- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut.
Incep prin a spune ca nu am o problema in sine cu masina, merge perfect, fara SVS sau alte erori.
Doar ca de cand am avut problema cu clapeta de la galerie plecata pe admisie acum 3 ani si inevitabil, reconditionat turbina, am ramas cu un fluierar enervant, care sa zic ca s-a acutizat odata cu racirea vremii. Fluieratul se reduce odata cu incalzirea motorului, dar tot e acolo.
Acum ma gandesc la doua variante:
1.Sa caut o alta turbina ca nu cumva aceasta sa imi cauzeze cu timpul ceva daune.
2.Sa o reconditionez din nou pe aceasta, cu toate ca nici pt aceasta varianta pretul nu este mic.
Precizez ca este vorba de A20DTC, deci vin si intreb, daca as alege o turbina de A20DTH, DTJ ar fi vreo problemã?
Incep prin a spune ca nu am o problema in sine cu masina, merge perfect, fara SVS sau alte erori.
Doar ca de cand am avut problema cu clapeta de la galerie plecata pe admisie acum 3 ani si inevitabil, reconditionat turbina, am ramas cu un fluierar enervant, care sa zic ca s-a acutizat odata cu racirea vremii. Fluieratul se reduce odata cu incalzirea motorului, dar tot e acolo.
Acum ma gandesc la doua variante:
1.Sa caut o alta turbina ca nu cumva aceasta sa imi cauzeze cu timpul ceva daune.
2.Sa o reconditionez din nou pe aceasta, cu toate ca nici pt aceasta varianta pretul nu este mic.
Precizez ca este vorba de A20DTC, deci vin si intreb, daca as alege o turbina de A20DTH, DTJ ar fi vreo problemã?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
dar daca ai reconditionat-o pe a ta nu ai garantie? sau s-a terminat garantia? daca ai garantie mergi dinnou la ei cu masina sa iti faca reconditionarea cum trebuie.
in alta ordine de idei, cand a fost montata pe masina s-au verificat teava care alimenteaza turbina cu ulei sa fie curata, fara depuneri si mizerie ca este posibil ca alimentarea cu ulei sa fie problema si atunci degeaba o reconditionezi turbina ca ti se va strica iar...
in alta ordine de idei, cand a fost montata pe masina s-au verificat teava care alimenteaza turbina cu ulei sa fie curata, fara depuneri si mizerie ca este posibil ca alimentarea cu ulei sa fie problema si atunci degeaba o reconditionezi turbina ca ti se va strica iar...
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Si ca sa nu uit, ma gândesc ca daca ar fi problema la ulei ar fi dat in toata aceasta perioada SVS, deci nu cred ca ar fi ceva legat de partea asta.
Singurul meu dubiu este legat de reconditionarea in sine, de caeea am intrebat daca mai sunt cazuri de turbine reconditionate cu perioada mai mare de 3 ani de functionare. Nu cumva ca si aceste reconditionari sa tina cam cat este garantia apoi geometria variabila sa se duca.
Singurul meu dubiu este legat de reconditionarea in sine, de caeea am intrebat daca mai sunt cazuri de turbine reconditionate cu perioada mai mare de 3 ani de functionare. Nu cumva ca si aceste reconditionari sa tina cam cat este garantia apoi geometria variabila sa se duca.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- OP
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la astra H de 1.7 diesel tot asa fluiera turbina (are un coleg din Sibiu) si de cand o are face asa si nu avut probleme cu ea pana acum si sunt vreo 8 ani sau mai bine. Acum fluieratul poate sa fie din palele turbinei (are geometrie variabila) si ma gandesc ca daca geometria nu functioneaza chiar perfect cand atinge o anumita turatie si palele nu sunt complet rotite trece peste turatia la care ele sunt blocate si apare fluieratul (adica este ca o elice la care daca depasesti turatia pentru care a fost proiectata apare supraturatia si fluiera).
legat de partea cu uleiul, fluieratul poate sa fie si de la o ungere insuficienta cu ulei (caz in care fluieratul este foarte ascutit). Mergi la cei unde a fost reconditionata turbina sa ii faca o diagnoza (eventual mergi tot la EDS sa intrebi in prima faza). sa ne ti la curent daca ai rezolvat ceva
legat de partea cu uleiul, fluieratul poate sa fie si de la o ungere insuficienta cu ulei (caz in care fluieratul este foarte ascutit). Mergi la cei unde a fost reconditionata turbina sa ii faca o diagnoza (eventual mergi tot la EDS sa intrebi in prima faza). sa ne ti la curent daca ai rezolvat ceva