Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Cand dau sa pornesc a doua zi la rece, porneste rapid, dar se si opreste rapid, si abia la a 2-3-a cheie mai porneste. Dupa cum spunea cineva intr-un clip pe youtube, a schimbat filtrul de motorina cu unul original, si nu a mai avut probleme. Urmeaza sa fac si eu asta.
Am pus si eu un clip pe youtube ce arata problema asta. Voi ce alte alternative/solutii ati gasit cand ati intampinat problema asta?
Multumesc
----
Model: Astra H Break
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
motorizare: 1.7 cdti, 80 HP
Cand dau sa pornesc a doua zi la rece, porneste rapid, dar se si opreste rapid, si abia la a 2-3-a cheie mai porneste. Dupa cum spunea cineva intr-un clip pe youtube, a schimbat filtrul de motorina cu unul original, si nu a mai avut probleme. Urmeaza sa fac si eu asta.
Am pus si eu un clip pe youtube ce arata problema asta. Voi ce alte alternative/solutii ati gasit cand ati intampinat problema asta?
Multumesc
----
Model: Astra H Break
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
motorizare: 1.7 cdti, 80 HP
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mai intai hotaraste-te asupra motorului.
Z17DTH are 101 cp nu 80. Z17DTL are 80 cp.
Problema principala este carcasa filtrului de motorina care trage aer.
Poate avea oringurile uzate sau filtrul de motorina nu e Purflux si are dimensiuni necorespunzatoare.
Pe viitor va trebui sa schimbi CIM-ul ca sa nu mai clipeasca "masina cu cheita".
Z17DTH are 101 cp nu 80. Z17DTL are 80 cp.
Problema principala este carcasa filtrului de motorina care trage aer.
Poate avea oringurile uzate sau filtrul de motorina nu e Purflux si are dimensiuni necorespunzatoare.
Pe viitor va trebui sa schimbi CIM-ul ca sa nu mai clipeasca "masina cu cheita".
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu pe Z17DTL am filtru de motorina Delphi HDF513... sunt la al doilea pe masina si pot sa spun ca nu am niciun fel de probleme cu el. Dupa 15.000km obligatoriu de schimbat toate garniturile odata cu filtrul cel nou si preferabil cu cheie dyno la strangerea capacului din plastic, atentie si la arcul de sub capac sa nu-l pierdeti in timpul operatiunii de schimbare filtru.
Filtrul Delphi (made in Poland) m-a costat 43 lei in Noiembrie 2018, cel Purflux (made in France) m-ar fi costat 30lei. Foarte dubiosi acesti 30lei pentru un filtru fabricat in Franta, iar acest pret includea transportul pâna in RO + adaos-ul importatorului + adaos-ul magazinului care mi-l aducea. Asa ca am preferat sa spun pas la filtrul Purflux, chiar daca pe capacul recipientului filtrului de motorina scrie Purflux. Asa, am uitat sa spun... filtrul Purflux era si mai mic pe inaltime la elementul filtrant decat cel din filtrul Delphi (poate acest ultim detaliu ar fi dus la un pret mai mic de productie, nu prea cred... dar cine stie).
Filtrul Delphi (made in Poland) m-a costat 43 lei in Noiembrie 2018, cel Purflux (made in France) m-ar fi costat 30lei. Foarte dubiosi acesti 30lei pentru un filtru fabricat in Franta, iar acest pret includea transportul pâna in RO + adaos-ul importatorului + adaos-ul magazinului care mi-l aducea. Asa ca am preferat sa spun pas la filtrul Purflux, chiar daca pe capacul recipientului filtrului de motorina scrie Purflux. Asa, am uitat sa spun... filtrul Purflux era si mai mic pe inaltime la elementul filtrant decat cel din filtrul Delphi (poate acest ultim detaliu ar fi dus la un pret mai mic de productie, nu prea cred... dar cine stie).
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
Va multumesc pt sfaturi. Intr-adevar e Z17DTL, nu stiu de ce credeam ca e DTH...
Deci am crezut si eu ca e de la filtru de motorina si l-am schimbat in 2018 de 4 ori! ultima oara fiind acum 3 saptamani.
Adevaru-i ca l-au schimbat la service, pus de ei, deci nu stiu brand-ul filtrului.
Ori nu e filtrul, ori e filtrul si nu l-au montat ei bine, sau habar n-am.. ca deja m-am saturat sa-l tot schimb si sa-mi faca tot la fel...
Chestia-i ca pt masina asta nu se gasesc filtre incapsulate, adica cu tot cu capac. Deci daca e o problema in capac, si mecanicul doar monteaza alt filtru, problema va reaparea iar si iar...
Deci am crezut si eu ca e de la filtru de motorina si l-am schimbat in 2018 de 4 ori! ultima oara fiind acum 3 saptamani.
Adevaru-i ca l-au schimbat la service, pus de ei, deci nu stiu brand-ul filtrului.
Ori nu e filtrul, ori e filtrul si nu l-au montat ei bine, sau habar n-am.. ca deja m-am saturat sa-l tot schimb si sa-mi faca tot la fel...
Chestia-i ca pt masina asta nu se gasesc filtre incapsulate, adica cu tot cu capac. Deci daca e o problema in capac, si mecanicul doar monteaza alt filtru, problema va reaparea iar si iar...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
https://imgur.com/a/eFtXGXL?s=wa
Mai sus am facut cateva poze cu senzorul/regulatorul (?) vechi... Dar am cautat pe google images si se pare ca ii regulatorul.
Desi, pe factura scrie: Sensore pressione carburante. Am dat si o caruta de bani pe el + manopera. De stiam, il schimbam cat inca eram in RO de 3 ori mai ieftin... asta e.
Dupa ce pornesc imi fluctueaza ralantiul inainte sa moara de tot. Dar dupa ce pornesc a doua oara si sta la ralantii, sta stabil la 900 RPM...
Mecanicul mi-a spus ca daca mai am probleme, s-ar putea sa fie de la mizeria din motorina, sau capacul filtrului... Nici nu stiu, gasesc capac de-ala de schimb? ca filtru gata incapsulat nu vad sa existe pt modelul asta de masina...
Mai sus am facut cateva poze cu senzorul/regulatorul (?) vechi... Dar am cautat pe google images si se pare ca ii regulatorul.
Desi, pe factura scrie: Sensore pressione carburante. Am dat si o caruta de bani pe el + manopera. De stiam, il schimbam cat inca eram in RO de 3 ori mai ieftin... asta e.
Dupa ce pornesc imi fluctueaza ralantiul inainte sa moara de tot. Dar dupa ce pornesc a doua oara si sta la ralantii, sta stabil la 900 RPM...
Mecanicul mi-a spus ca daca mai am probleme, s-ar putea sa fie de la mizeria din motorina, sau capacul filtrului... Nici nu stiu, gasesc capac de-ala de schimb? ca filtru gata incapsulat nu vad sa existe pt modelul asta de masina...
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
svasile a scris:Din ce vad in video, martorul care semnalizeaza o problema la motor ramane aprins. Cand licare masinuta cu cheie nu recunoaste cheia(probleme cim). Iti recomand sa faci mai intai o diagnoza sa vezi ce erori are.
In legatura cu diagnoza, i-a pus si testerul, si i-au aparut vreo 7 erori, dintre care una era despre: regulatore pressione.. exact ce am schimbat.. O zis sa dau o tura 15 minute, am dat, si a pus iar testerul. Doar o eroare mai aparea: cea cu cheia... care nu stiu nici eu, nici mecanicul. Dar nu are de-a face cu pornitul si muritul motorului, deci alt subiect enigma (pt mine)..
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=UCdp-27RFg8 - video facut acum 3 ore, dupa o zi dupa schimbarea piesei...
O sa fac si asta, luna viitoare evident, ca numai c*****ul de regulator m-o costat cu totul 450E...
Ultima oara cand am dus-o pt o revizie in Romania, mi-a spus mecanicul ca poate fi si de la filtru de particule treaba asta cu muritul la rece...
Dar mi-a spus ca e 1000E unul nou, desi am gasit si la 1200 aftermarket pe net, + ca am gasit la un service doar pt curatare/regenerare cu 170E...
Ala ar fi ultimul loc unde sa ma uit...
O sa fac si asta, luna viitoare evident, ca numai c*****ul de regulator m-o costat cu totul 450E...
Ultima oara cand am dus-o pt o revizie in Romania, mi-a spus mecanicul ca poate fi si de la filtru de particule treaba asta cu muritul la rece...
Dar mi-a spus ca e 1000E unul nou, desi am gasit si la 1200 aftermarket pe net, + ca am gasit la un service doar pt curatare/regenerare cu 170E...
Ala ar fi ultimul loc unde sa ma uit...
- CMihaiCojita
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jul 2018
CMihaiCojita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2018
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- CMihaiCojita
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jul 2018
CMihaiCojita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2018
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
Update: Am dus ieri masina la alt mecanic, a verificat filtrul, capacul lui, conductele, s-a uitat peste tot si a zis ca nu are nici o problema. A pus si testerul si singura eroare era aia ca nu recunoaste tot timpul cip-ul din cheie. El zice ca aia ar fi problema, ca de-aia porneste si se opreste ca nu-l recunoaste, si dupaia dupa ce scot cheia si o bag iara porneste a 2-3-a oara. Dar eu zic ca ii habarnist si ii imposibil sa fie aia problema pt ca se simte clar cum se chinui motorul sa o tina la ralanti si incet incet moare... O zis sa incerc cu cheia de rezerva.. Well, o sa incerc si asta, acum ce sa fac? Numai ca acea cheie e la 1500 km departare in tara
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
True.. desi cateodata mai pateam de bagam cheia si invarteam si nu se intampla absolut nimic... Dar mai rarutz..
Am mai urcat un video dupa ce am schimbat regulatorul de presiune si am resetat toate erorile, deci martorul nu mai apare acum..
https://youtube.com/watch?v=YiDi3mwrzyA
Am mai urcat un video dupa ce am schimbat regulatorul de presiune si am resetat toate erorile, deci martorul nu mai apare acum..
https://youtube.com/watch?v=YiDi3mwrzyA