- klax187
- OP
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
GSi a scris:In general sunt informatii foarte precise si detaliate acolo, singura obiectie o am la capitolul in care zice ca aderenta nu depinde de latimea cauciucului.
Aici poti sa iei in calcul 100 de factori :
Asfaltul , vremea , uzura cauciucului ... etc-etc.
Dar sincer ... vara , pe asfalt uscat ... ce cauciuc are aderenta mai buna ? cel de 165 sau de 255 ??? Eu am avut bagat pe fata cauciucuri de 255/ 45 / VR 15 ... si nu dadea scartz decat in 1-a si un pic in a 2-a ...si cu cauciucuri de 165 / 55 / R14 scartzaiam si in a 4-a ! deci .. care o fi avand aderenta mai buna ?
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
X-Ray-Eyes a scris: Eu am avut bagat pe fata cauciucuri de 255/ 45 / VR 15 ... si nu dadea scartz decat in 1-a si un pic in a 2-a ...si cu cauciucuri de 165 / 55 / R14 scartzaiam si in a 4-a ! deci .. care o fi avand aderenta mai buna ?
Ai avut tu 255/45 si nu pierdeau aderenta dar faceai si suta cu o secunda mai tarziu...
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Savescu Ciprian
- *
- 25 mesaje
- din 01 Dec 2004
- Iasi
Savescu Ciprian
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Savescu Ciprian a scris:Pe masina (Opel Astra g Caravan 1,7 DTI 2002) am cauciucuri Michelin 175/14, iar roata de rezervã este Continental 195/15 si este nouã.
Pe roata de rezervã sunt o multime de inscripþii Ecologiste .
Vreau sa stiu dacã este normal ca dimensiunile rotii de rezervã sã difere de cele montate.
Pe roata de rezervã sunt o multime de inscripþii Ecologiste .
Vreau sa stiu dacã este normal ca dimensiunile rotii de rezervã sã difere de cele montate.
*
In mod normal ar trebui sa ai cauciucuri pe 15', cred ca ai "mostenit" genti de Astra F (banuiesc ca ai din alea cu "4 prezoane" pe 1.7 Dti)
In mod normal rezerva este sau de aceeasi dimensiune cu cele "principale" sau "biscuit" din ala vopsit in rosu care iti permite sa ajungi pana la service...
senator1
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Eu am prieteni car merg constant iarna cu jante de aliaj originale, pe un passat si pe o fabie, si de 2-3 ierni nu au avut nici o problema cu crapatul sau indoiturl, insa mai am alt prieten care la un megane rectifica jentile la 2-3 luni, chiar si vara. De crapat nu s-a crapat la nici unul si nu se crapa decat daca ai un soc f. puternic incat chiar si o janta de tabla sa o indoi serios.
Eu mi-am luat jante de tabla pt. iarna de 14" pe langa cele de Al de 15".
Eu mi-am luat jante de tabla pt. iarna de 14" pe langa cele de Al de 15".
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
senator1 a scris:Am fost prin targ sa ma uit dupa un set complet de iarna (jenti +cauciucuri) si cineva mi-a zis sa nu iau in calcul varianta cu jenti de magneziu pentru ca nu sunt bune iarna. Chipurile ca riscul de a crapa la gropi este mai mare. Care-i adevarul?
*
Singura problema ar fi ca se zgarie daca le pui lanturi, si nici asta nu e adevarat 100 %
Gavriil
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pai la un impact puternic in care o janta de AL se crapa, una de tabla doar se indoaie, si se poate fie indrepta, fie schimba mult mai usor. Daca crapi o janta de Al e greu sa gasesti una identica sa o inlocuiesti.
Pe jantele e aliaj se lipeste mai usor zapada/gheata pe interior in timpul iernii si se dezechilibreaza roata si de pe la 100 km/h parca ai pana, au patit mai multi priteni de-ai mei. Solutia la chestia asta este spalatul cu spuma activa, care ajunge si curata si pe interiorul rotii.
Pe jantele e aliaj se lipeste mai usor zapada/gheata pe interior in timpul iernii si se dezechilibreaza roata si de pe la 100 km/h parca ai pana, au patit mai multi priteni de-ai mei. Solutia la chestia asta este spalatul cu spuma activa, care ajunge si curata si pe interiorul rotii.