criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Dimineata cand o pornesc se aude un tacanit mai metalic, iar dupa ce se incalzeste nu prea se mai aude.
Am scanat masina cu op-com si am inregistra urmatoarele valori:
Masina: Astra J DTJ 110cai 1.7 diesel denso
La relanti:
Desired Fuel Rail Pressure 24.7 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 24.1 MPa
Cylinder 1 Balancing Rate -0.068 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.036 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.030 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.022 ms
Engine Runtime 00:13:38
La 1500 rpm
Desired Fuel Rail Pressure 29.9 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 30.0 MPa
Cylinder 1 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 2 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.000 ms
Engine Runtime 00:14:37
Mentionez ca am schimbat regulatorul de presiune acum o luna (pt ca oscila la rece si la cald) si a inceput iar sa oscileze la cald si are un tacanit in plus acum.
Sa fie din injectoare tacanitul?
Va multumesc!
Dimineata cand o pornesc se aude un tacanit mai metalic, iar dupa ce se incalzeste nu prea se mai aude.
Am scanat masina cu op-com si am inregistra urmatoarele valori:
Masina: Astra J DTJ 110cai 1.7 diesel denso
La relanti:
Desired Fuel Rail Pressure 24.7 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 24.1 MPa
Cylinder 1 Balancing Rate -0.068 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.036 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.030 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.022 ms
Engine Runtime 00:13:38
La 1500 rpm
Desired Fuel Rail Pressure 29.9 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 30.0 MPa
Cylinder 1 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 2 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.000 ms
Engine Runtime 00:14:37
Mentionez ca am schimbat regulatorul de presiune acum o luna (pt ca oscila la rece si la cald) si a inceput iar sa oscileze la cald si are un tacanit in plus acum.
Sa fie din injectoare tacanitul?
Va multumesc!
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
#criste ce se mai aude de problema "tacanitului" de la motor ? ai depistat ceva ? mentionez ca acum 2 zile am schimbat distributia si acum motorul are acelasi zgomot ca al tau si nu mai stiu ce sa cred, aia la service zic ca au pus bine distributia si ca daca nu ar fi fost pusa la punct nu ar fi pornit deloc. Si mai este un zgomot pe la 1500 rpm care se prezinta ca un fel de rulment "fasaind" (nici nu stiu cum sa ii zic) care nu era inainte de a schimba distributia. Distributia pe care am achizitionato este: curea CONTITECH, role GATES, pompa apa HEPU. Sa incerc sa fac un test de injectoare ? Este cineva care ma poate ajuta cu un OP-COM in zona mea ? La service unde am fost eu are un tester multimarca dar nu prea m-a lamurit , am avut 2 errori inregistrate ceva de genu "cylinder misfire detected". Ce parere aveti ? Multumesc.
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am fost la mai multe service-uri. Una au zis sa o las asa, altii au zis ca e din injectoare si ultimii mi-au zis:
- sa testez pe banc injectoarele si pompa de injectie;
- sa curat instalatia de alimentare si rezervorul
- sa pun injectoare noi si pompa de injectie daca sistemul e compromis, dar e foarte scump sa fac chestia asta.
Au mai zis ca exista riscul ca un injector sa bage prea multa motorina in capul pistonului care ar duce la topirea acestuia.
- sa testez pe banc injectoarele si pompa de injectie;
- sa curat instalatia de alimentare si rezervorul
- sa pun injectoare noi si pompa de injectie daca sistemul e compromis, dar e foarte scump sa fac chestia asta.
Au mai zis ca exista riscul ca un injector sa bage prea multa motorina in capul pistonului care ar duce la topirea acestuia.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Tacanitul îl gãsești scoțând mufele de la injectoare pe rand: când nu mai tacane, ai gãsit vinovatul.
Ca sã vezi cum stai cu pompa de injecție, vezi cât span ai în motorina din filtru: golești în ceva transparent și te uiți. Dacã ai span mult, pompa e praf și o recondiționez. Dacã ai f puțin, mergi liniștit.
Dar fãrã injector nu scapi: testarea se face pe banc dacã vrei sa vezi cum sunt cu adevãrat.
Ca sã vezi cum stai cu pompa de injecție, vezi cât span ai în motorina din filtru: golești în ceva transparent și te uiți. Dacã ai span mult, pompa e praf și o recondiționez. Dacã ai f puțin, mergi liniștit.
Dar fãrã injector nu scapi: testarea se face pe banc dacã vrei sa vezi cum sunt cu adevãrat.
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Valori opcom injectoare la rece inregistrate azi:
Cylinder 1 Balancing Rate -0.002 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.016 ms
Cylinder 3 Balancing Rate -0.006 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.014 ms
Engine Runtime 00:02:19
Motorul are un mers oscilant la relanti si se aude un tacanit usor metalic din cand in cand pana se incalzeste.
Cylinder 1 Balancing Rate -0.002 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.016 ms
Cylinder 3 Balancing Rate -0.006 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.014 ms
Engine Runtime 00:02:19
Motorul are un mers oscilant la relanti si se aude un tacanit usor metalic din cand in cand pana se incalzeste.
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- RMarius430
- *
- 7 mesaje
- din 24 Apr 2018
- Astra 2011
- Satu Mare
RMarius430
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2018
- Mesaj Privat
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
#criste din cate vad eu la tine valorile intlregistrate pe injectoare sunt bune, tacanitul poate fi de la tacheti , incearca sa schimbi uleiul sa vezi daca tot asa bate. Ocilatia la relanti este de la SCV, se poate da jos si slefui/polisha piesele din SCV cat si camasa interioara a acestuia. Operatiunea asta trebuie sa o fac si eu.
- RMarius430
- *
- 7 mesaje
- din 24 Apr 2018
- Astra 2011
- Satu Mare
RMarius430
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2018
- Mesaj Privat
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
- vladspaniolul
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Grandland X 2018 B16DTH
- Vaslui
vladspaniolul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Grandland X 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
#criste eu am rezolvat cu oscilatia la relanti. Am desfacut regulatorul de presiune acel SCV si l-am polishat dupa cum arata pe filmuletele de pe youtube. Mentionez ca toata treaba a durat 1 ora cu tot cu desfacut SCV-ul de pe masina. Pentru a desface ai nevoie de un imbus de 5, dupa care un cleste pentru sigurante sa poti scoate cilindrul din interiorul SCV-ului, pe suprafata cilindrului vei vedea cum are uzura si impiedica culisarea lui, am folosit o perie mica de pasla ca un burgiu pe care am prins-o in filetanta si putina pasta de dinti. Atentie din cand in cand trebuie udat cu apa, altfel sa intareste pasta de dinti si nu mai poti polisha. Iei cilindrul la rotund si la final trebuie sa fie suprafta perfecta exact ca o oglinda. Dupa operatiunea asta am fost la cineva sa imi programeze din nou totate pe masina: Clapeta Acceleratie, valva EGR, Regulatorul de presiune (SCV-ul), Cantitatea minima de injectie. La relanti fara consumatori am consum 0,4 - 0,5 dar totusi cred ca mai trebuie ceva reglat pentru ca, consumul mediu imi sta la 7,4 in conditiile in care eu nu depaseam 6,4 in oras la mine. Nu stiu ce mai e de facut, sau nubstiu daca testerul celui care a programat a facut ce trebuie. Ma poate ajuta cumva cineva din zona Constanta, vineri plec in concediul si as fi in zona. Multumesc anticipat la cine ma poate ajuta sa vedem daca au fost programate modulele cum trebuie. Toate cele bune.
adr88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2018
- Mesaj Privat
Aceeasi problema cu bataia la motor o am si eu . Bataia este tot timpul, dar cand motorul este cald, atunci se aude cel mai tare.
Am fost la "n" service-uri in Bucuresti si am primit aceleasi presupuneri:
-Injectoare
-Tacheti
-Ax came
-mai jos de chiuloasa - biela, piston etc.
Valorile injectoarelor pe tester:
Cylinder 1 : 0.000 ms
Cylinder 2 : 0.068 ms
Cylinder 3 : -0.036 ms
Cylinder 4 : -0.026
Le-am pus pe bancul de proba si am avut rezultate de : 1x 3,8 ; 2x 3,5 si 1x3,2 pe retur. Cei de acolo mi-au spus ca acel tacanit nu vine de la injectoare.
Am verificat la service - tacheti + ax came si partea superioara a motorului...cica e totul ok..nu stiu cum s-a facut verificarea deoarece alti oameni au spus ca acei tacheti sunt hidraulici si ca nu prea se poate verifica.... Partea de jos a motorului nu a fost verificata din lipsa de fonduri si din lipsa de incredere (900 lei demontat motor+ verificat).
Ulei schimbat de 2 ori - GM / Motul Dexos 2 - nicio ameliorare
Ultimul update: Am fost la reprezentanta iar cei de acolo mi-au recomandat un schimb de ulei dupa 2-3000 km (abia ce l-am schimbat in urma cu 500 km), iar acel ulei sa fie filtrat sa vada daca exista particule sau alte chestii in el - Daca se gaseste asa ceva...poate sa fie de mai jos de chiuloasa.
1.Ma gandesc sa pun un aditiv in ulei - sa vad daca se simte vreo ameliorare sau nu (as exclude problema venita din partea superioara a motorului- cred)
2. Un test de compresie am auzit ca iar este recomandat in astfel de situatii...urmeaza sa`l fac
Am fost la "n" service-uri in Bucuresti si am primit aceleasi presupuneri:
-Injectoare
-Tacheti
-Ax came
-mai jos de chiuloasa - biela, piston etc.
Valorile injectoarelor pe tester:
Cylinder 1 : 0.000 ms
Cylinder 2 : 0.068 ms
Cylinder 3 : -0.036 ms
Cylinder 4 : -0.026
Le-am pus pe bancul de proba si am avut rezultate de : 1x 3,8 ; 2x 3,5 si 1x3,2 pe retur. Cei de acolo mi-au spus ca acel tacanit nu vine de la injectoare.
Am verificat la service - tacheti + ax came si partea superioara a motorului...cica e totul ok..nu stiu cum s-a facut verificarea deoarece alti oameni au spus ca acei tacheti sunt hidraulici si ca nu prea se poate verifica.... Partea de jos a motorului nu a fost verificata din lipsa de fonduri si din lipsa de incredere (900 lei demontat motor+ verificat).
Ulei schimbat de 2 ori - GM / Motul Dexos 2 - nicio ameliorare
Ultimul update: Am fost la reprezentanta iar cei de acolo mi-au recomandat un schimb de ulei dupa 2-3000 km (abia ce l-am schimbat in urma cu 500 km), iar acel ulei sa fie filtrat sa vada daca exista particule sau alte chestii in el - Daca se gaseste asa ceva...poate sa fie de mai jos de chiuloasa.
1.Ma gandesc sa pun un aditiv in ulei - sa vad daca se simte vreo ameliorare sau nu (as exclude problema venita din partea superioara a motorului- cred)
2. Un test de compresie am auzit ca iar este recomandat in astfel de situatii...urmeaza sa`l fac