Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
Soluție
  • CPanfil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Mașina sa stricat stînd parcatã .Nu mai pornește , injectoarele nu primesc impuls de minus .Am cumpãrat ECU de la SH dar dupã ce șase electroniști au încercat sã o porneascã nu au reușit .Mã gîndesc sã mai încerc un ECU și dacã tot nu pornește renunț la ea..


MODEL: Opel CORSA C
MOTOR: 973 cp

LOCATIE: Constanta

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

din cite stiu la corsa c pornirea depinde de contactele din mufa de la ceasurile de bord, vezi sa ai contacte perfecte acolo.

Cuta in forum subiectele de la corsa c (este sectiune dedicata) si citeste pe acolo. Este si buton de cautare sus in dreapta paginii



Poti scrie acolo ce te intereseaza si apoi apesi pe lupa
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posteaza codurile de eroare de pe toate modulele.
Becul masina cu cheita sta aprins sau clipeste ?
  • CPanfil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Mulțumesc ! Acum reușesc sã vã rãspund ,becul acela cu automobilul și cheița pluseazã .Eu am mai pãțit anterior cã acesta pulsa la pornire dar dupã douã trei încercãri pornea ,pînã cînd nu a mai pornit deloc .Au vãzut o și controlat și testat șase ,, specialiști" dar nici unul nu a reușit sã o porneascã . Problema este cã lipsește minus pe alimentarea injectoarelor ,cum de altfel lipsește și din cele douã relee care pornesc pompa de benzina și dã plus pe solenoid injectoare..
Vã mulțumesc pentru ajutor !
  • CPanfil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Mulțumesc ! Acum reușesc sã vã rãspund ,becul acela cu automobilul și cheița pluseazã .Eu am mai pãțit anterior cã acesta pulsa la pornire dar dupã douã trei încercãri pornea ,pînã cînd nu a mai pornit deloc .Au vãzut o și controlat și testat șase ,, specialiști" dar nici unul nu a reușit sã o porneascã . Problema este cã lipsește minus pe alimentarea injectoarelor ,cum de altfel lipsește și din cele douã relee care pornesc pompa de benzina și dã plus pe solenoid injectoare..
Vã mulțumesc pentru ajutor !
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Problema este cã lipsește minus pe alimentarea injectoarelor ,cum de altfel lipsește și din cele douã relee care pornesc pompa de benzina și dã plus pe solenoid injectoare" Probabil asta ti-au spus specialistii ... nimic mai fals Smile
Asa cum bine a intuit colegul @iulian1971, problema este pe partea de imobilizator.
Acei sase "specialisti", eventual sunt specialisti in Dacia de pana in anul 2000, de aceea eu te sfatuiesc, sa tii masina ta (pentru ca vorbim de banii tai), cat mai departe de ei.
Aceste masini, nu se mai pot porni cu "trage-i doua fire" sau " o punem pe direct".
Asa cum ti s-a recomandat deja, fa o diagnoza serioasa, la o persoana serioasa, vezi pe care modul/module apare problema de immo si asa vei sti cum sa mergi catre o rezolvare.
Sunt foarte curios daca in cheia ta mai exista transponderul.

Nota,
la masina ta, componentele sistemului de imobilizare (cele care trebuie neaparat sa fie imperecheate, functionale si prezente) sunt:
- transponder cheie;
- imobilizator (montat fizic pe contact);
- BCM;
- instrumentele de bord (ceasurile);
- ECU motor.
  • CPanfil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc ! Am sã caut un adevãrat specialist Dar sau amestecat toate fiindcã fiecare a modificat și cip și imobilizator , a scos și înlocuit calculator ,nu se mai știe dacã se mai înțeleg între ele .Cred cã trebuie sã le cumpãr pe toate împerecheate , dacã gãsesc .
Vã mulțumesc pentru sfat Multã sãnãtate !
  • CPanfil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc ! Problema a fost atât de simplã sub scaun șofer existã douã butoane , roșu și negru , de la acestea nu venea masã .Am apãsat butonul și sa rezolvat
Vã doresc numai bine și sãnãtate.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sigur Rosu si Negru? Nu Rosu si Verde? Smile
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu credeam ca si corsa are asa ceva, dar daca are ,ala a sarit la o frana mai puternica pentru a deconecta curentul inainte de impact si nu este un simplu intrerupator general , este actionat probabil de senzori de impact de la airbaguri sau pretensionare centuri.
Si dacia solenza avea la motor acest buton , honda sub bord si astra j nu stiu unde il are😀
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR