- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Incep prin a spune ca nu am o problema in sine cu masina, merge perfect, fara SVS sau alte erori.
Doar ca de cand am avut problema cu clapeta de la galerie plecata pe admisie acum 3 ani si inevitabil, reconditionat turbina, am ramas cu un fluierar enervant, care sa zic ca s-a acutizat odata cu racirea vremii. Fluieratul se reduce odata cu incalzirea motorului, dar tot e acolo.
Acum ma gandesc la doua variante:
1.Sa caut o alta turbina ca nu cumva aceasta sa imi cauzeze cu timpul ceva daune.
2.Sa o reconditionez din nou pe aceasta, cu toate ca nici pt aceasta varianta pretul nu este mic.
Precizez ca este vorba de A20DTC, deci vin si intreb, daca as alege o turbina de A20DTH, DTJ ar fi vreo problemã?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in alta ordine de idei, cand a fost montata pe masina s-au verificat teava care alimenteaza turbina cu ulei sa fie curata, fara depuneri si mizerie ca este posibil ca alimentarea cu ulei sa fie problema si atunci degeaba o reconditionezi turbina ca ti se va strica iar...
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Singurul meu dubiu este legat de reconditionarea in sine, de caeea am intrebat daca mai sunt cazuri de turbine reconditionate cu perioada mai mare de 3 ani de functionare. Nu cumva ca si aceste reconditionari sa tina cam cat este garantia apoi geometria variabila sa se duca.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
legat de partea cu uleiul, fluieratul poate sa fie si de la o ungere insuficienta cu ulei (caz in care fluieratul este foarte ascutit). Mergi la cei unde a fost reconditionata turbina sa ii faca o diagnoza (eventual mergi tot la EDS sa intrebi in prima faza). sa ne ti la curent daca ai rezolvat ceva