tanislav
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua. As dori sa intreb daca a mai patit cineva de aici urmatoarea problema.
Opel Insignia Sport Tourer 2011 A20DT 96 KW 130 CP
Din februarie de cand au venit zapezile am sesizat, cu greu, ca ceva nu era ok si masina parea uneori infranta. Dupa mai multe teste in traficul din Bucuresti am constatat ca la franarile bruste la semafoare de obicei daca apas mai tare pe frana masina se opreste si pedala de frana ramane la jumatea cursei. Cand incerc sa plec masina este ca si cu frana de mana trasa plus franele fata blocate. Dupa cateva pedale la frana isi revine si merge normal pina la urmatoatea frana brusca. Cel mai des se intampla cand motorul este cald si de fiecare data cand filtrul isi face regenerare, mareste clar temperatura din zona motorului. Nu stiu daca are legatura, dar am spus sa o trec la observatii. Am fost la service, am verificat etrierii fata, psitonase, culise.... test frane....schimbat si aerisit lichid frana. Toate par absolut in regula. Nu am primit nici un raspuns concret de la mecanici, vreo 5 cu care ma discutat si au vazut masina. Toti spun ca e o pompa.....numai ca ele sunt 3 la numar. Toti au venit cu diferite variante. Nimeni nu a intalnit concret aceasta problema si nu poate sa spuna ca este cea de ABS, cea centrala sau tulumba.
Asa ca ma bazez de experientele voastre poate s-a mai intalnit aceasta problema si as primi macar un sfat de la ce pompa sa incep!
Multumesc!
Opel Insignia Sport Tourer 2011 A20DT 96 KW 130 CP
Din februarie de cand au venit zapezile am sesizat, cu greu, ca ceva nu era ok si masina parea uneori infranta. Dupa mai multe teste in traficul din Bucuresti am constatat ca la franarile bruste la semafoare de obicei daca apas mai tare pe frana masina se opreste si pedala de frana ramane la jumatea cursei. Cand incerc sa plec masina este ca si cu frana de mana trasa plus franele fata blocate. Dupa cateva pedale la frana isi revine si merge normal pina la urmatoatea frana brusca. Cel mai des se intampla cand motorul este cald si de fiecare data cand filtrul isi face regenerare, mareste clar temperatura din zona motorului. Nu stiu daca are legatura, dar am spus sa o trec la observatii. Am fost la service, am verificat etrierii fata, psitonase, culise.... test frane....schimbat si aerisit lichid frana. Toate par absolut in regula. Nu am primit nici un raspuns concret de la mecanici, vreo 5 cu care ma discutat si au vazut masina. Toti spun ca e o pompa.....numai ca ele sunt 3 la numar. Toti au venit cu diferite variante. Nimeni nu a intalnit concret aceasta problema si nu poate sa spuna ca este cea de ABS, cea centrala sau tulumba.
Asa ca ma bazez de experientele voastre poate s-a mai intalnit aceasta problema si as primi macar un sfat de la ce pompa sa incep!
Multumesc!
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
tanislav
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
Dupa cautari lungi pe forumuri din Russia si Anglia am ajuns la concluzia ca problema vine de la Pompa vacuum. Sambata am avut ambitia sa o demontez sa vad starea ei. Surpriza nu s-a lasat asteptata. Pompa mea de vacuum era semi functionala. avea santuri in interior ceea ce facea ca vacuum creat sa nu fie unul constant si suficient zic eu. am comnadat alta pompa care a venit astazi. am montat o la loc si pare ca frana si-a revenit, adica functionala normal. Am tras de ea astazi cu multe frane bruste sau mai putin, Momentan pedala pare ok, si franaeaza eficient fara sa ramana masina intepenita. Numai ca surpriza mea a venit din alta parte. Masina nu mai are puterea dinainte. Am o banuiala. am demontat sambata ca tot aveam acces si clapeta de acceleratie care avea ceva depuneri. am scos mufa am demontat clapeta , curatat fara sa umblu la partea mobila. am montat totul la loc. Acum poate are nevoie clapeta de vreo adaptare si nu stiam eu asta. Sper ca doar asta sa fie problema. Va tin la curent cum se manifesta frana in continuare, daca intr-adevar doar pompa de vacuum a fost problema. Daca cunoasteti ceva legat de clapeta mi-ati fi de mare ajutor. Multumesc
tanislav
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
tanislav
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
Revin cu noutati. Dupa ce am schimbat si servofrana(tulumba), pompa centrala, rectificat discuri fata, schimbat placute fata, facut aerisire si schimbat lichid frana din nou am crezut ca o sa scap de probleme.... a mers masina mai ok. nu se infrana, pina intr o zi cand a inceput iar. Mers iar pe la mecanici nimeni nu mai avea nici o soultie, Acum o saptamana masina a stat in soare cateva ore si cand am dat sa plec pedala de frana ramanea blocata c-am 1.5-2 cm revenea numai trasa. Mi s-a aprins un beculet in cap care imi facea legatura ca masina ramanea infranata in perioadele reci cand mergeam cu caldura data la picioare, iar dimineata la rece era ok. acum au venit caldurile si masina ramane infranata cand sta in soare, deci problema din interiorul masinii...mai exact zona pedalier. Am bagata repede clima pe rece la picioare si dupa cateva minute pedala de frana si a revenit. In aceeasi zi am scos protectia de la pedalier si am incercat sa dau cu sprey siliconic in zona pedalei de frana pe care o banuiam acum ca ar fi principala cauza. Am constatat ca este extrem de greu accesibil sa scoti pedala de frana sau sa umbli cumva pe acolo asa ca am reusit sa zic sa ung partial partile in miscare de acolo. Ideea este ca din acea zi masina nu s-a mai infranta in mers sau la opriri. Pedala de frana inca nu si-a revenit in totalitate, semn ca trebuie insistat mai bine cu ungerea, dar este o schimbare vizibila. Asa ca sfatul meu este sa incepeti cu verificarea lucrurilor simple mai intai daca sunteti in situatii similare si sa nu bagati banii in piese scumpe la sfaturile mecanicilor. Va multumesc si o sa revin cu comfrimarea ca aceasta a fost cauza problemelor mele la sistemul de franare.