- adinan_superstar
- OP
- 262 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Astra 2003 z18xe
- Constanta
adinan_superstar
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
buna ziua dragi conducatori de opel
tin sa precizez inca de la inceputul discutiei ca am folosit functia "cauta" dar nu am gasit ceva care sa ma lamureasca ,asa deci daca am gresit undeva rog un moderator sa-mi mute aceasta discutie
sambata trecuta nu am avut ce face si am curatat clapeta de acceleratie deoarece rare ori imi galopa la relanti ,nu mult de 2-3 ori 8-900 ture
toate bune si frumoase ,clapeta era ca si noua dupa 15 min ,monteaza mecanicu clapeta ,inlocuieste si un furtun care era crapat cel care recupereaza gazele ,pornesc motorul si surpriza au urmat 2-3 rateuri ,in cele din urma s-a revenit
acum nu mai galopeaza ,motorul se aude frumos ,rotund la relanti ,nu se bruscheaza ...nu are niciunfel de poblema doar ca dupa ce pornesc ,parcurg 4-500m se aprinde in bord eterna "masinuta si cheita" ...daca se poate un sfat din partea dumneavoastra e bine venit
tin sa precizez ca masina e un bertone de 1.8 16v
va multumesc si o zi buna va doresc tuturor
tin sa precizez inca de la inceputul discutiei ca am folosit functia "cauta" dar nu am gasit ceva care sa ma lamureasca ,asa deci daca am gresit undeva rog un moderator sa-mi mute aceasta discutie
sambata trecuta nu am avut ce face si am curatat clapeta de acceleratie deoarece rare ori imi galopa la relanti ,nu mult de 2-3 ori 8-900 ture
toate bune si frumoase ,clapeta era ca si noua dupa 15 min ,monteaza mecanicu clapeta ,inlocuieste si un furtun care era crapat cel care recupereaza gazele ,pornesc motorul si surpriza au urmat 2-3 rateuri ,in cele din urma s-a revenit
acum nu mai galopeaza ,motorul se aude frumos ,rotund la relanti ,nu se bruscheaza ...nu are niciunfel de poblema doar ca dupa ce pornesc ,parcurg 4-500m se aprinde in bord eterna "masinuta si cheita" ...daca se poate un sfat din partea dumneavoastra e bine venit
tin sa precizez ca masina e un bertone de 1.8 16v
va multumesc si o zi buna va doresc tuturor
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adinan_superstar
- OP
- 262 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Astra 2003 z18xe
- Constanta
adinan_superstar
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- aditz6
- **
- 175 mesaje
- din 25 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Olt
aditz6
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2010
- Mesaj Privat
- adinan_superstar
- OP
- 262 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Astra 2003 z18xe
- Constanta
adinan_superstar
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Eu unul am facut aceasta operatiune la masina mea si la cea a unui coleg de forum. Nu am avut necvoie de tester.
In timpul operatiunii am scos bateria
Dupa curatare si montarea bateriei am lasat contactul pus un minut dupa care am pornit motorul si nu au fost probleme.
Trebuie sa fii atent pentru ca exista pe corp un orificiu care trebuie si el desfundat (in exterior este un furtun) -orificiul este mic si trebuie desfundat deoarece se infunda relativ usur - un simptom ar fi pornirea greoaie la cald.
In timpul operatiunii am scos bateria
Dupa curatare si montarea bateriei am lasat contactul pus un minut dupa care am pornit motorul si nu au fost probleme.
Trebuie sa fii atent pentru ca exista pe corp un orificiu care trebuie si el desfundat (in exterior este un furtun) -orificiul este mic si trebuie desfundat deoarece se infunda relativ usur - un simptom ar fi pornirea greoaie la cald.
- adinan_superstar
- OP
- 262 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Astra 2003 z18xe
- Constanta
adinan_superstar
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
jommin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o intrebare referitoare la clapeta de acceleratie la astra h 1,7 cdti 100 co. Am desfacut furtunul din capat si am observat ca era ulei inauntru. E normal ? Cu motorul oprit, clapeta nu era inchisa. Si asta este normal? Am desfacut-o pentru ca am vazut ulei in partea de jos si pentru ca aveam probleme cu acceleratia (pedala moarta si turatii necontrolate si in crestere chiar si in timpul mersului). Are cineva vreo idee ?
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
jommin
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
Mai am o problema cu h-ul meu.
Dupa cum spuneam in postarea de mai sus, acceleratia imi face figuri. Apare iconita cu masinuta ci cheia si ...nu mai am acceleratie. Nu stiu cu ce sa o asociez. Am fost la service si mi-au zis ca este pedala. Am schimbat-o si ...fara efect. Am dat jos ECU si l-am trimis la verificat. Nu au putut sa il verifice ca nu stiu ce le lipsea. La montarea lui...SURPRIZA! A pornit la sfert si am facut inca 140 de km fara probleme. Ieri, probleme a revenit. Am ramas fara acceleratie si motorul turat cam pe la 1500 de ture. Azi i-am dat jos ECU , l-am "admirat" si l-am montat. A demarat fara probleme.
