- cojocaru sorin
- OP
- 57 mesaje
- din 28 Oct 2007
- Astra 2000 Z16XE
- Bacau
cojocaru sorin
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2007
- Mesaj Privat
- prima: pe timpul cât a fost vremea bunicicã, adicã cu temperaturi de pânã la -2 sau -3 grade, când motorul ajungea la temperatura optimã de funcþionare (85 grade), ralantiul stãtea normal, pe la aproximativ 750 rpm, iar consumul instantaneu varia între 0,6l/h - 0,7l/h . Acum când temperatura a scãzut drastic, au fost ºi -15 grade, stã turat la 1000 rpm, chiar dacã motorul este cald, iar consumul instantaneu a urcat la 1,0 l/h - 1,1 l/h. Aºa s-a manifestat ºi iarna trecutã, dar nu i-am dat importanþã. Indiferent cât aº merge cu ea, (10km - 100km), tot aºa stã ralantiul. Pe bord nu se aprinde nici un martor, porneºte la sfert de cheie, trage bine motorul. Nedumerirea e cu ralantiul asta care a urcat în funcþie de temperatura exterioarã ºi nu vrea sã coboare sub 1000 rpm, obligatoriu crescând ºi consumul. E normal sã facã aºa sau e ceva în neregulã? E oarecum deranjant cã nu prea te ajutã nici la frâna de motor, absolut necesarã la vremea de afarã.
- a doua: vara, când dau drumul la AC, compresorul porneºte ºi bagã aer rece, se vede pe BC cã consumul instantaneu creºte la 1,1 l/h - 1,2 l/h, trage puþin mai greu, dar turaþia ralantiului sta tot la 750 rpm. Nu ar trebui sã creascã ºi ralantiul odatã cu pornirea AC-ului?
Poate am plictisit, dar nu mi se par normale aceste manifestãri. Mulþumind anticipat pentru sprjin, vã urez o searã plãcutã.
tomi70
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cojocaru sorin
- OP
- 57 mesaje
- din 28 Oct 2007
- Astra 2000 Z16XE
- Bacau
cojocaru sorin
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2007
- Mesaj Privat
- wizard.time
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
Acum nici eu nu stiu care este cauza la voi de nu scade relantiul la normal, probabil vreun senzor.Ideal ar fi sa faceti o diagnoza sa vedeti daca aveti vreun cod de eroare. Chiar ati putea incerca metoda cu ''pedala''(acesta metoda este explicata pe forum).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,107
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- wizard.time
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,045 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,045
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Cristy M
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cojocaru sorin
- OP
- 57 mesaje
- din 28 Oct 2007
- Astra 2000 Z16XE
- Bacau
cojocaru sorin
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,341 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,341
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cu o rezistenta de 10Kohm am obtinut un relantiu de 800 rpm la o temperatura virtuala de -2grdC 😠
Temperatura exterioara reala a variat intre -16grdC pana la -10 grdC pe un drum Slobozia -Buzau si retur. Consumul de benzina a fost de 7.4l/100km fata de un 6.8 l/100km.
Insa oscilatiile de relantiu la care nu am gasit pana acum rezolvarea au cam disparut de tot . Sa fie debimetru de vina ? Pe Op-com imi arata valori nomale de temperatura corelate cu temperatura mediului ambiant.
Candva era cineva pe forum care vindea ceea ce parea chiar un astfel de ,,chip tuning '': parca el spunea ca nu necesita decat intercalarea pe traseul electric al debimetrului a piesei respective pentru a se obtine citiva cai putere in plus.
tomi70
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cojocaru sorin
- OP
- 57 mesaje
- din 28 Oct 2007
- Astra 2000 Z16XE
- Bacau
cojocaru sorin
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2007
- Mesaj Privat


- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- catalin chirila
- *
- 10 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Vectra 2004 Z16XE
- Prahova
catalin chirila
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
dupa ce am oprit motorul si repornit a disparut becul galben dar problema cu relantiul si tacanitul a ramas
cineva a zis ca ECU este de vina .voi ce credeti
va multumesc anticipat pentru sfaturi si ajutor
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- catalin chirila
- *
- 10 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Vectra 2004 Z16XE
- Prahova
catalin chirila
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
aceste erau codurile pe care le-am gasit
P0130
P0400
P1500
P1550
am curat egr ,sau sters toate codurile dar prima problema a ramas relanti mare 1700-2000 ture cu motorul cald
acum o sa incerc sa mai merg cu ea poate mai apar alte coduri
voi ce ziceti?
multumesc
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P1500 Starter Signal Circuit
pe ultimul nu l-am gasit...
prima eroare zica ca e o problema la sonda Lambda..
a doua la EGR
a treia de la throttle body... motorasul pas cu pas care deschide clapeta de acceleratie.. poate de acolo tacanitul care poate indica o defectiune mecanica...
eu as exclude sonda Lambda si EGR-ul..
trebuie sa verifici functionarea motorasului de la clapeta.. cand bagi cheia in contact si dai pe pozitia mers trebuie sa zumzaie si sa deschida putin clapeta in pozitia de relantiu... poti verifica daca dai jos tubulatura de aer si pui pe cineva sa comute de cheie.. la fel si cand accelerezi..
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat