Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Simptome:
Cand dau sa pornesc a doua zi la rece, porneste rapid, dar se si opreste rapid, si abia la a 2-3-a cheie mai porneste. Dupa cum spunea cineva intr-un clip pe youtube, a schimbat filtrul de motorina cu unul original, si nu a mai avut probleme. Urmeaza sa fac si eu asta.

Am pus si eu un clip pe youtube ce arata problema asta. Voi ce alte alternative/solutii ati gasit cand ati intampinat problema asta?

Multumesc

----
Model: Astra H Break
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
motorizare: 1.7 cdti, 80 HP
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Din ce vad in video, martorul care semnalizeaza o problema la motor ramane aprins. Cand licare masinuta cu cheie nu recunoaste cheia(probleme cim). Iti recomand sa faci mai intai o diagnoza sa vezi ce erori are.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai intai hotaraste-te asupra motorului.
Z17DTH are 101 cp nu 80. Z17DTL are 80 cp.
Problema principala este carcasa filtrului de motorina care trage aer.
Poate avea oringurile uzate sau filtrul de motorina nu e Purflux si are dimensiuni necorespunzatoare.
Pe viitor va trebui sa schimbi CIM-ul ca sa nu mai clipeasca "masina cu cheita".
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu pe Z17DTL am filtru de motorina Delphi HDF513... sunt la al doilea pe masina si pot sa spun ca nu am niciun fel de probleme cu el. Dupa 15.000km obligatoriu de schimbat toate garniturile odata cu filtrul cel nou si preferabil cu cheie dyno la strangerea capacului din plastic, atentie si la arcul de sub capac sa nu-l pierdeti in timpul operatiunii de schimbare filtru.

Filtrul Delphi (made in Poland) m-a costat 43 lei in Noiembrie 2018, cel Purflux (made in France) m-ar fi costat 30lei. Foarte dubiosi acesti 30lei pentru un filtru fabricat in Franta, iar acest pret includea transportul pâna in RO + adaos-ul importatorului + adaos-ul magazinului care mi-l aducea. Asa ca am preferat sa spun pas la filtrul Purflux, chiar daca pe capacul recipientului filtrului de motorina scrie Purflux. Asa, am uitat sa spun... filtrul Purflux era si mai mic pe inaltime la elementul filtrant decat cel din filtrul Delphi (poate acest ultim detaliu ar fi dus la un pret mai mic de productie, nu prea cred... dar cine stie).
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt sfaturi. Intr-adevar e Z17DTL, nu stiu de ce credeam ca e DTH...

Deci am crezut si eu ca e de la filtru de motorina si l-am schimbat in 2018 de 4 ori! ultima oara fiind acum 3 saptamani.
Adevaru-i ca l-au schimbat la service, pus de ei, deci nu stiu brand-ul filtrului.
Ori nu e filtrul, ori e filtrul si nu l-au montat ei bine, sau habar n-am.. ca deja m-am saturat sa-l tot schimb si sa-mi faca tot la fel...
Chestia-i ca pt masina asta nu se gasesc filtre incapsulate, adica cu tot cu capac. Deci daca e o problema in capac, si mecanicul doar monteaza alt filtru, problema va reaparea iar si iar...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Tu asigura-te ca mergi la un mecanic care e mai mult decat un ,,schimbator de piese,,.
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu un update, am schimbat senzorul de presiuni carburant si degeaba, tot asa porneste. Ciudat ca pe tester a dat eroare cu senzorul ala... Dar nu aia e cauza...
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu este ciudat, senzorul acela citeste presiunea, regulatorul de presiune aflat pe pompa regleaza presiunea. Mergi la un meserias care stie ce are de facut. Dupa ce pornesti iti fluctueaza ralantiul?
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
https://imgur.com/a/eFtXGXL?s=wa

Mai sus am facut cateva poze cu senzorul/regulatorul (?) vechi... Dar am cautat pe google images si se pare ca ii regulatorul.
Desi, pe factura scrie: Sensore pressione carburante. Am dat si o caruta de bani pe el + manopera. De stiam, il schimbam cat inca eram in RO de 3 ori mai ieftin... asta e.
Dupa ce pornesc imi fluctueaza ralantiul inainte sa moara de tot. Dar dupa ce pornesc a doua oara si sta la ralantii, sta stabil la 900 RPM...
Mecanicul mi-a spus ca daca mai am probleme, s-ar putea sa fie de la mizeria din motorina, sau capacul filtrului... Nici nu stiu, gasesc capac de-ala de schimb? ca filtru gata incapsulat nu vad sa existe pt modelul asta de masina...
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Din ce vad in video, martorul care semnalizeaza o problema la motor ramane aprins. Cand licare masinuta cu cheie nu recunoaste cheia(probleme cim). Iti recomand sa faci mai intai o diagnoza sa vezi ce erori are.


In legatura cu diagnoza, i-a pus si testerul, si i-au aparut vreo 7 erori, dintre care una era despre: regulatore pressione.. exact ce am schimbat.. O zis sa dau o tura 15 minute, am dat, si a pus iar testerul. Doar o eroare mai aparea: cea cu cheia... care nu stiu nici eu, nici mecanicul. Dar nu are de-a face cu pornitul si muritul motorului, deci alt subiect enigma (pt mine)..
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Se comporta ca si cum s-ar dezamorsa, ar trebui verificat circuitul de motorina.
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=UCdp-27RFg8 - video facut acum 3 ore, dupa o zi dupa schimbarea piesei...
O sa fac si asta, luna viitoare evident, ca numai c*****ul de regulator m-o costat cu totul 450E...
Ultima oara cand am dus-o pt o revizie in Romania, mi-a spus mecanicul ca poate fi si de la filtru de particule treaba asta cu muritul la rece...
Dar mi-a spus ca e 1000E unul nou, desi am gasit si la 1200 aftermarket pe net, + ca am gasit la un service doar pt curatare/regenerare cu 170E...
Ala ar fi ultimul loc unde sa ma uit...
  • CMihaiCojita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Aceeași problemã o întâmpinã si eu de vreo sãptãmânã porneste la sfert si dupa cateva secunde se opreste si dupa aia o ia dupa ceva timp ma puteti lamuri care este cauza?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tu ne poti spune ce masina ai si ce motor are?
Vad ca la profil ai scris doar opel.
  • CMihaiCojita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Astra h 1.7cdti 2005
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Indicat este sa incepi cu o diagnoza, dar daca nu ai posibilitatea, verifica filtrul de motorina si intreg circuitul posibil sa se dezamorseze. Mai poti incerca sa o parchezi in panta cu fata in jos sa vezi cum se comporta.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CMihaiCojita a scris:Astra h 1.7cdti 2005
Cand eu sunt cu mouse-ul pe profilul tau,trebuie sa pot citi la -masina-, Astra h si codul de motor(care nu e 1.7cdti)...! Mai citeste odata regulamentul...!
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Update: Am dus ieri masina la alt mecanic, a verificat filtrul, capacul lui, conductele, s-a uitat peste tot si a zis ca nu are nici o problema. A pus si testerul si singura eroare era aia ca nu recunoaste tot timpul cip-ul din cheie. El zice ca aia ar fi problema, ca de-aia porneste si se opreste ca nu-l recunoaste, si dupaia dupa ce scot cheia si o bag iara porneste a 2-3-a oara. Dar eu zic ca ii habarnist si ii imposibil sa fie aia problema pt ca se simte clar cum se chinui motorul sa o tina la ralanti si incet incet moare... O zis sa incerc cu cheia de rezerva.. Well, o sa incerc si asta, acum ce sa fac? Numai ca acea cheie e la 1500 km departare in tara Laughing Wink
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cand nu recunoaste cipul nici nu invarte electromotorul.
Lasa-l in pace pe mecanicul ala ca habar n-are.
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
True.. desi cateodata mai pateam de bagam cheia si invarteam si nu se intampla absolut nimic... Dar mai rarutz..

Am mai urcat un video dupa ce am schimbat regulatorul de presiune si am resetat toate erorile, deci martorul nu mai apare acum..

https://youtube.com/watch?v=YiDi3mwrzyA
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR