Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
buna seara tuturor
am o problema mare ,cred,cu motorul,mai clar azi cand vroiam sa scot aerul din conductele dintre rampa de motorina si injectoare,la unul din injectoare ,cand dadeam la automat,iesea aer pe tur deci pe unde intra motorina,ce se intampla stie cineva?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Probabil daca scoti si mufa injectorului nu mai face bulbuci.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Compresia o scapa pe langa injector, nu prin el...

Eu oricum nu am inteles ce ai scris, cuma adica sa scoti aerul? Ce motor e?
  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
scz exprimarea ,din graba colegu #DB77AAA ,motorul fost reparat,si trebuia aerisita instalatia de motorina,ca a fost data jos pompa si rampa
da scoate prin capul injectorului,deci exact pe acolo pe unde intra motorina,pe tur nu pe retur,scoata aer ,doar cand dau la automat,in functie de pozitia pistonului,deci am pus degetul pe gaura sa astup si sa verific daca nu cumva iese prin alta parte ,dar nu pe acolo iese prin injector.
tin sa precizez ca gaurile diuzei din capul acelui injector sunt atat de mari ca intra un bold lejer,dar nu e dus,pe retur dadea ok inainte si pe tester arata valoare cam de +/- 0.6-0.7 fata celelalte care sunt +/- 0.1/0.2 oricum e ok daca se incadreaza valorile intre -1 si 1

deci ce ar putea fi?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai injectorul e comandat cand dai la automat....deschide si se inchide....probabil de acolo si aerul.
Incearca sa scoti mufa si sa dai la automat sa vezi daca mai scoate...
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema asta.opel zafira b 1.9 cdti 2007.se auzea ca un pufait,am deschis capota,am dat jos capacul de plastic si se vedeau urme de ulei pe langa injectorul 2.pentru reparatie a trebuit extras injectorul,schimbat o garnitura de cupru,pus la loc,dat cheie merge super.nu e mare lucru,dar e bine sa fie facuta reparatia cat mai repede
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
urme de motorina pe langa injector e altceva etansietatea la injector dar lui ii iasa aer pe unde intra conducta de motorina...foarte logic....pe unde ar trebuii sa intre 700bari nu intra nimica...el da la automat motorul face compresi si in timp ce ar trebuii sa aiba loc detenta injectorul deschide si iasa compresia prin el...foarte normal...nu mai da la automat asa cu mufele puse ca risti sa intre mizerie in ele(calamina,gudroane etc..)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
BMA a scris:scz exprimarea ,din graba colegu #DB77AAA ,motorul fost reparat,si trebuia aerisita instalatia de motorina,ca a fost data jos pompa si rampa
da scoate prin capul injectorului,deci exact pe acolo pe unde intra motorina,pe tur nu pe retur,scoata aer ,doar cand dau la automat,in functie de pozitia pistonului,deci am pus degetul pe gaura sa astup si sa verific daca nu cumva iese prin alta parte ,dar nu pe acolo iese prin injector.
tin sa precizez ca gaurile diuzei din capul acelui injector sunt atat de mari ca intra un bold lejer,dar nu e dus,pe retur dadea ok inainte si pe tester arata valoare cam de +/- 0.6-0.7 fata celelalte care sunt +/- 0.1/0.2 oricum e ok daca se incadreaza valorile intre -1 si 1

deci ce ar putea fi?
Credeam ca dupa ce iti ceri scuze,vei scrie in asa fel incit sa poata fi citit cu placere textul dumneata! Trebuie rezolvata problema lipsei de presiune din rampa comuna,conditie in care efectul ce te deranjeaza,dispare... Referitor la dimensiunea gaurilor de pulverizare,e bine a fi verificate la toate injectoarele,deoarece ele influienteaza consumul si noxele(norma euro)...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR