Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
Soluție
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Alaltaseara veneam cu masina spre casa si aveam cam 150 km/h.Deodata s-a aprinsa beculetul ``masina cu cheita`si nu se tura peste 3500-3700.Am oprit,am pornit iar,am mers o bucata si cand ajungeam la 140 la ora iar se aprindea.Am lasato asa pana a2a zi.Dimineata,iar am luato la teste,i-am dat iar 150,nu s-a mai aprins nimica.Spre seara am plecat la un drum de vreo 30 km cu ea si dupa ce am ajuns in oras,si mers mai mult la vreo 1500 de ture...s-a aprins iar.Dupa vreo ora m-am intors acasa si iar se aprinde ala,si parca mi se taie din acceleratie.O calcam un pic mai la fund si se stingea becul....daca eram in mers si scoteam din viteza,iar se aprindea.Azi am curatat senzorul de presiune(sau cum se cheama)din dreapta EGR-ULUI.,si am zis sa desfac si la egr...m-am speriat ce am acolo(masina am luato de la un mos care rar ii dadea a5a).Am curatat EGR si am pus inapoi.Iar se aprinde becul.Am mers la tester si a dat eroare ceva legat de egr.Vin iar acasa,desfac egr si mufez furtunasul ala pe stutul de la egr.Am scos de la electrovalva capatul celalat si cand trag in mine aer,nu face vid,trag in gol( am prbat la alte masini la fel si face vid,la mine nu face) ....in schimb,daca suflu pe frutunasul ala,nu trece aerul.Sa fie sparta membrana aia de nu face vid?Degeaba trag aer in mine...sa se miste tija aia ca nu se misca nimica.Am pornit motorul si cu EGR scos dar am lasat furtunasul ala mufat si tot nu merge.Eectrovalva functioneaza,ca am pus limba cand era motrul pornit si imi tragea limba pe frutunas.
In concluzie: daca suflu pe furtunas spre EGR,nu trece aerul,dar aca trag in mine(cum face si electrovalva,cand face vacum sa deschida egr) atunci trag in gol,nu opune rezistenta deloc.Sa schimb egr?

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • gynelln

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am avut si eu aceeasi eroare la masinuta mea si cei de la service mi-au spus sa nu o mai calc cand e motorul rece si sa merg mai turat cu ea in special in oras. Nu am avut timp sa o desfac sa o curat, dar de atunci merg cu ea mai turat, dupa ce schimb viteza ramanand de fiecare data peste 2000 de ture, si eroare nu a mai aparut.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai membrana egr-ului sparta .
Ca sa fii sigur fa in felul urmator:
- demonteaza egr-ul de pe galeria de admisie
- cu o mana apasa pe tija egr-ului pana cand aceasta ajunge la maxim, dupa care cu un deget obturezi stutul unde ar fi trebuit sa intre furtunasul de vacuum, dai drumu la tija(dar astupat stutul acela cu degetu) si daca tija se intinde de tot(revine la lungimea normala) atunci inseamna ca membrana e fisurata.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Dap..EGR a fost de vina,era sparta membrana aia.Am luat altul nou 442 roni Sad(((((( .Nu se mai aprinde nimic in bord,e totul ok.Nu stiu pana cand !
  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut.imi cer scuze daca nu scriu unde trebuie dar intru foarte rar aici si nu prea stiu cum sta treaba.am si eu o problema cu masina mea un opel astra g, din 2002, motor 2.0 dti, y20 dth. acum ceva timp in timp ce mergeam mi-a picat turtometrul la 0, s-a aprin becul cu cheita si cel cu floricica intr-un vas iar la relanti facea foarte rau adica oscila foarte tare, am fost la service si mi-au zis ca a picat senzorul de turatie de la motor. am schimbat senzorul iar dupa aceea becul cu floricica nu se mai aprinde dar in schimb se aprinde cel cu masinuta cu cheie. am pus iar tester-ul pe ea si imi da urmatoarea eroare. P0400-critical malfunction. precizez faptul ca dupa ce i-am schimbat senzorul de turatie nu s-a aprins imediat becul cu cheie iar masina tragea mult mai bine decat inainte.apoi a aparut becul cu masinuta.poate cineva sa-mi spuna ce inseamna acea eroare si ce trebuie sa fac sa o remediez?multumesc
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
S-a discutat destul de mult de P400. Foloseste functia ,,cauta,, si vezi daca gasesti ceva ce te-ar ajuta.
https://www.clubopel.com/rez...+y20&sa=Cauta
  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Va salut oameni buni...!
Incep prin a imi cere scuze daca s-a mai discutat despre problema mea dar am cautat si nu am gasit nimic concludent
Detin un opel astra g,motor z17 dtl.De ceva vreme cand ma intorceam de la munte spre casa mi s-a aprins in bord martorul ''check enghine' (cel de noxe sub forma de robinet) si s-a taiat brusc acceleratia (adica nu mai sare de 3000-3100 si pana acolo ajunge destul de greu de parca nu as mai avea turbina cu mine).Ajuns acasa am pus op-comul pe ea-cod eroare p0400- exhaust gas recirculation flow excessive detected.Am sters eroarea si masina si-a revenit.Plec cu ea la drum,merge bine vreo 20 de km dupa care iar aceeasi poveste dar nu s-a mai aprins martorul in bord.Daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine pentru o anumita perioada dupa care iar acelasi lucru(cateodata se aprinde becul cu aceeasi eroare cateodata nu,)Am curatat egr-ul,traseul de admisie si galeria,am schimbat furtunul de la debimetru pentru ca tragea un pic de aer fals pe acolo dar nici o treaba....
Rog un coleg care s-a mai ivit cu asemenea problema la acelasi tip de motor(sau apropiat) cu al meu ca pur si simplu nu mai stiu ce sa ii mai fac sau de unde sa mai incep sa verific
Multumesc frumos...
  • danlucian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am si EU astra g 1.7 pe benzina
Am si EU aceeasi problema becul check engine sta aprins
Cause pot fi
Amestec gaze benzina necorespunzator
Sonda lambda care detecteza amestecul defecta
Bus on benzina nu etans nu trebuie sa intre aer in rezervor dupa ce ai umplut
Ma intreb la problema masinii tale nu cumva e in trei bujii? Daca o bujie nu merge clar amestecul de gaze e necorespunzator?
  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Deci astra g 1.7 pe benzina eu unu nu am auzit ,poate 1.7 motorina sau 1.6 benzina
La mine avand in vedere ca e pe motorina (z17dtl) nu are nici o treaba cu bujiile (poate cele incandescente dar nu le vad rolul aici).Eroarea e data de valva egr dar nu vad ce sa aibe,am desfacut-o de doua ori si nu gasesc nimic...
  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am desfacut iar astazi egr-ul-a treia oara intr-o saptamana...
Mi se pare ca totul e in ordine:de curat e curat,daca apas pe tija 1 din poze se misca usor,daca suflu tinand apasat pe tija 1 nu este infundat.La fel si la solenoid daca apas pe tija 2 se misca usor.Stie cineva vreo modalitate sa il probez sa vad daca mai e bun acest egr.Am vazut pe net la z16xe ca se alimenteaza pinii 1 si 5 si se misca ciuperca aceea din cap dar la asta oare o merge?si daca merge care ar fi numerotatia pinilor?sau pe mufa de la masina ce intra in el ce tensiuni trebuie sa am cu contactul pus?



  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mai e careva pe forumul asta ?
  • Marin Bebe

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2016

  • Mesaj Privat
@petre valentin ai descoperit care a fost problema? ca la fel am patit si eu...
  • wolfdale

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2019

  • Mesaj Privat
@petre valentin @marin bebe cum a-ti rezolvat problema? dupa cum a descris @petre valentin , aceleasi simptome le am si eu la masina, am pus testerul si imi da eroarea p0400 egr flow excessive detected
  • Marin Bebe

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2016

  • Mesaj Privat
La mine a fost problema de la clapeta de acceleratie. Era un contact imperfect si nici nu mai functiona corect
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR