- FlorinRaduta
- OP
- 3 mesaje
- din 12 Nov 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
FlorinRaduta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2013
- Mesaj Privat
Am si eu un Opel Insignia din 2010, 2.0 cdti, 130CP ....si se pare ca mecanicii de la opel nu isi dau seama ce problema are. Sa incep cu inceputul
Am achizitionat aceasta masina de la Di Bas Fundeni, in anul 2010... masina a fost o masina de test din cate am inteles iar in momentul in care am achizitionat-o, masina avea 6000 km.
Toate bune si frumoase pana in iarna aceluias an, cand pentru prima data a picat butonul de la portbagaj, bun l-au inlocuit, dupa jumatate de an s-a stricat iar... apoi am avut probleme cu furtunul turbo, care l-am schimbat de 2 ori pana in prezent, la 10.000 km mi-a aparut un punct de rugina pe aripa dreapta spate, filtrul de particule infundat de nu stiu cate ori, nu stiu mai cate probleme pana in vara anului 2012 cand la 46.000 KM, s-a rupt cureaua de distributie in timp ce masina era in mers (acum ma intreb si eu, daca eram intr-o depasire si cureaua se rupea fix in acel moment, toti ziceau, uite-l si pe dobitocul ala, a depasit fara sa se asigure ). Problema este ca masina iesise din garantie in urma cu 2 luni.
Din cate am inteles, cureaua s-a rupt din cauza pompei de apa care s-a blocat. Evident ca nu am mai avut incredere in cei de la opel si m-am dus si mi-am "reparat" masina la un alt service.
Toate bune si frumoase, pana a venit anotimpul rece... cand masina a inceput sa tremure pur si simplu in momentul in care dadeam la cheie. A trecut iarna, am fost iarasi la cei de la opel sa depisteze acel "tremurat" dubios iar cei de acolo mi-au facut o facturica frumusica de 2.400 lei si mi-au spus ca au schimbat nu stiu ce valve/ garnituri si m-au asigurat ca nu am sa mai am probleme.
In luna septembrie am revenit la ei cu masina, din aceeasi problema ba dinpotriva, problema s-a intensificat si tremura nu numai in momentul in care o pornesc ci si cand sta pe loc, numai are aceeasi putere, din cate am inteles pistoanele nu functioneaza la capacitate maxima si pierde pe undeva compresie. Masina sta de 2 luni in service-ul celor de la Di Bas Fundeni si nu isi pot da seama ce buba are iar eu platesc casco si leasing in tot acest timp.
Ce imi recomandati sa fac?
Am achizitionat aceasta masina de la Di Bas Fundeni, in anul 2010... masina a fost o masina de test din cate am inteles iar in momentul in care am achizitionat-o, masina avea 6000 km.
Toate bune si frumoase pana in iarna aceluias an, cand pentru prima data a picat butonul de la portbagaj, bun l-au inlocuit, dupa jumatate de an s-a stricat iar... apoi am avut probleme cu furtunul turbo, care l-am schimbat de 2 ori pana in prezent, la 10.000 km mi-a aparut un punct de rugina pe aripa dreapta spate, filtrul de particule infundat de nu stiu cate ori, nu stiu mai cate probleme pana in vara anului 2012 cand la 46.000 KM, s-a rupt cureaua de distributie in timp ce masina era in mers (acum ma intreb si eu, daca eram intr-o depasire si cureaua se rupea fix in acel moment, toti ziceau, uite-l si pe dobitocul ala, a depasit fara sa se asigure ). Problema este ca masina iesise din garantie in urma cu 2 luni.
Din cate am inteles, cureaua s-a rupt din cauza pompei de apa care s-a blocat. Evident ca nu am mai avut incredere in cei de la opel si m-am dus si mi-am "reparat" masina la un alt service.
Toate bune si frumoase, pana a venit anotimpul rece... cand masina a inceput sa tremure pur si simplu in momentul in care dadeam la cheie. A trecut iarna, am fost iarasi la cei de la opel sa depisteze acel "tremurat" dubios iar cei de acolo mi-au facut o facturica frumusica de 2.400 lei si mi-au spus ca au schimbat nu stiu ce valve/ garnituri si m-au asigurat ca nu am sa mai am probleme.
In luna septembrie am revenit la ei cu masina, din aceeasi problema ba dinpotriva, problema s-a intensificat si tremura nu numai in momentul in care o pornesc ci si cand sta pe loc, numai are aceeasi putere, din cate am inteles pistoanele nu functioneaza la capacitate maxima si pierde pe undeva compresie. Masina sta de 2 luni in service-ul celor de la Di Bas Fundeni si nu isi pot da seama ce buba are iar eu platesc casco si leasing in tot acest timp.
Ce imi recomandati sa fac?
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Eu v-as recomanda sa faceti o sesizare la opc, o plangere tradusa si legalizata de un translator, trimisa in Germania, o consultatie la un avocat, ce va va sfatui sa dati reprezentanta si Opel Romania in judecata invocand un defect major de fabricatie, precum si incetarea oricarei plati pana ce motorul nu va fi schimbat, avand in vedere problemele grave enumerate! Parerea mea este ca masina a fost trata necorespunzator, fiind o masina de test, nu a fost menajata deloc, adica rodajul ei nu s-a facut corespunzator. Va recomand cu tarie cele spuse de mine, e o masina destul de scumpa pana la urma! Numai bine
- FlorinRaduta
- OP
- 3 mesaje
- din 12 Nov 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
FlorinRaduta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- FlorinRaduta
- OP
- 3 mesaje
- din 12 Nov 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
FlorinRaduta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut cosmin. Am cumparat masina pentru ca intradevar mi s-a facut o oferta buna si atragatoare in acel moment. Totusi este una dintre masinile de top pe care Opel le are, si totusi aceasta masina este considerata masina anului 2010, eu cred ca este inadmisibil sa ai atatea probleme cu ea. Ti se pare normal ca dupa 4 luni sa imi apara puncte de rugina? Cei de la opel m-au asigurat ca masina nu a fost lovita deloc.
Astazi au sunat cei de la opel si mi-au spus ca trebuie chiuloasa inlocuita, dar cand i-am intrebat daca imi ofera garantie ca o sa mearga, au strambat din nas.
O chiuloasa la mana a II-a costa 400 euro. De una noua nu m-am interesat inca.
Astazi au sunat cei de la opel si mi-au spus ca trebuie chiuloasa inlocuita, dar cand i-am intrebat daca imi ofera garantie ca o sa mearga, au strambat din nas.
O chiuloasa la mana a II-a costa 400 euro. De una noua nu m-am interesat inca.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Cum am mai zis, da-i in judecata, daca nu iti place sa te certi si sa faci scandal, ia un avocat, poate ai un prieten ceva, mergi cu el acolo, nu mai plati absolut nimic, nici macar leasing-ul , deoarece este o masina cu defecte severe! Alta data sa te feresti de masinile pentru test drive. Chiar azi, la reprezentanta mercedes era un ml nou cu 7000 km, un pret excelent, 50 000 euro, acelasi model cu zero km costa 85 000 euro! Concluzia...
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Florin,sfatul meu este sa o pui cat de cat pe picioare apoi sa scapi de ea s-o vinzi, macar sa-ti recuperezi o parte din bani,nu o sa stii ce o sa se mai strice la ea pe viitor,cum zice colegul Seftaka cu datu in judecata cred ca mai mult vei pierde prin tribunale,bani irositi,cu cei de la OPC ar merita pusa in discutie problema si vazut ce demersuri se pot face.Din pacate,desi o fi fost catalogata drept masina anului 2010 si foarte fiabila la noi nu este asa,legile proaste,drumurile proaste,soferi prosti,reprezentantele auto care duc lipsa crasa de profesionalism si calicismul exagerat de a se imbogati peste noapte ne fac pe unii dintre noi sa facem alte alegeri unele bune sau mai putin bune dar tot noi ne chinuim.
Concluzie: Ia legatura cu Maiandrei de la serviceopel.ro( EDS) si vezi ce se poate face la masina!
Succes!
Concluzie: Ia legatura cu Maiandrei de la serviceopel.ro( EDS) si vezi ce se poate face la masina!
Succes!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Dupa problema cu pompa de apa reparata intr-un alt service nu inteleg ce ai mai cautat la reprezentanta Opel. Sincer acum lasa-i dracu' mergi la un service recomandat de colegi eds, autoa etc si vezi ce poti face. In primul rand va fi mai ieftin. Pana la urma e un motor nu reactor nuclear. Cum sa stea masina de 2 luni si ei sa nu stie ce are. Asta e clar lipsa de interes.
vyo alex
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
generalmotordoc- Suspendat
- 23 mesaje
- din 29 Oct 2014
- Corsa 2010 Z13DTH
- Bucuresti
generalmotordoc- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2014
- Mesaj Privat
vyo alex a scris:Va salut,
Care poate fi cauza atunci cand ventilatorul de la radiator porneste imediat dupa pornirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna, dupa care functioneaza continuu ? Am un Opel Insignia din 2010 cu motor de 1.8 benzina... Multumesc anticipat !
Care poate fi cauza atunci cand ventilatorul de la radiator porneste imediat dupa pornirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna, dupa care functioneaza continuu ? Am un Opel Insignia din 2010 cu motor de 1.8 benzina... Multumesc anticipat !
Termostat defect. Este un Tehnical Service Bulletin legat de problema asta la A16XER, A18XER. Rezolvarea alt thermostat.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- maverick76
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2008
- Vectra 2007 Z19DT
- Bucuresti
maverick76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat