noua? Totusi la 45000 sa pice garitura de la distributie....
  • eupop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Km reali, eu sunt primul proprietar.
Oricum subiectul este pentru info mod de manifestare.
End of discution. Revin doar daca defectiunea are alta cauza dacat o garnitura care a trecut de controlul de calitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR