Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • tc_mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Sports Tourer 2016 1.4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Sunt nou pe aici insa intampin o problema destul de grava cu Opel-ul meu Agila 1.2 2004. Acum 2 luni am mers la cel mai mare service din Ploiesti pt a schimba bujiile. Aveam Bosch , mi-au recomandat NKG. Imediat dupa ce am plecat de la ei , am observat ca turatiile fluctueaza la relanti si masina trepida usor , insa mi-au spus ca nu e problema daca nu se aprinde nici un martor. La 3 sapt dupa am auzit zmomote puternice in motor, s-a aprins martorul "check engine", am desfacut bujiile , iar una din ele era plina de ulei si ii lipseau electrozii, care cu siguranta au ajuns in motor. Am fost din nou la service unde am lasat-o peste noapte. Au zis ca au rezolvat si au inlocuit si bujia. De atunci se tot aude o bataie la motor, turantiile fluctueaza in continuare la relanti( se subtureaza), si mananca ulei in draci !
Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi , pt ca la service imi e teama sa mai merg !
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai porni motorul.....risti sa strici si blocul motor dacã nu cumva e deja rizat....
Pe gaura bujiei cu o camera endoscopica se poate vedea dacã e stricat numai pistonul sau e rizat si cilindrul respectiv. Îti atasez o poza ce a putut face o bucãticã mica din ciuperca supapei la fostul meu motor



Camera de ardere ( spatiul dintre piston la PMS si chiulasa) este foarte mic si orice obiect care ajunge acolo poate face ravagii....precum vezi.

Dacã ai bafta sa fi scãpat cilindrul întreg restul se rezolva.
Partea buna e ca uite ce mi-a ieșit dintr-un piston......


  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa-ti spun dar acum cateva zile a patit un coleg exact aceeasi problema la o Agila, bucata din bujie i-a facut canal pe cilindru si consuma ulei foarte mult, toba finala avea un strat gros de funingine. La service i-au recomandat camasuirea cilindrilor (cica ar fi fost 2 cilindri cu probleme), pretul ptr camasuiala = 900 lei + restul pieselor si manopera. L-am sfatuit sa schimbe motorul ceea ce a si facut.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Colegul in cazul tau despre ce marca de bujii este vorba, sa stim sa fugin de ele.
  • Turturica George

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Marca bujiilor este NKG. Asa i-a recomandat cei de la service. Mihai da-mi pm,sper sa te pot ajuta sunt tot din Ploiesti.Te pot ajuta cu o recomandare,eu nu sunt mecanic.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ciudat , NGK am si eu , par robuste , mult mai robuste ca cele pe care le-am avut inainte (Beru Ultra x Titanium) .
Poate ne pui o poza cu bujiile folosite.
Bafta in remedierea problemei !
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Asa este, insa sunt si printre cele mai contrafacute.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Colegul meu avea Beru. Eu folosesc de multi ani NGK fara probleme.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Știe cineva cum pot desface niste bujii gm de pe un z12xe? Vad cã sunt înțepenite și nu știu ce varianta as avea
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut cum se procedeaza in asemenea cazuri la bujiile incandescente.
Bagi WD40 la fiecare bujie si lasi o saptamana, timp in care mergi cu masina si mai adaugi WD daca este cazul, apoi incerci din nou cu motorul rece. Daca intr-un final se rupe o bujie, eu am desfacut bucata filetata ramasa in chiulasa cu un extractor conic cu filet invers
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Folositi o cheie de bujii tunulara robusta, in niciun caz cele din tabla ambutisata,
exemplu: link
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
astrag1.2_16v a scris:Știe cineva cum pot desface niste bujii gm de pe un z12xe? Vad cã sunt înțepenite și nu știu ce varianta as avea

Scoti rampa injectoare cu tot cu ele si pe acolo bagi cu teavusca spray degripant, merge si wd 40 cam odios la plastic si cauciuc dar nu ai asa ceva acolo. Lasi cu dopuri improvizate la gauri injectoare macar o ora si repeti. Abia acum poti pune si pe la bujii degripant dupa care incepi cu o cheie adevarata, tubulara de 16 lunga sa desfaci usor, infiletezi desfiletezi bati in ele prin cheie.
Dupa ce le scoti cureti filet in chiulasa si scaun, sa ramana perfect curate si fara grasimi, folosesti spray de frane.
In functie de bujii verifici sau faci intrefier, vezi ca ai aici discutie cu date.
Le strangi cum scrie pe ambalaj nu dupa alte sfaturi imbecile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR