gmihai1
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut. Sper sa nu gresesc cu scest post dar am o problema. Am facut o acanare la motor si am urmatoarele coduri de eroare:
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Range/Performance
(0A) - Present
P0093 - Rail Pressure Range/Performance
(00) - Not present
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input
Ma poate lamuri cineva ? Masina este o Meriva din 2004. Ca probleme se intampla sa nu pornesca si nu are putere in panta. Faza cu pornitul a inceput din ce in ce mai des.
Multumesc anticipat !
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
edit by StefanTolos
12.03.2011 02:43:32
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Range/Performance
(0A) - Present
P0093 - Rail Pressure Range/Performance
(00) - Not present
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input
Ma poate lamuri cineva ? Masina este o Meriva din 2004. Ca probleme se intampla sa nu pornesca si nu are putere in panta. Faza cu pornitul a inceput din ce in ce mai des.
Multumesc anticipat !
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
edit by StefanTolos
12.03.2011 02:43:32
pbahna
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am cumparat o interfata op-com si dupa conectare am gasit urmatoarele coduri de defectiuni
Motor - P0105 -Senzor inalta presiune
ESP - C0256 (0) comanda reducere cuplu motor-not present
In bord este aprins masina cu triunghi care derapeaza si robinetul sau cum ai zice
Mentionez ca martorii sau aprins dupa parcurgerea unui drum denivelat si au ramas aprinsi chiar daca am sters erorile
Dupa stergerea erorilor la primele porniri au fost aprinse masina in triunghi si masina cu cheita robinetul se aprinde dupa 3 porniri si in acel moment se stinge masina cu cheita.
Personal cred ca daca as reusi sa rezolv ESP-ul ar fi stins si martorul de motor cred ca ar fi stins
As dori ajutor la pozitionarea senzorilor la care face referire codurile de eroare
Multumesc
Am cumparat o interfata op-com si dupa conectare am gasit urmatoarele coduri de defectiuni
Motor - P0105 -Senzor inalta presiune
ESP - C0256 (0) comanda reducere cuplu motor-not present
In bord este aprins masina cu triunghi care derapeaza si robinetul sau cum ai zice
Mentionez ca martorii sau aprins dupa parcurgerea unui drum denivelat si au ramas aprinsi chiar daca am sters erorile
Dupa stergerea erorilor la primele porniri au fost aprinse masina in triunghi si masina cu cheita robinetul se aprinde dupa 3 porniri si in acel moment se stinge masina cu cheita.
Personal cred ca daca as reusi sa rezolv ESP-ul ar fi stins si martorul de motor cred ca ar fi stins
As dori ajutor la pozitionarea senzorilor la care face referire codurile de eroare
Multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Incercati sa cautati erorile si simptomele in zona Opel astra. Voi aveti motore foarte des intalnite pe Astra, cred ca aveti z17dtl.
P0105 - se curata/inlocuieste senzorul de presiune turbo. Mai exact pentru aceasta eroare este foarte indicat sa curatati admisie, egr, tubulatura, si sa verificati etanseitatea.
Pentru problema cu ESP, citeste codurile de eroare de la ESP.
P0105 - se curata/inlocuieste senzorul de presiune turbo. Mai exact pentru aceasta eroare este foarte indicat sa curatati admisie, egr, tubulatura, si sa verificati etanseitatea.
Pentru problema cu ESP, citeste codurile de eroare de la ESP.
pbahna
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat
Dupa o saptamana martorul de ESP sa stins singur a ramas doar eroarea de motor.
Am sters eroarea de motor si acum sunt stinse toate becurile in bord.
Concluzie: P0105 nu aprinde in bord nici un bec. Practic in momentul in care aveam eroarea de ESP
aceasta genera eroarea de check engine. La primele 2 porniri se aprindea ESP urmat de Check engine
iar la a treia pornire aprinderea ESP determina aprinderea imediata a martorului de motor. Acest martor
nu se mai stinge pana cand eroarea nu este stearsa. Acum am eroarea P0105 dar nu am nimic aprins in bord
Stie cineva cum sunt gestionate aceste erori de calculatoarele masinii si cum poate genera ESP aprinderea
check engine respectiv martor motor la trei porniri cu erorile prezente?
Am sters eroarea de motor si acum sunt stinse toate becurile in bord.
Concluzie: P0105 nu aprinde in bord nici un bec. Practic in momentul in care aveam eroarea de ESP
aceasta genera eroarea de check engine. La primele 2 porniri se aprindea ESP urmat de Check engine
iar la a treia pornire aprinderea ESP determina aprinderea imediata a martorului de motor. Acest martor
nu se mai stinge pana cand eroarea nu este stearsa. Acum am eroarea P0105 dar nu am nimic aprins in bord
Stie cineva cum sunt gestionate aceste erori de calculatoarele masinii si cum poate genera ESP aprinderea
check engine respectiv martor motor la trei porniri cu erorile prezente?
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
am citit cu metoda pedala frana si acceleratie apasate si contact 2 coduri de eroare stocate in ECU si anume P0110, si P0100, banuiesc ca ar fi vorba de debitmerul de aer ciudat este faptul ca beculetul de MIL se stinge dupa ce porneste motorul, i-am facut si o resetare de ECU cu decuplare de la baterie dar tot asa, codurile raman dar beculetul se stinge. intrebare debitmetrul este defect sau codurile se pot sterge doar cu op-com?
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
eu am intrebat eu raspund , zilele trecute dau sa verific codurile din nou si minune au disparut. mentionez ca am dat jos debitmetrul si i-am curatat contactele. citeam pe undeva pe forum ca dupa un numar de porniri dupa ce s-a remediat problema codurile dispar nu mai raman stocate in ECU. banuiesc ca asa s-a intamplat si la mine...
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
iarasi eu, de data aceasta cu o problema mai noua. de ieri dupamasa masinutza porneste greu de tot, abia la a 3-a cheie si aia tinut mult pe contact. am citit codurile cu metoda pedala frana + acceleratie si contact pus si am obtinut 3 coduri, P0100 inteleg ca ar fi vorba de debitmetru de aer, P0107 Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit Low Voltage aici is putin in ceata, iar al 3-lea cod e tare ciudat imi dadea ceva de genu 14 108, (adica palpaia de 14 ori la prima cifra). mentionez ca in bord nu ramane nici un martor aprins. iar pentru primele 2 coduri banuiesc care a fost buba, si anume saptamana trecuta in timpul unei calatorii mi-a sarit furtunul de la intercooler si de acolo erorile, dupa ce am remediat in 100 km s-a si stins martorul. dar ma supara acum ultimul cod ( 14 108). imi poate indica si mie pls careva care este MAP senzorul .?
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
- cristi_fx
- **
- 169 mesaje
- din 07 Oct 2010
- Meriva 2010 A14NEL
- Bucuresti
cristi_fx
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut
La masina din semnatura mi s-a aprins martorul portocaliu de check engine. Eroarea a aparut de 2 ori in aceeasi saptamana.
Dupa prima vizita la service la care mai mult ca sigur doar au sters eroarea, acum mi-au spus ca este de la clapeta de acceleratie care genereaza acest cod.
Sincer eu am mari indoieli ca oamenii nostri din service stiu despre ce este vorba.
Motorul merge normal, nu are nici un simptom in mers.
Codul este:
P1101 Actual measured airflow from MAF, MAP, EGR, and TP is not within range of the calculated airflow
Sincer eu nu cred ca trebuie inlcouit ceva ci doar curatata clapeta.
Daca aveti idei si parari va rog sa le impartasiti.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
04.11.2011 00:32:59
La masina din semnatura mi s-a aprins martorul portocaliu de check engine. Eroarea a aparut de 2 ori in aceeasi saptamana.
Dupa prima vizita la service la care mai mult ca sigur doar au sters eroarea, acum mi-au spus ca este de la clapeta de acceleratie care genereaza acest cod.
Sincer eu am mari indoieli ca oamenii nostri din service stiu despre ce este vorba.
Motorul merge normal, nu are nici un simptom in mers.
Codul este:
P1101 Actual measured airflow from MAF, MAP, EGR, and TP is not within range of the calculated airflow
Sincer eu nu cred ca trebuie inlcouit ceva ci doar curatata clapeta.
Daca aveti idei si parari va rog sa le impartasiti.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
04.11.2011 00:32:59
vasilescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
szisszo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Harghita
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare stimati colegi.Un bun prieten mi se plangea de mai mult timp de consum mare pe o Meriva z16xe si astazi avand timp liber am pus opcomul pe ea si ma surprins si vin cu cererea de a ma lamuri.Masina nu avea nici o alarma activa sau stocata dar cand am indus o eroare (am scos mufa de la MAF si de la prima sonda lambda) nu a dat nici o alarma. mie mi se pare a masina manarita (a fost cumparata de un an, adusa din germania).Ce parere aveti, ati mai intalnit asa ceva?
- Niky Buganu
- *
- 3 mesaje
- din 23 Apr 2014
- Meriva 2005
- Bucuresti
Niky Buganu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua! sunt nou pe acest forum. Sper sa ma ajutati si pe mine cu cateva raspunsuri. Am un Opel Meriva 1,4 benzina an de fabricatie 2005. La pornire cand motorul este rece trepideaza de zici ca vrea sa fuga motorul din suruburi si scoate un fum albicios si inecacios pe teava de esapament, ,in stationare cand motorul este cald mai are inca o mica trepidatie,care se observa prea putin,iar fumul pe teava de esapament e normal cand motorul e incalzit.Asa la drum ea se comporta cum trebuie,la plecarea de pe loc trage putin mai greu fata de obicei. Am fost la un service unde am pus masina pe tester si mi-au spus ca nu functioneaza pistonul 1 si 3 si ca e sigur bobina. am schimbat bobina si bujiile. si tot asa face.Am mers la opel pt o diagnoza, acolo au spus sa curat clapeta de la acceleratie si sa desfund furtunul secundar capac tacheti. am facut si acest lucru si tot debeaba.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Drondu Krysty
- *
- 44 mesaje
- din 24 Sep 2008
- Meriva 2004 Z17DTH
- Mehedinti
Drondu Krysty
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
- danut.brutus
- *
- 36 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2006
- Dolj
danut.brutus
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
- constantin pricope
- ***
- 568 mesaje
- din 08 Mar 2011
- Astra 2017 B14XFT
- Neamt
constantin pricope
- Mesaje scrise: 568
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2011
- Mesaj Privat
Buna seara. Am un Opel Meriva - 2007. In aceasta seara la pornire am constatat ca merge greu directia iar in bord a ramas aprins martorul eps. Am oprit motorul si am pornit din nou, acelasi rezultat. La a treia incercare totul a mers normal. Dupa circa 7 km am oprit sa rezolv ceva si la pornire din nou probleme cu directia si cu martorul in bord. Am pornit de mai multe ori dar degeaba. Ajuns acasa am facut testul cu frana si acceleratia dar masinuta cu cheita clipeste incontinu fara nicio pauza, numarand vreo 60 de clipiri apoi am oprit.
Ceva sfaturi, posibil ceva de inlocuit, sau de mers direct la specialist?
Ceva sfaturi, posibil ceva de inlocuit, sau de mers direct la specialist?