O singura asociere de factori imi vine in minte. Dupa o ploaie mare nu am mai pornit prima data si a doua oara dupa ce am spalat-o la presiune. Se poate sa intre umezeala la ECU si de aceea sa faca asa ? Sau este ceva legat de acceleratie ?
Va multumesc!
Dupa cum spuneam in postarea de mai sus, acceleratia imi face figuri. Apare iconita cu masinuta ci cheia si ...nu mai am acceleratie. Nu stiu cu ce sa o asociez. Am fost la service si mi-au zis ca este pedala. Am schimbat-o si ...fara efect. Am dat jos ECU si l-am trimis la verificat. Nu au putut sa il verifice ca nu stiu ce le lipsea. La montarea lui...SURPRIZA! A pornit la sfert si am facut inca 140 de km fara probleme. Ieri, probleme a revenit. Am ramas fara acceleratie si motorul turat cam pe la 1500 de ture. Azi i-am dat jos ECU , l-am "admirat" si l-am montat. A demarat fara probleme.
O singura asociere de factori imi vine in minte. Dupa o ploaie mare nu am mai pornit prima data si a doua oara dupa ce am spalat-o la presiune. Se poate sa intre umezeala la ECU si de aceea sa faca asa ? Sau este ceva legat de acceleratie ?
Va multumesc!
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Mergi la un service sa vada ce erori ai si dupa sa iti verifice instalatia electrica.Daca spui ca ti-au schimbat pedala degeaba ma gandesc ca poate fi o problema ori de la la clapeta ori de la inslatatie ori cel mai probabil de la ECU.Dar pana nu se vede ce erori are masina nu poti sa iti dai seama.
cristy905
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut.am si eu o problema cu clapeta de acceleratie (astra g 1.8 16v model 2001)testerul arata eroarea p1555-pozitie potentiometru clapeta semnal sarcina motor raport incorect.stie cineva care ar fi cauza?imi apare masina cu cheita o perioada,dupa cateva porniri nu mai apare dar se aprinde semnul de motor.deci sigur are o problema.poate imi spune cineva pasii care trebuiesc facuti pentru a demonta si curata clapeta,eventual si cateva poze.ms anticipat
PapynhoTM
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
- Paula Andreea
- *
- 2 mesaje
- din 15 Jul 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
Paula Andreea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Am un Opel Corsa D din 2010, 1.2 benzina, semi-automata, cumparata noua de la Opel Di-Bas. Am patit la fel cum spuneti, s-a aprins martorul de service si a inceput sa se opreasca singura, apasam pe acceleratie si degeaba, se decelera pana se oprea de tot. Si trebuia sa opresc motorul 5 minute, apoi mai mergeam 4 km si iar se intampla chestia asta...asa am mers 25 km pana am ajuns acasa. Am dus-o la opel si dupa tester mi s-a spus ca este senzorul de la clapeta de acceleratie care ma costa vreao 2500 lei. Apoi am dus-o la un alt service si mi s-a spus acelasi lucru: ca este o parte de plastic acolo care se incinge la drum lung si se topeste si trebuie schimbata pedala cu totul pentru ca nu se gaseste separat. Problema mea este ca, ok schimb piesa asta cu una noua, insa am inteles ca si cea noua este tot de plastic...si atunci ce fac? la fiecare 3 ani schimb clapeta? I s-a mai intamplat cuiva treaba asta? La o masina mai noua? Plus ca acum cateva zile am primit o scrisoare de la ei pentru o rechemare in service ca e posibil ca vopseaua de pe ea sa prinda goluri de aer si sa se cojeasca..asta fiind a doua rechemare, am mai fost o data pentru nu stiu ce siguranta facuta prost de producator...Daca le fac reclamatie, rezolv ceva? Help!
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Pai mare tutorial nu prea ai ce sa faci, ai tubulatura de la filtru de aer care trebuie sa o dai jos dupa aceea ai cele 2 furtune care intra in clapeta le bagi 2 bujii in cap ca sa nu curga(sunt modele care au furtune de apa pe clapeta sunt care nu au), dupa ai mufa de la motoras iar apoi 4 suruburi si gata ai scos-o.
Iti ei un WD40 (spray de curatat) sau cel mai bine cu benzina o carpa si niste manusi sa nu te murdaresti prea tare si te apuci de frecat.
Mare atentie cu clapeta in sine sa nu o fortezi cand curati pe acolo umbli usor.
Iti ei un WD40 (spray de curatat) sau cel mai bine cu benzina o carpa si niste manusi sa nu te murdaresti prea tare si te apuci de frecat.
Mare atentie cu clapeta in sine sa nu o fortezi cand curati pe acolo umbli usor.
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
sh3rkhan
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Belgia
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
Torx de 30 sau imbus, hexagon de 5. Scoateti borna de minus de la baterie inainte de a debransa mufa clapetei. Furtunasele de antigel le astupati sau nu, cum vreti. Sunt mai sus decat vasul de expansiune asa ca nu o sa curga mult antigel, aproape deloc. Doar ca inainte de a le debransa desfiletati busonnul vasului de expansiune pentru a elibera presiunea din instalatie, altfel s-ar putea sa va spalati pe fata cu antigel. Odata demontata clapeta se curata f bine cu "Brake cleaner", mai bine decat cu Carburol sau Decarbusolv sau benzina.