- RSebastian
- OP
- 29 mesaje
- din 24 Sep 2017
RSebastian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua as avea o intrebare. In urma cu 1 an de zile am luat un opel astra j 1.4 140 hp nou din 2017 . Am auzit zvonuri cã sunt masini fãcute pentru Germani si masini pentru Români, asa ca nu stiu masina mea daca este facuta la norma cu se zice . Un sfat va rog. Pot sami dau seama cumva ? .
Multumesc
Multumesc
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- RSebastian
- OP
- 29 mesaje
- din 24 Sep 2017
RSebastian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu poti schimba un flux de productie automatizat, computerizat, robotizat eventual sa aduci muncitori bauti cu chei decalibrate. Nici pe loturi nu merge facuta smecherie, aduni toata comanda pentru EE pentru un an de este iar imposibil si o faci in 3 saptamani ?
La produse alimentare, de curatenie si alte consumabile se fac loturi pentru EE, pentru bulgarica, romanica, ungarica, cehica, slovanica, polonica etc. Se schimba reteta pentru un lot facut in cateva zile si tirurile sunt incarcate pentru fraieri.
Eu de ani de zile am sesizat diferenta ca si altii si facem tot posibilul sa cumparam de afara, ieftin si bun. De curand am descoperit un magazin care are numai produse germanica, mai ieftine si caliate muuult mai buna. De la sfoara la pasta de dinti, ciocolata, mustar, detergent, toate prostiile ca la un magazin satesc. Cred ca va fi un trend pentru micii investitori care nu se inbogatesc dar traiesc.
Tu nu trebuie sa-ti faci griji, singura ta problema si a celorlalti e la consumabile si piese de schimb uzuale contrafacute. Acum ceva ani a fost o ancheta mamut in SUA, de la placute de frana facatura pana la piese chinezarii la Air Force One cu care se tragea Obama.
Daca cauti pe net ai sa vezi ca UK este fieful chinezilor la vanzari online, deja UE a copt amenda ca au permis asa ceva.
La produse alimentare, de curatenie si alte consumabile se fac loturi pentru EE, pentru bulgarica, romanica, ungarica, cehica, slovanica, polonica etc. Se schimba reteta pentru un lot facut in cateva zile si tirurile sunt incarcate pentru fraieri.
Eu de ani de zile am sesizat diferenta ca si altii si facem tot posibilul sa cumparam de afara, ieftin si bun. De curand am descoperit un magazin care are numai produse germanica, mai ieftine si caliate muuult mai buna. De la sfoara la pasta de dinti, ciocolata, mustar, detergent, toate prostiile ca la un magazin satesc. Cred ca va fi un trend pentru micii investitori care nu se inbogatesc dar traiesc.
Tu nu trebuie sa-ti faci griji, singura ta problema si a celorlalti e la consumabile si piese de schimb uzuale contrafacute. Acum ceva ani a fost o ancheta mamut in SUA, de la placute de frana facatura pana la piese chinezarii la Air Force One cu care se tragea Obama.
Daca cauti pe net ai sa vezi ca UK este fieful chinezilor la vanzari online, deja UE a copt amenda ca au permis asa ceva.
- RSebastian
- OP
- 29 mesaje
- din 24 Sep 2017
RSebastian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2017
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Pe scurt - eu chiar imi doresc ca Astra J-ul meu sa fi fost facut special pt Europa de Est. Daca la fel de prost finisat ajunge si in Occident, atunci e de inteles de ce Opel a fost cumparat de PSA.
Morala? Un seria 3 sau C Klasse, SH, vechi de 5-6-7 ani, chiar si cu 200.000 km, da oricand clasa unui Astra J nou. Eu nu vreau sa mai aud vreodata de Opel! Cheers
Morala? Un seria 3 sau C Klasse, SH, vechi de 5-6-7 ani, chiar si cu 200.000 km, da oricand clasa unui Astra J nou. Eu nu vreau sa mai aud vreodata de Opel! Cheers
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Dar cine a zis de bani putini? Am zis de pretul unui Astra nou... nu e tocmai putin! E plin mobile.de , gasesti masini bune, vandute de proprietari, nu de samsari(autohaus-uri). Ideea e sa nu cazi in plasa, cum am facut eu, gandindu-ma ca "masina noua e ... masina noua" si ca fac o maaare afacere daca iau Opel nou. Dupa primii 4000-5000 km, in care au inceput sa se auda greierasii de bord, diverse scartaituri si zdranganeli, plus apa in portiere, mi-am dat seama ca am ales gresit. Da, dintre masinile noi, la categoria aia de pret, Astra J este destul de competitiv, desi CRED ca firmele rivale construiesc masinile cu mai mult simt de raspundere. Eu consider Astra J un Logan ceva mai rasarit. dar nu cu mult! Am insirat pe forum, de-a lungul timpului, diversele mele probleme cu masina asta. Din fericire, nu am avut probleme pe partea de mecanica/electrica, doar probleme de "quality control", sa le spunem...
LE: Ca fapt divers, uite ce puteti lua cu banii de un astra j nou:
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
LE: Ca fapt divers, uite ce puteti lua cu banii de un astra j nou:
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
Îmi cer scuze dacã te-am jignit in vreun fel! Și acum sã îți dau și o explicație la ce am zis. Nimeni nu vinde o mașinã de bunã,in primul rând apoi se întâmplã sã ai ghinion și cu o mașinã nouã apoi am avut Logan de nou 8 ani și Astra mi se pare" avion "din anumite puncte de vedere fata de Logan . Loganul avea garda mai înaltã dar puntea spate joasã așa cã e discutabil. Iar de calitatea asamblãrilor și materialelor e de discutat pânã mâine și tot nu ajungem la o concluzie.
P.S. Dacã nu ești mulțumit vinde-o și cumpãrã alta. Același sfat l-am primit și eu odatã.
P.S. Dacã nu ești mulțumit vinde-o și cumpãrã alta. Același sfat l-am primit și eu odatã.
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- Andrei F
- **
- 263 mesaje
- din 03 Oct 2016
- Astra 2016 B16XER
- Arges
Andrei F
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2016
- Mesaj Privat
120k de km ii faci in 8 ani..Dupa 120k km deja apar problemele mai grave gen ambreiaj, poate turbo etc.. Nu le vand nici aia de prosti, e forjata maxim de banii aia. Si inca ceva. Eu am media de 54km/h in cei 18k de km pe care ii am cu Astra din sept 2016. N am vazut nicio masina de bunicuta germana care sa aiba acesta medie de viteza medie, cu toate ca " afara se merge numai pe autostrada " .. Vrajeala si iar vrajeala, sunt pline drumurile noastre de masini de genu BMW dupa 2010 care iau foc din senin.. Oare de ce?!
- enervantul
- **
- 215 mesaje
- din 02 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
enervantul
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2017
- Mesaj Privat
Din link-urile acelea am observat urmatoarele: compari masini care noi au costat peste 35.000E cu Astra care se invarte pe la 12-14.000E nou. Apoi, Astra pe benzina, motor relativ mic, BMW pe motorina, motoare de 2000, pe care acuma dragalasii de nemti le dau in banii aia sa nu treaca vremea sa ramana cu ele in fata casei din moment ce le-au interzis chiar la ei in gradina, sa zic asa. Mai avem o necunoscuta si la piese (la reprezentanta nu la Gigi in colt) daca isi permite potentialul client sa o intretina pe dragalasa bavareza sau suna la 112 cand aude cat este nota de plata.
Eu as zice ca sunt masini facute pentru anumite buzunare, nu Opeluri pentru romani.
Eu as zice ca sunt masini facute pentru anumite buzunare, nu Opeluri pentru romani.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu e vorba neaparat de comparat clase diferite, desi campania de promovare a noului K de exemplu asta vrea sa afirme. Este vorba despre ceea ce se vrea a fi, chiar si cu masini din aceeasi clasa Opel sta cam slab, de exemplu fata de Frod Focus, Skoda Octavia etc. Nu se compara la silentiozitatea trenului de rulare, imbinarea materialelor etc., dar ce-i drept la unele detalii s-a alocat putina atentie fata de alte masini. Am ramas "surprins" cand am mers cu un Astra sedan noua si avea aceleasi troncaneli pe fata la sinele de tramvai, zornait plastice din compartimentul motor daca subturezi putin la schimbul dintre treapta 1 si 2, antifonare etc. Rutarea conductelor de benzina de la rezervor catre compartimentul motor este precara si fara un plastic de protectie, etc. si totusi masina are 1.5 tone. Un alt aspect de principiu, setarea dimeniunii de anvelope in ECU este standard de 202 cm, desi in unele documente apare si 197 cm pentru unele masini de flota, dar acest lucru nu se poate modifica in nici un fel. Acest lucru implica variatii foarte mari (viteza instantanee, distanta parcursa si alti parametri ce decurg din aceste lucruri), datorate unei game foarte largi de anvelope care pot fi folosite la aceasta masina, de la 205/55 R16 cu un diametru real de aproximativ 193cm pana la cele mai mari de 205, 206 cm. La H era posibil sa configurezi acest lucru in functie de anvelope si duce cu gandul la taierea de costuri pe partea de programare de SW si o lipsa de interes pentru standardizare si rationalizare a aceleiasi masini comparate cu o alta (benzina vs. diesel de exemplu). Nu zic ca e masina neaparat rea, e ok, dar depinde ce asteptari ai si ce maisini ai mai condus/te-ai mai plimbat. Probabil ca cu putina grija si atentie duce vreo 10 ani fara prea mari cheltuieli, dar ca sa o poti tine atat trebuie sa gasesti o cale sa va intelegeti, pentru ca dupa un timp incep sa apara la suprafata diversele hibe.
Prin urmare, nu cred ca aceasta strategie este aplicata doar pietei de est, ci intregilor piete de desfacere.
Ultima modificare făcută de Aantonio la Mar 22 Mai, 2018 10:41 am
Prin urmare, nu cred ca aceasta strategie este aplicata doar pietei de est, ci intregilor piete de desfacere.
Ultima modificare făcută de Aantonio la Mar 22 Mai, 2018 10:41 am
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Pe vremuri exista o selectie, dar nu stiu daca se mai practica chiar asa in ziua de azi.
Se producea masina si se testa.
Daca nu se incadra in parametri, se intorcea in vederea remedierii problemelor.
Daca se incadra in parametri, dar tindea spre valori maxime sau minime, se aloca catre Europa de est.
Daca se incadra apropiat de valoarea de mijloc a parametrilor, se aloca catre tarile "smechere" (Germania, Austria, Franta, etc...).
Repet, in ziua de azi nu stiu daca se mai practica chestia asta sau la ce nivel, dar nu m-ar mira sa fie valabila in continuare.
Cat despre Opel si Peugeot / Citroen..., ce sa zic ? Opel a fost o masina ok, in general. Despre Peugeot si Citroen nu pot spune ca am o parere buna. Teoretic vorbind, cred ca ar putea fi un pas inapoi pentru Opel. Mai exista posibilitatea (mica, intr-adevar) sa fie un pas inainte pentru Pejo/Citroen.
Ultima modificare făcută de tannu la Mar 22 Mai, 2018 12:42 pm
Se producea masina si se testa.
Daca nu se incadra in parametri, se intorcea in vederea remedierii problemelor.
Daca se incadra in parametri, dar tindea spre valori maxime sau minime, se aloca catre Europa de est.
Daca se incadra apropiat de valoarea de mijloc a parametrilor, se aloca catre tarile "smechere" (Germania, Austria, Franta, etc...).
Repet, in ziua de azi nu stiu daca se mai practica chestia asta sau la ce nivel, dar nu m-ar mira sa fie valabila in continuare.
Cat despre Opel si Peugeot / Citroen..., ce sa zic ? Opel a fost o masina ok, in general. Despre Peugeot si Citroen nu pot spune ca am o parere buna. Teoretic vorbind, cred ca ar putea fi un pas inapoi pentru Opel. Mai exista posibilitatea (mica, intr-adevar) sa fie un pas inainte pentru Pejo/Citroen.
Ultima modificare făcută de tannu la Mar 22 Mai, 2018 12:42 pm
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
alex2014 a scris:Dar cine a zis de bani putini? Am zis de pretul unui Astra nou... nu e tocmai putin! E plin mobile.de , gasesti masini bune, vandute de proprietari, nu de samsari(autohaus-uri). Ideea e sa nu cazi in plasa, cum am facut eu, gandindu-ma ca "masina noua e ... masina noua" si ca fac o maaare afacere daca iau Opel nou. Dupa primii 4000-5000 km, in care au inceput sa se auda greierasii de bord, diverse scartaituri si zdranganeli, plus apa in portiere, mi-am dat seama ca am ales gresit. Da, dintre masinile noi, la categoria aia de pret, Astra J este destul de competitiv, desi CRED ca firmele rivale construiesc masinile cu mai mult simt de raspundere. Eu consider Astra J un Logan ceva mai rasarit. dar nu cu mult! Am insirat pe forum, de-a lungul timpului, diversele mele probleme cu masina asta. Din fericire, nu am avut probleme pe partea de mecanica/electrica, doar probleme de "quality control", sa le spunem...
LE: Ca fapt divers, uite ce puteti lua cu banii de un astra j nou:
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
LE: Ca fapt divers, uite ce puteti lua cu banii de un astra j nou:
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
https://suchen.mobile.de/fah...0ed6-dc9d1ed86fac
nu te pune nimeni sa iei opel .... dar sa ai cel putin 15k de dat pe o masina si tu sa te gandesti ca mai bine iei un bembeu care a facut ocolul pamantului de 3-4 ori (La propriu nu la figurat ) decat o masina noua (oricare) ....nu spune lucruri flatate despre tine
da dracu aia 15 k avans si mai iei 5k din banca, platesti 8-10 mil pe luna si ai masina NOUA cu GARANTIE la care stii ca nu te doare capul ...
ca sa nu zici ca am ceva cu opel ...iaca un Hyundai i30 140cai si automata 7trepte DCT (DSG facut cum trebuie ) e 18k NOU dece ai da 15k pe un bembeu(sau orice alta masina SH cu peste 100k km ? ) ..... doar nu rada de tine prieteni ca nu ai bembeu alergat .... si numai zic ca ai si gatantie 5 sau 7 ani ...
Masina potrivita pentru tine e aia pe care iti permiti sa o intretii ......
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Caz concret cu un 5-ar achizitionat sh în conditii cvasi-identice ca cele mai sus amintite: un prieten din Franta, cu ceva dare de mânã (fãrã a fi în Forbes 300 ), sãtul de automobilele care-i populaserã viața, de proveniențã indigenã(PSA în special, 605, 406, 206 vreo 3, 207, 508 hibrid, jumpy, etc, toate felurile, noi sau sh, cã, deh, la ei ești patriot dacã cumperi produse autohtone ), și care la revânzare pierdeau mult din valoare (dupã doar câțiva ani sau zeci de mii de km), hotãrî, sfãtuit și de alții, sã-și ia o mașinã nemțeascã, adicã serioasã. Zis și fãcut, cumpãrã un beemer dela un handler neamț, de vreo 3-4ani vechime, cu puțin peste 150k km, dotat cu toate nebuniile (ce mai, avion!), la frumoasa sumã de 17,5k euro, bani peșin. Toate bune și frumoase (adevãrul cã era impresionantã, cam la toate aspectele, deh, o bavarezã țâfnoasã, dar cu ștaif!), dupã vreo 70k km de alergãturã plãcutã, SURPRIZÃ! Motorul (de bavarezã țâfnoasã, vezi bine!) începe sã batã! Pe zi ce trece, mai tare, mai vârtos...Meșteriii localizeazã defectul (probabil!) în zona bolț-bielã...Gurile rele zic cã e cam boalã la tipul ãsta de motor (s-au dat și explicații ”savante” ale cauzelor, dar le-am pierdut șirul)...Disperat, de diagnostic și la gândul unei intervenții în forțã asupra motorului, și desigur sfãtuit bine, cumpãrã un motor cu mileage mic(50k km) de pe o zdrobiturã dela Grosse Britanien... cu manoperã și alte ciurucuri l-a costat puțin peste 3k euro. Una peste alta, ne gândim la un happy-end! Aș, de unde...omul se gândește serios s-o vândã pe fițoasã ptr cã sfãtuitorii îi prevãd un viitor sumbru motorului dupã depãșirea a 250k km! Voila!
- xxl_cm
- ***
- 743 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 743
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
@tannu: Pe vremuri cand?
Nu cred ca este posibil, cel putin nu in ultimii 10-20 ani. Odata plasata comanda se aloca si seria de sasiu, iar masina nu mai poate fi alocata catre piete emergente sau catre asa zisele tari "bine vazute" pentru ca ea este alocata deja unui cumparator. Majoritatea proceselor sunt automatizate, deci nu cred ca se pot interpune si reduce calitatea pentru unele automobile. Cam asta e standardul si QC-ul, orientat catre o piata de consum.
Un factor bun de apreciere a calitatii unui produs este garantia standard a acestuia, pentru ca ea este singura care poate afecta profitul constructorului. Desigur mai sunt si altii, dar cat mai multe defecte in perioada de garantie implica costuri si pentru constructor.
Nu cred ca este posibil, cel putin nu in ultimii 10-20 ani. Odata plasata comanda se aloca si seria de sasiu, iar masina nu mai poate fi alocata catre piete emergente sau catre asa zisele tari "bine vazute" pentru ca ea este alocata deja unui cumparator. Majoritatea proceselor sunt automatizate, deci nu cred ca se pot interpune si reduce calitatea pentru unele automobile. Cam asta e standardul si QC-ul, orientat catre o piata de consum.
Un factor bun de apreciere a calitatii unui produs este garantia standard a acestuia, pentru ca ea este singura care poate afecta profitul constructorului. Desigur mai sunt si altii, dar cat mai multe defecte in perioada de garantie implica costuri si pentru constructor.
- i.bogdan
- **
- 140 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
i.bogdan
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat