NVasian
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2021
- Mesaj Privat
Buna zua !
Tocmai ce am primit vestea de la mecanic ca motorul nu mai are compresie pe cilindrul 4, merge in 3 pistoane.
Cauze cica ar fi mai multe, de la supape, segmenti....etc.
Dilema este ca nu stiu ce sa fac , sa iau alt motor din dezmembrari si sa il schimb sau sa il desfac si sa il repar pe acesta !#?
MODEL: Astra
MOTOR: Z1.6 SE
LOCATIE: Suceava
Tocmai ce am primit vestea de la mecanic ca motorul nu mai are compresie pe cilindrul 4, merge in 3 pistoane.
Cauze cica ar fi mai multe, de la supape, segmenti....etc.
Dilema este ca nu stiu ce sa fac , sa iau alt motor din dezmembrari si sa il schimb sau sa il desfac si sa il repar pe acesta !#?
MODEL: Astra
MOTOR: Z1.6 SE
LOCATIE: Suceava
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
refa motorul tau de pe masina,daca nu e compresie pe piston 4 se poate sa fie si din cauza garniturii de chiloasa,eu am descoperit asa ceva la un opel
nu avea compresie pe piston 3,4 si era garnitura strapunsa
desfaci chiuloasa si schimbi garnitura de chiuloasa si semeringuri supape se pasuiesc scaunele si supapele,,adica tot ce tine de chiuloasa . daca e necesar,si rectificarea chiuloasei. succes!a se verifica apoi si segmentii de pe pistoane daca nu descoperi nimic la chiuloasa si garnitura de chiuloasa.
nu avea compresie pe piston 3,4 si era garnitura strapunsa
desfaci chiuloasa si schimbi garnitura de chiuloasa si semeringuri supape se pasuiesc scaunele si supapele,,adica tot ce tine de chiuloasa . daca e necesar,si rectificarea chiuloasei. succes!a se verifica apoi si segmentii de pe pistoane daca nu descoperi nimic la chiuloasa si garnitura de chiuloasa.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
În plus la cele scrise de Marius, sã pornești de la axioma cã motorul din dezmembrãri este cel puțin la fel de uzat cã al tãu dacã nu cumva mai uzat!
Așadar bagã bani în ceva ( motorul tau) despre care știi cã te va ajuta/mulțumi!
Sã schimbi și distribuția dacã tot desfaci motorul.
Spor și succes, sã revii cu detalii.
Așadar bagã bani în ceva ( motorul tau) despre care știi cã te va ajuta/mulțumi!
Sã schimbi și distribuția dacã tot desfaci motorul.
Spor și succes, sã revii cu detalii.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Subscriu, principial, la opiniile celor 2 colegi: dacã mecanicul desface motorul și evalueazã situația ca fiind aproximativ cea bãnuitã, iar mașina în cauzã vrei sã te mai folosești de ea o perioadã mai lungã, meritã sã refaci motorul tãu ptr argumentele deja menționate. Atenție totuși:
- la costuri; o sã fie sensibil mai mari decât achiziția unui motor SH și schimbarea lui, dar ai avantajul unei garanții a lucrãrii și a fiabilitãții în timp;
- calitatea mecanicului; dacã știe ce face, o sã ai un lucru bine fãcut și de care te vei bucura mult timp(motorul), dacã nu are experiența necesarã, o sã ai probleme;
- reparația trebuie fãcutã ca la carte, manoperã+piese; orice încercare de ocolire a unor costuri de piese/operațiuni necesare și justificate, vor atrage consecințe nedorite și posibil costisitoare, într-un viitor mai mult sau mai puțin apropiat, deci nu te zgârci, dacã o apuci pe calea recondiționãrii, cã-ți furi cãciula singur.
- la costuri; o sã fie sensibil mai mari decât achiziția unui motor SH și schimbarea lui, dar ai avantajul unei garanții a lucrãrii și a fiabilitãții în timp;
- calitatea mecanicului; dacã știe ce face, o sã ai un lucru bine fãcut și de care te vei bucura mult timp(motorul), dacã nu are experiența necesarã, o sã ai probleme;
- reparația trebuie fãcutã ca la carte, manoperã+piese; orice încercare de ocolire a unor costuri de piese/operațiuni necesare și justificate, vor atrage consecințe nedorite și posibil costisitoare, într-un viitor mai mult sau mai puțin apropiat, deci nu te zgârci, dacã o apuci pe calea recondiționãrii, cã-ți furi cãciula singur.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
As zice ca a fost o idee buna, care face deja face ,,pay-off,, acum, dar va continua si pe viitor. La ce preturi avem la carburanti... si cât se vor scumpi toate cele ale vietii de zi cu zi... sigur nu ne vom mai lua masini mai noi ci o sa tragem de cele care stim ca inca merg bine si tin cu casa. Adica astea mai vechi, fara prea multa electronica si care au fost proiectate si construite de catre fabricant pentru fiabilitate si economie.