GAzmi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
Simptome: motorul porneste la cheie , pana la 80 grade urcã singura iar cand ajunge la 88 grade se raceste singurã dar incepe sa fiarba apa si sa scoata fum pe la jojã.
Nu dã caldura in interior ,si pe liber ajunge pana la 98 grade fara sa porneasca ventilatorul si am oprit.o
Toate furtunele sunt fierbinti , dar radiatorul este rece .
Presupun ca este radiatorul infundat.
Masina este un opel corsa d 1.2 , presupun ca z12xe , si am ramas si cu joja in brate...
Nu dã caldura in interior ,si pe liber ajunge pana la 98 grade fara sa porneasca ventilatorul si am oprit.o
Toate furtunele sunt fierbinti , dar radiatorul este rece .
Presupun ca este radiatorul infundat.
Masina este un opel corsa d 1.2 , presupun ca z12xe , si am ramas si cu joja in brate...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
GAzmi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
GAzmi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
Da, fluxul numai spre parbriz
Se invarte compresorul de ac odatã cu pornirea motorului , el fiind oprit din buton
Acum ca a iesit joja , scoate fum pe unde era joja si arunca uleiul , si la accelerare scoate fum alb pe esapament in mers
Si cand deschid busonul pe unde se pune ulei , scoate fum
Dar nu trece de 88 grade , si furtunul care duce de la termostat spre radiator este fierbinte dar radiatorul rece
Se invarte compresorul de ac odatã cu pornirea motorului , el fiind oprit din buton
Acum ca a iesit joja , scoate fum pe unde era joja si arunca uleiul , si la accelerare scoate fum alb pe esapament in mers
Si cand deschid busonul pe unde se pune ulei , scoate fum
Dar nu trece de 88 grade , si furtunul care duce de la termostat spre radiator este fierbinte dar radiatorul rece
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
GAzmi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
GAzmi a scris:
Se invarte compresorul de ac odatã cu pornirea motorului , el fiind oprit din buton
Compresorul este fixat in suruburi,nu se poate invarti(roti).Se roteste fulia,dar axul nu se roteste decat cand este comandat sistemul AC.Daca se roteste axul fara comanda,abia atunci e o problema!De aceea te-am intrebat cum ti-ai dat seama ca e cuplat AC...? ''Presupun ca Radiatorul nu porneste pt ca nu trece apa prin el. ''...!Daca modelul de termostat permite scoaterea acestuia din sistem si sistemul sa functioneze fara termostat...,scoate termostatul si te vei convinge ca radiatorul e OK. Apoi poti monta un termostat nou,verificat in prealabil(daca e posibil)...!
Se invarte compresorul de ac odatã cu pornirea motorului , el fiind oprit din buton
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
GAzmi a scris:Da, fluxul numai spre parbriz
Se invarte compresorul de ac odatã cu pornirea motorului , el fiind oprit din buton
Acum ca a iesit joja , scoate fum pe unde era joja si arunca uleiul , si la accelerare scoate fum alb pe esapament in mers
Si cand deschid busonul pe unde se pune ulei , scoate fum
Dar nu trece de 88 grade , si furtunul care duce de la termostat spre radiator este fierbinte dar radiatorul rece
Se invarte compresorul de ac odatã cu pornirea motorului , el fiind oprit din buton
Acum ca a iesit joja , scoate fum pe unde era joja si arunca uleiul , si la accelerare scoate fum alb pe esapament in mers
Si cand deschid busonul pe unde se pune ulei , scoate fum
Dar nu trece de 88 grade , si furtunul care duce de la termostat spre radiator este fierbinte dar radiatorul rece
Cand fluxul de aer este orientat numai spre parbriz, AC functioneaza pe o trepta de putere mica, deoarece se considera ca doresti sa dezaburesti parbrizul. Electroventilatorul nu cupleaza automat. Orienteaza-l si spre piciore sau spre piept.
In ceea ce priveste problema cu uleiul, cred ca ti-a cedat membrana de cauciuc din capacul motor (sau supapa, depinde ce ai), parte a sistemului PCV (recirculare gaze de carter).
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
GAzmi a scris: pe liber ajunge pana la 98 grade fara sa porneasca ventilatorul si am oprit.o
Toate furtunele sunt fierbinti , dar radiatorul este rece .
Cum poate crede cineva ca la 98 grade un termostat corect(bun) ar fi inchis,iar un radiator nu se poate infunda(colmata)100%,deoarece are bazine pe laterale si o eventuala colmatare incepe de jos in sus si poate fi progresiv in ani de zile. Progresiv poate scadea randamentul dar colmatare 100%,eu nu am vazut...!
Toate furtunele sunt fierbinti , dar radiatorul este rece .
GAzmi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Asta pentru ca in Anglia si inlocuitul unui termostat este ceva ce depaseste cu mult posibilitatile majoritatii service-urilor. Traiesc de peste un an un cosmar aici cand trebuie sa intai sa rediez ce face intai 'british sdandard' ca sa ajung sa-mi fac si eu treaba.
Pot spune ca service-urile din Romania fata de astia sunt cu 10 clase mai sus la orice capitol.
Pot spune ca service-urile din Romania fata de astia sunt cu 10 clase mai sus la orice capitol.
GAzmi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat