mantaaa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Manta 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2012
- Mesaj Privat
AM patit-o la A3-ul meu dar povestea este relevanta pt oricine vrea un ambreaj modificat la ATIX
Povestea incepe asa:
Avand nevoie de un ambreiaj nou am zis de ce nu sa fac un upgrade tinand cont ca stock ambreiajul era cu volanta masa dubla cunoscut ca nu tine mult mai mult decat putere de "fabrica".
Cautand cam peste tot nu am dat decat de un singur individ cu situl ambreiajieftin.ro sau cum apare pe facebook Atix Racing Solutions care se ocupa cu refacere si sau upgrade pt placi de presiune etc.
Am cautat pe forumuri pareri sa vad daca e de incredere si in mare parte lumea il recomanda spunand ca e cam singurul pe la noi care face asta dar nimeni nu a spus ce experiente a avut.
Pe un singur forum am gasit o referinta ca cineva a avut o experienta dubioasa cu Atix dar nimic concret.
Pana la urma l-am contactat prin mail sa il intreb daca poate sa imi modifice placa de presiune (noua) care o aveam sa tina 450NM 300cp (cifre supraestimate pt a ma asigura ca am marja). Imi spune ca se poate si sa il sun sa vorbim. Il sun mai spun odata ce vreau si imi spune ca si usureaza si echilibreaza volante si sa ii trimit tot kitul de ambreaiaj sa il faca.
Ok toate bune si frumoase il trimit , ma suna dupa ce il primeste sa imi spuna ca placa mea de presiune nu e buna ca e de benzina si nu merge ranforsata (cu toate ca era luata pt 1.9tdipt golf 3 ), dar imi spune ca imi da el o placa de diesel mult mai buna care sa tina cei 450Nm dar ca o sa ma coste 100e in plus .Ok bine ce sa fac asta e. E gata rapid in 2 zile si il primesc prin curier inapoi.
Acum incepe partea interesanta. Ce observatii am facut imediat: Volanta usurata si rectificata arata ok DAR nici o gaura de echilibrare pe ea,hmm suspect... zic eu in mintea mea o fi fost destul de aproape ca nu a fost nevoie de echilibrare suplimentara (am mai auzit ca oamenii le iau la strung si le monteaza si nu au probleme).
Mergem mai departe , discul arata bine, batut cu ferodou nou cu "Kevlar" cateva nituri batute aiurea dar merge.
Dar acum partea ce mai importanta placa de presiune ,placa noua cei drept dar verific codul de pe ea si ce sa vezi e o placa care in magazin este 250ron si eu am dat practic dublu pe ea de la acest individ.
Il sun .... nimic...intra casuta... clar omul asta stie ce placi de presiune sunt mai strong si la ce se potrivesc si le revinde...Tot era bine daca era asa...
Naiv montez ambreajul si incep un rodaj de 1000km ca sa ii dau toate sansele sa tina. Mers numai in oras fara acclerari bruste etc.
Se termina rodajul, la putere stoc cam 180cp tine foarte bine , fara probleme 300km, trec la setarile pt aprox 250cp si cam 380NM , a-1a tractiune 0( masina cu tractiune fata ,a doua tot asa, e in a 3-a fara bruscaje doar accelerat de la o turatie sub care intra turbina ambreajul pur si simplu scapa odata cu venirea Boost-ului si sare la 4500 de ture... deci nici vorba sa tina 380Nm ce sa mai zic de 450... -4-a si a-5-a la fel...
Am incercat sa il contactez pe acest individ dar bineinteles ca nu se poate...
Sper ca povestea mea sa ajute si pe altii sa ia o decizie cand vine vorba de abreiaje modificate la diversi indivizi.
Toata operatiunea cu volanta si discul meu a costat 1100ron.sa nu pun la socoteala curierul.
Povestea incepe asa:
Avand nevoie de un ambreiaj nou am zis de ce nu sa fac un upgrade tinand cont ca stock ambreiajul era cu volanta masa dubla cunoscut ca nu tine mult mai mult decat putere de "fabrica".
Cautand cam peste tot nu am dat decat de un singur individ cu situl ambreiajieftin.ro sau cum apare pe facebook Atix Racing Solutions care se ocupa cu refacere si sau upgrade pt placi de presiune etc.
Am cautat pe forumuri pareri sa vad daca e de incredere si in mare parte lumea il recomanda spunand ca e cam singurul pe la noi care face asta dar nimeni nu a spus ce experiente a avut.
Pe un singur forum am gasit o referinta ca cineva a avut o experienta dubioasa cu Atix dar nimic concret.
Pana la urma l-am contactat prin mail sa il intreb daca poate sa imi modifice placa de presiune (noua) care o aveam sa tina 450NM 300cp (cifre supraestimate pt a ma asigura ca am marja). Imi spune ca se poate si sa il sun sa vorbim. Il sun mai spun odata ce vreau si imi spune ca si usureaza si echilibreaza volante si sa ii trimit tot kitul de ambreaiaj sa il faca.
Ok toate bune si frumoase il trimit , ma suna dupa ce il primeste sa imi spuna ca placa mea de presiune nu e buna ca e de benzina si nu merge ranforsata (cu toate ca era luata pt 1.9tdipt golf 3 ), dar imi spune ca imi da el o placa de diesel mult mai buna care sa tina cei 450Nm dar ca o sa ma coste 100e in plus .Ok bine ce sa fac asta e. E gata rapid in 2 zile si il primesc prin curier inapoi.
Acum incepe partea interesanta. Ce observatii am facut imediat: Volanta usurata si rectificata arata ok DAR nici o gaura de echilibrare pe ea,hmm suspect... zic eu in mintea mea o fi fost destul de aproape ca nu a fost nevoie de echilibrare suplimentara (am mai auzit ca oamenii le iau la strung si le monteaza si nu au probleme).
Mergem mai departe , discul arata bine, batut cu ferodou nou cu "Kevlar" cateva nituri batute aiurea dar merge.
Dar acum partea ce mai importanta placa de presiune ,placa noua cei drept dar verific codul de pe ea si ce sa vezi e o placa care in magazin este 250ron si eu am dat practic dublu pe ea de la acest individ.
Il sun .... nimic...intra casuta... clar omul asta stie ce placi de presiune sunt mai strong si la ce se potrivesc si le revinde...Tot era bine daca era asa...
Naiv montez ambreajul si incep un rodaj de 1000km ca sa ii dau toate sansele sa tina. Mers numai in oras fara acclerari bruste etc.
Se termina rodajul, la putere stoc cam 180cp tine foarte bine , fara probleme 300km, trec la setarile pt aprox 250cp si cam 380NM , a-1a tractiune 0( masina cu tractiune fata ,a doua tot asa, e in a 3-a fara bruscaje doar accelerat de la o turatie sub care intra turbina ambreajul pur si simplu scapa odata cu venirea Boost-ului si sare la 4500 de ture... deci nici vorba sa tina 380Nm ce sa mai zic de 450... -4-a si a-5-a la fel...
Am incercat sa il contactez pe acest individ dar bineinteles ca nu se poate...
Sper ca povestea mea sa ajute si pe altii sa ia o decizie cand vine vorba de abreiaje modificate la diversi indivizi.
Toata operatiunea cu volanta si discul meu a costat 1100ron.sa nu pun la socoteala curierul.
mantaaa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Manta 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2012
- Mesaj Privat
In sfarsit m-a contactat azi dupa multiple mailuri si telefoane din partea mea , sa imi zica ca ambreiajul care mi l-a facut tine 250cp (de parca ambreajele tin putere nu cuplu...) si 450NM,cu toate ca initial zisese 350cp(in fine)... daca imi patineaza inseamna ca scot mai mult. I-am zis ca nu am cum sa scot mai mult ca am un 1.8t cu turbina k03s si tot untul din el daca as scoate si nu as trece de 250cp si 400Nm, probabil mai realist este 230cp si 370Nm.
Intr-un final a zis ca da am garantie si sa il trimit sa se uite la el si sa imi ofere o solutie...Va tin la curent....
Intr-un final a zis ca da am garantie si sa il trimit sa se uite la el si sa imi ofere o solutie...Va tin la curent....
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Si eu, si inca 2 amici au avut belele cu ambreiaje la ATIX. Eu am mai scris pe aici. La mine si-a spalat pacatele trimitandu-mi o volanta noua GM, care practic a acoperit toata pierderea. Tovarasii mei nu au fost la fel de norocosi.
LE: Iti recomand sa-ti iei sachs performance. Eu asa am facut, sunt foarte multumit.
LE: Iti recomand sa-ti iei sachs performance. Eu asa am facut, sunt foarte multumit.
mantaaa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Manta 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2012
- Mesaj Privat
Mda am dat jos ambreajul nu avea uzura aproape deloc ca de abia am mers cu el si nici nu l-am lasat sa patineze , l-am trimis si am primit inapoi cu o placa de presiune mai rigida(acelasi model de placa ca prima). De ce nu mia dat asta din prima nu se stie, sper ca de adta asta sa tina... in orice caz nu o sa mai apelez sub nici o forma la acest individ.
Pozele sunt cu ambreiajul dat jos, dupa cum se vede nu a fost abuzat inca are urmele de la rectificare:
Pozele sunt cu ambreiajul dat jos, dupa cum se vede nu a fost abuzat inca are urmele de la rectificare:
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Mantaaa tu realizezi ca nimeni ,absolut nimeni nu iti da garantie la piese de tunning ...Sachs da 0 garantie ... o spun pe pielea mea nu din auzite. Eu unu cred ca baiatul a fost super ok din ce ai spus tu aici ... ca tu esti roman pretentios si vrei sa-ti raspunda omu in 2 sec (desi poate are treaba sau mai stiu eu ce) e alta poveste .. ce a facut baiatul asta nu face nici-un tunner. Eu am facut multe ambreaje la acest baiat si am fost super multumit pret/calitate ... ca au fost si la mine unele probleme ... e normal .... aici nu este ceva sigur ... tu dai cu paru in el ca arunca cifre din burta dar si tu faci exact acelasi lucru. Nu mai aruncati cu rahat in oameni care se chinuie sa faca ceva ...
Apropo ... un ambreaj Sachs performance este de cel putin 3 ori mai scump si pot spune cu mana pe inima ca nu se ridica la aceiasi calitate/performante cu cele facute de acest baiat.
Apropo ... un ambreaj Sachs performance este de cel putin 3 ori mai scump si pot spune cu mana pe inima ca nu se ridica la aceiasi calitate/performante cu cele facute de acest baiat.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Probleme mari la piesele,modificarile,reparatiile pentru/dupa/inainte de tuning ,am experiente triste cu firme care promiteau mult foarte mult imposibil de mult pe niste preturi de te lua capu si clienti care stiau 'de pe un site' ce trebuie facut ,cum trebuie reglat.la ce parametrii lucreaza de eram nevoit sa le spun.....sunt prea ocupat cu masinile alora de duc cartofi la piata ,n-am timp de rachete.Cand se fac modificari preturile nu se mai comunica pentru ca ele contin o calificare,o cercetare,o dotare tehnica si o experienta care sa fie folosite pentru a imbunatati un produs.Cand pleci pe drumul asta iti propui o tinta de obicei de performanta pretul nu mai conteza,asa o atingi ,daca vrei si capra si varza risti sa ramai fara amandoua.Din ce am inteles la tine pretul a fost primul parametru,exista variante mult,mult mai scumpe cu aceeasi garantie ZERO pe care le pui si trebuie sa mearga,daca nu merge,e treaba ta ,asa ca alegand o modificare accepti sa faci o incercare doua sa iasa bine .