Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • FlorinRaduta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu un Opel Insignia din 2010, 2.0 cdti, 130CP ....si se pare ca mecanicii de la opel nu isi dau seama ce problema are. Sa incep cu inceputul Smile
Am achizitionat aceasta masina de la Di Bas Fundeni, in anul 2010... masina a fost o masina de test din cate am inteles iar in momentul in care am achizitionat-o, masina avea 6000 km.
Toate bune si frumoase pana in iarna aceluias an, cand pentru prima data a picat butonul de la portbagaj, bun l-au inlocuit, dupa jumatate de an s-a stricat iar... apoi am avut probleme cu furtunul turbo, care l-am schimbat de 2 ori pana in prezent, la 10.000 km mi-a aparut un punct de rugina pe aripa dreapta spate, filtrul de particule infundat de nu stiu cate ori, nu stiu mai cate probleme pana in vara anului 2012 cand la 46.000 KM, s-a rupt cureaua de distributie in timp ce masina era in mers (acum ma intreb si eu, daca eram intr-o depasire si cureaua se rupea fix in acel moment, toti ziceau, uite-l si pe dobitocul ala, a depasit fara sa se asigure ). Problema este ca masina iesise din garantie in urma cu 2 luni.
Din cate am inteles, cureaua s-a rupt din cauza pompei de apa care s-a blocat. Evident ca nu am mai avut incredere in cei de la opel si m-am dus si mi-am "reparat" masina la un alt service.
Toate bune si frumoase, pana a venit anotimpul rece... cand masina a inceput sa tremure pur si simplu in momentul in care dadeam la cheie. A trecut iarna, am fost iarasi la cei de la opel sa depisteze acel "tremurat" dubios iar cei de acolo mi-au facut o facturica frumusica de 2.400 lei si mi-au spus ca au schimbat nu stiu ce valve/ garnituri si m-au asigurat ca nu am sa mai am probleme.
In luna septembrie am revenit la ei cu masina, din aceeasi problema ba dinpotriva, problema s-a intensificat si tremura nu numai in momentul in care o pornesc ci si cand sta pe loc, numai are aceeasi putere, din cate am inteles pistoanele nu functioneaza la capacitate maxima si pierde pe undeva compresie. Masina sta de 2 luni in service-ul celor de la Di Bas Fundeni si nu isi pot da seama ce buba are iar eu platesc casco si leasing in tot acest timp.
Ce imi recomandati sa fac?
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu v-as recomanda sa faceti o sesizare la opc, o plangere tradusa si legalizata de un translator, trimisa in Germania, o consultatie la un avocat, ce va va sfatui sa dati reprezentanta si Opel Romania in judecata invocand un defect major de fabricatie, precum si incetarea oricarei plati pana ce motorul nu va fi schimbat, avand in vedere problemele grave enumerate! Parerea mea este ca masina a fost trata necorespunzator, fiind o masina de test, nu a fost menajata deloc, adica rodajul ei nu s-a facut corespunzator. Va recomand cu tarie cele spuse de mine, e o masina destul de scumpa pana la urma! Numai bine
  • FlorinRaduta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Va multumesc pentru suportul acordat. Informatiile pe care mi le-ati oferit sunt foarte folositoare. Am sa tin cont de ele indrumarile dumneavoastra.

O seara placuta,
Raduta Florin
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca stiai ca a fost masina de test de ce ai mai cumparat-o? credeai ca faci vreo afacere si te scoti? Parerea mea e ca esti inca unul care a luat tzeapa,sper sa nu te superi. Lasa reprezentantele si du-te cu ea la baietii de la EDS si vezi ce se poate face cu ea!
  • FlorinRaduta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut cosmin. Am cumparat masina pentru ca intradevar mi s-a facut o oferta buna si atragatoare in acel moment. Totusi este una dintre masinile de top pe care Opel le are, si totusi aceasta masina este considerata masina anului 2010, eu cred ca este inadmisibil sa ai atatea probleme cu ea. Ti se pare normal ca dupa 4 luni sa imi apara puncte de rugina? Cei de la opel m-au asigurat ca masina nu a fost lovita deloc.
Astazi au sunat cei de la opel si mi-au spus ca trebuie chiuloasa inlocuita, dar cand i-am intrebat daca imi ofera garantie ca o sa mearga, au strambat din nas.
O chiuloasa la mana a II-a costa 400 euro. De una noua nu m-am interesat inca.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cum am mai zis, da-i in judecata, daca nu iti place sa te certi si sa faci scandal, ia un avocat, poate ai un prieten ceva, mergi cu el acolo, nu mai plati absolut nimic, nici macar leasing-ul , deoarece este o masina cu defecte severe! Alta data sa te feresti de masinile pentru test drive. Chiar azi, la reprezentanta mercedes era un ml nou cu 7000 km, un pret excelent, 50 000 euro, acelasi model cu zero km costa 85 000 euro! Concluzia...
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Florin,sfatul meu este sa o pui cat de cat pe picioare apoi sa scapi de ea s-o vinzi, macar sa-ti recuperezi o parte din bani,nu o sa stii ce o sa se mai strice la ea pe viitor,cum zice colegul Seftaka cu datu in judecata cred ca mai mult vei pierde prin tribunale,bani irositi,cu cei de la OPC ar merita pusa in discutie problema si vazut ce demersuri se pot face.Din pacate,desi o fi fost catalogata drept masina anului 2010 si foarte fiabila la noi nu este asa,legile proaste,drumurile proaste,soferi prosti,reprezentantele auto care duc lipsa crasa de profesionalism si calicismul exagerat de a se imbogati peste noapte ne fac pe unii dintre noi sa facem alte alegeri unele bune sau mai putin bune dar tot noi ne chinuim.
Concluzie: Ia legatura cu Maiandrei de la serviceopel.ro( EDS) si vezi ce se poate face la masina!
Succes!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa problema cu pompa de apa reparata intr-un alt service nu inteleg ce ai mai cautat la reprezentanta Opel. Sincer acum lasa-i dracu' mergi la un service recomandat de colegi eds, autoa etc si vezi ce poti face. In primul rand va fi mai ieftin. Pana la urma e un motor nu reactor nuclear. Cum sa stea masina de 2 luni si ei sa nu stie ce are. Asta e clar lipsa de interes.
  • vyo alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Va salut,
Care poate fi cauza atunci cand ventilatorul de la radiator porneste imediat dupa pornirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna, dupa care functioneaza continuu ? Am un Opel Insignia din 2010 cu motor de 1.8 benzina... Multumesc anticipat !
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Una dintre cauze ar fi ca masina incearca sa faca curatarea filtrului de particule. Stiu ca la a mea, dupa curatarea filtrului de particule, chiar daca opresc motorul, entialtorul de la radiator ramane pornit o vreme.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Are motor aspirat jack, nu are legatura cu DPF!

Vyo alex, poate fi termocupla.....e o parere.


Ultima modificare făcută de borsy la Mar 17 Feb, 2015 1:36 pm
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Acum am vazut ... my bad .... Sad
  • generalmotordoc

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2014

  • Mesaj Privat
vyo alex a scris:Va salut,
Care poate fi cauza atunci cand ventilatorul de la radiator porneste imediat dupa pornirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna, dupa care functioneaza continuu ? Am un Opel Insignia din 2010 cu motor de 1.8 benzina... Multumesc anticipat !

Termostat defect. Este un Tehnical Service Bulletin legat de problema asta la A16XER, A18XER. Rezolvarea alt thermostat.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ma gandesc daca ar fi termostatul, nu ar porni ventilatoarele imediat, ci dupa ce se incalzeste apa......cel putin asa cred. Poate colegul da mai multe detalii, daca apa sta sau nu la 90 grade.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Postul era din 5 ianuarie. Cred ca s-a dus la service mai ales ca nu a raspuns nimeni atunci Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, poate fi informativ pt altii Smile.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
alre a scris:Postul era din 5 ianuarie. Cred ca s-a dus la service mai ales ca nu a raspuns nimeni atunci Smile

5 ianuarie anul trecut Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, chiar e superb! Smile
  • maverick76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Interesant este ca eu am patit o chestie similara cu un Vectra C 1.9cdt, la 40 si ceva de mii de km s-a rupt cureaua de distributie in urma blocarii pompei de apa...si s-a dus dracu tot prin motor....
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Îmi puteti spune,va rog ,daca ii schimb oringul cu probleme dintre pompa de ulei si sorb, dupã ce da capacul baii de ulei jos,se vede si daca este uzat motorul(arbore,cuzineti,vibrochen,etc)? Specific ca am avut c-am toate bubele copilariei,am motorul A20DTH din 2009!
Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR