"Problema este cã lipsește minus pe alimentarea injectoarelor ,cum de altfel lipsește și din cele douã relee care pornesc pompa de benzina și dã plus pe solenoid injectoare" Probabil asta ti-au spus specialistii ... nimic mai fals
Asa cum bine a intuit colegul @iulian1971, problema este pe partea de imobilizator.
Acei sase "specialisti", eventual sunt specialisti in Dacia de pana in anul 2000, de aceea eu te sfatuiesc, sa tii masina ta (pentru ca vorbim de banii tai), cat mai departe de ei.
Aceste masini, nu se mai pot porni cu "trage-i doua fire" sau " o punem pe direct".
Asa cum ti s-a recomandat deja, fa o diagnoza serioasa, la o persoana serioasa, vezi pe care modul/module apare problema de immo si asa vei sti cum sa mergi catre o rezolvare.
Sunt foarte curios daca in cheia ta mai exista transponderul.
Nota,
la masina ta, componentele sistemului de imobilizare (cele care trebuie neaparat sa fie imperecheate, functionale si prezente) sunt:
- transponder cheie;
- imobilizator (montat fizic pe contact);
- BCM;
- instrumentele de bord (ceasurile);
- ECU motor.