- victor.pana80
- OP
- 103 mesaje
- din 26 Jul 2014
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
victor.pana80
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2014
- Mesaj Privat
Va salut!
Din martie sunt posesorul noului Opel Insignia, 2.0 Turbo, benzina, Sports Tourer, cumparata de la Radacini Iuliu Maniu. Acum am peste 20.000 km, o folosesc in deplasari lungi, nu lucrez in Bucuresti.
Ca si dotari este top, fara trapa (experienta cu Insignia A cu trapa m-a facut sa nu mai doresc trapa).
Materialele mi se par superioare fata de Insignia A (Tot sports tourer am avut, 2.0 diesel)....
DAR
In usa soferului si usa spate stanga am greierasi! proiectorul de informatii pe parbriz bazaie in anumite momente! Iar ruloul care acopera portbagajul, cand este desfacut, scartaie ingrozitor!
Mai are cineva aceste probleme?
Insignia A, pe care am vandut-o la 240.000 Km, nu a avut nici un greieras... si era diesel...
Din acest punct de vedere sunt dezamagit.
Am fost la garantie, s-au rezolvat anumite probleme, dar acesti greierasi au ramas. Saptamana viitoare vreau sa duc iar masina, dar ei imi cer sa o las cateva zile acolo....
Pareri? Opinii?
Multumesc!
Din martie sunt posesorul noului Opel Insignia, 2.0 Turbo, benzina, Sports Tourer, cumparata de la Radacini Iuliu Maniu. Acum am peste 20.000 km, o folosesc in deplasari lungi, nu lucrez in Bucuresti.
Ca si dotari este top, fara trapa (experienta cu Insignia A cu trapa m-a facut sa nu mai doresc trapa).
Materialele mi se par superioare fata de Insignia A (Tot sports tourer am avut, 2.0 diesel)....
DAR
In usa soferului si usa spate stanga am greierasi! proiectorul de informatii pe parbriz bazaie in anumite momente! Iar ruloul care acopera portbagajul, cand este desfacut, scartaie ingrozitor!
Mai are cineva aceste probleme?
Insignia A, pe care am vandut-o la 240.000 Km, nu a avut nici un greieras... si era diesel...
Din acest punct de vedere sunt dezamagit.
Am fost la garantie, s-au rezolvat anumite probleme, dar acesti greierasi au ramas. Saptamana viitoare vreau sa duc iar masina, dar ei imi cer sa o las cateva zile acolo....
Pareri? Opinii?
Multumesc!
- gheorghita.cristian
- **
- 63 mesaje
- din 01 Jun 2012
- Insignia 2018
- Bucuresti
gheorghita.cristian
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2012
- Mesaj Privat
- victor.pana80
- OP
- 103 mesaje
- din 26 Jul 2014
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
victor.pana80
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2014
- Mesaj Privat
Hmm... pt o masina cu pretentii si pret de catalog de 43.000 Euro, mi se pare ca a fost asamblata "pe genunchi" ... a trebuit sa asamblez eu plasticele care acopera stalpii laterali, peste tot, nu erau prinse, erau doar puse acolo... a trebuit sa apas cu mana pe ele sa se prinda clipsurile... am luat tot interiorul la pipait )) ca sa mai scap de greieri... )
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
A mea are 5600 de km de de pe la 3000 de km am geierasi la bord ( had up displayul si gratarasul de sarma de pe mijlocul bordului ). Cand plec de pe loc sau merg subturat si pe drumuri cu denivelari si hopuri ma omoara. La fosta Insignia A Sport Tourer din 2010 nu vibra si era tot diesel ca si aceasta noua, diferenta doar ca acum am luat Grand Sport si nu mai am S.T. Si mie la reprezentanta mi-au spus sa o las vreo 2 zile sa desfaca bordul, ca ei nu au auzit nimic atunci cand au mers cu ea in probe sa vada ce are.
- victor.pana80
- OP
- 103 mesaje
- din 26 Jul 2014
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
victor.pana80
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2014
- Mesaj Privat
CLD_PH
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salutare! Sunt posesor de Grand Sport 2.0 D din februarie - in prezent masina are 21000 km. Am citit mai sus despre greierasii pe care ii suspectati ca ar proveni din zona head-up display. Sincer sa fiu mie imi lasa impresia ca ar zornai ceva mai degraba in spatele ceasurilor de bord. Suna ca o piulita nestransa care danseaza pe filet la anumite turatii / pe drumuri cu denivelari. In plus, parca am auzit zgomotul mai des atunci cand masina este rece (sau daca e frig afara). A reusit cineva sa ii dea de cap zornaielii?
- victor.pana80
- OP
- 103 mesaje
- din 26 Jul 2014
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
victor.pana80
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2014
- Mesaj Privat
- ADanutBratosin
- *
- 3 mesaje
- din 04 Sep 2018
ADanutBratosin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2018
- Mesaj Privat
- victor.pana80
- OP
- 103 mesaje
- din 26 Jul 2014
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
victor.pana80
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salutari!
Mi-au comandat ruloul pentru portbagaj, vine zilele astea. Al meu chiar a fost defect de la inceput. Au comparat cu altul din showroom.. Am deschis caz la Opel Germania, si m-au sunat chiar din Germania, un tip care vorbea stricat romaneste.. ideea e ca in momentul cand vine ruloul se apuca sa demonteze usa de la sofer sa vada ce e pe acolo, daca nu cica imi comanda alta fata de usa (tapiteria). mi-au spus ca nu e normal sa bazaie nimic pe acolo. am facut test drive cu un diesel din showroom si au vazut si baietii de acolo ca nu erau greierasi. la proiectorul de pe bord nu umblu pt ca problema apare doar cand sta in soare, si dispare in cateva minute dupa ce se raceste bordul un pic. Daca se rezolva si astea, nu mai am ce sa reprosez
Mi-au comandat ruloul pentru portbagaj, vine zilele astea. Al meu chiar a fost defect de la inceput. Au comparat cu altul din showroom.. Am deschis caz la Opel Germania, si m-au sunat chiar din Germania, un tip care vorbea stricat romaneste.. ideea e ca in momentul cand vine ruloul se apuca sa demonteze usa de la sofer sa vada ce e pe acolo, daca nu cica imi comanda alta fata de usa (tapiteria). mi-au spus ca nu e normal sa bazaie nimic pe acolo. am facut test drive cu un diesel din showroom si au vazut si baietii de acolo ca nu erau greierasi. la proiectorul de pe bord nu umblu pt ca problema apare doar cand sta in soare, si dispare in cateva minute dupa ce se raceste bordul un pic. Daca se rezolva si astea, nu mai am ce sa reprosez
CLD_PH
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt deosebit de bucuros pentru ca de curand am scapat de greierasii din bord. Initial am dat vina pe diferentele de temperatura (zi/noapte, afara/in masina) care se parea ca afectau plasticele din componenta bordului facandu-le sa se frece intre ele, deoarece zornaiala nu se auzea tot timpul, ci doar cand era putin subturata, la trecerea peste anumite denivelari sau perpendicular pe sina de tramvai. Alteori zornaia de exemplu Ploiesti - Bucuresti non-stop, dar Bucuresti - Ploiesti deloc. Ulterior problema s-a agravat, ajungand ca in unele zile sa am parte de zornaiala de la pornire pana la oprire, chiar si la relanti.
Am citit cu atentie si pe forumul nostru si pe forumul nemtesc, in speranta ca voi gasi o solutie. Toti cei afectati de greierasi in bord spuneau ca dealerii le sugerau sa le lase masina vreo 2 zile pentru investigatii, ceea ce eu nu eram dispus sa fac. Altii ziceau ca problema vine de undeva din zona Head-up display, dar la mine zgomotul venea evident din zona unde coloana de directie intra pe sub ceasuri.
Rezolvarea a fost introducerea unei benzi din burete negru in spatiul de sub instrumentele de bord (vezi imaginea 1). Banda de aprox. 30 cm lungime si 2 cm latime am decupat-o dintr-o bucata de izolatie circulara (cred ca pentru tevi de incalzire - vezi imaginea 2). Am pliat banda in doua pe lungime, obtinand o fasie de 30 cm lungime si 1 cm latime, dar evident de 2 ori mai groasa, astfel incat sa intre in spatiul de sub ceasuri un pic fortat. Banda din burete este destul de flexibila si cu toate astea destul de ferma pentru a presa pe plasticul care facea probleme. Sunt cam 3 saptamani de la "operatiune" si de atunci greierasii nu s-au mai intors.
Postez in speranta ca metoda mea va fi utila si altora cu aceeasi problema.
Sunt deosebit de bucuros pentru ca de curand am scapat de greierasii din bord. Initial am dat vina pe diferentele de temperatura (zi/noapte, afara/in masina) care se parea ca afectau plasticele din componenta bordului facandu-le sa se frece intre ele, deoarece zornaiala nu se auzea tot timpul, ci doar cand era putin subturata, la trecerea peste anumite denivelari sau perpendicular pe sina de tramvai. Alteori zornaia de exemplu Ploiesti - Bucuresti non-stop, dar Bucuresti - Ploiesti deloc. Ulterior problema s-a agravat, ajungand ca in unele zile sa am parte de zornaiala de la pornire pana la oprire, chiar si la relanti.
Am citit cu atentie si pe forumul nostru si pe forumul nemtesc, in speranta ca voi gasi o solutie. Toti cei afectati de greierasi in bord spuneau ca dealerii le sugerau sa le lase masina vreo 2 zile pentru investigatii, ceea ce eu nu eram dispus sa fac. Altii ziceau ca problema vine de undeva din zona Head-up display, dar la mine zgomotul venea evident din zona unde coloana de directie intra pe sub ceasuri.
Rezolvarea a fost introducerea unei benzi din burete negru in spatiul de sub instrumentele de bord (vezi imaginea 1). Banda de aprox. 30 cm lungime si 2 cm latime am decupat-o dintr-o bucata de izolatie circulara (cred ca pentru tevi de incalzire - vezi imaginea 2). Am pliat banda in doua pe lungime, obtinand o fasie de 30 cm lungime si 1 cm latime, dar evident de 2 ori mai groasa, astfel incat sa intre in spatiul de sub ceasuri un pic fortat. Banda din burete este destul de flexibila si cu toate astea destul de ferma pentru a presa pe plasticul care facea probleme. Sunt cam 3 saptamani de la "operatiune" si de atunci greierasii nu s-au mai intors.
Postez in speranta ca metoda mea va fi utila si altora cu aceeasi problema.
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
SAncuta
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2018
- Mesaj Privat
dackk
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Manuel79
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2016
- Mesaj Privat
SAncuta a scris:Salutare tuturor.. a reușit cineva sa dea de cap, la zgomotul care vine din portiera șoferului? Din zona oglinzi cred . Am venit de cateva zile in țarã, si au început si la mine greierasi..
Chiar, vad ca toatã lumea a rezolvat! Am și eu din când în când zgomotul ãla. E puternic, acoperã și muzica data la volum mediu. Nu a mers nimic din ce am încercat. 🥴
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu nu am greierasi la portiera, doar la bord( h.u.d) si altele. Asta e cea mai mica problema a ei acum. Sincer sunt cam dezamagit acum de ea fata de Insignia A. La 22 de mii a cedat pedala de acceleratie, Apoi am avut probleme cu sonda lamda pe la 35-40 de mii, tot atunci si cu intinzatorul de la accesorii,iar acum 3 saptamani la doar 54 de mii am ajuns acasa si am parcat-o in curte. A doua zi am pornit-o sa plec si a ramas pedala de ambreiaj la fund , nu mai intra in viteza si a inceput sa curga lichid. A cedat cilindrul receptor la ambreiaj si a stat in reprezentanta la reparat pe garantie 3 saptamani. Vineri mi-au dat masina si colac peste pupaza, curge ulei din cutia de viteze, nu mai etanseaza busonul de golire. Imi vine sa-i dau foc. As lua faceliftul care apare, dar daca si cu asta am atatea probleme nu mai vreau sa aud de Opel in viata mea, desi sunt fan Opel.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Pavilion8373
- **
- 79 mesaje
- din 26 Nov 2017
- Insignia 2017
- Bucuresti
Pavilion8373
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2017
- Mesaj Privat
Ia si tu o benzina...
Opel nu a stiut niciodata face un diesel modern cum trebuie indiferent de ce zic unii fani pe aici
Rata de defectare la diesel vs benzina este enorma comparativ cu alte marci.
Ca fapt divers, a mea e la fel ca in ziua in care am luat-o
In final iti doresc sa iti rezolvi problemele si sa ajungi sa te bucuri de masina.
Bafta!
Opel nu a stiut niciodata face un diesel modern cum trebuie indiferent de ce zic unii fani pe aici
Rata de defectare la diesel vs benzina este enorma comparativ cu alte marci.
Ca fapt divers, a mea e la fel ca in ziua in care am luat-o
In final iti doresc sa iti rezolvi problemele si sa ajungi sa te bucuri de masina.
Bafta!
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am rezolvat pe garantie, dar am avut asteptari mari de la ea, mai ales ca am fost surprins placut de Insignia A din 2010 cu motorul a20dth de 160 c.p, pe care am dat-o la aproape 400 de mii de km. Asa imi place cum merge si cum se asaza la drum, dar nu e normal ce se intampla. Daca o schimb ,iau benzinar, desi sunt fan disel.
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
SAncuta a scris:Salutare tuturor.. a reușit cineva sa dea de cap, la zgomotul care vine din portiera șoferului? Din zona oglinzi cred . Am venit de cateva zile in țarã, si au început si la mine greierasi..
E clar ca nu i-au plãcut plaiurile mioritice.Îi "dezmorteste" mecanica, si nu numai, asa numita pãturã asfaltica româneascã.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Am rezolvat pe garantie, dar am avut asteptari mari de la ea, mai ales ca am fost surprins placut de Insignia A din 2010 cu motorul a20dth de 160 c.p, pe care am dat-o la aproape 400 de mii de km. Asa imi place cum merge si cum se asaza la drum, dar nu e normal ce se intampla. Daca o schimb ,iau benzinar, desi sunt fan disel.
Ce ai patit tu se poate imtampla si unui benzinar...am vazut benzinare carora le-au cazut pedala de acceleratie, ambreiaj, etc....
Si, scuze de offtopic, la motorul de 2/170 cp distributia e pe curea sau lamt?