- MariusChepta86
- OP
- 2 mesaje
- din 18 Sep 2017
- Astra 2011
- Timis
MariusChepta86
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra j din 2011 motorizare de 1.7 cdti de 110 cp. De o luna am o problema la care nu gasesc solutie.
In timpul mersului se opreste motorul si imi apare in bord mesajul "Power engine is reduced" alt bec nu se parinde in bord.
Problema apare in mod aleator iar dupa oprit si repotnit motorul dispare.
Ma poate ajuta cineva cu o solutie ?
Multumesc.
Am un opel astra j din 2011 motorizare de 1.7 cdti de 110 cp. De o luna am o problema la care nu gasesc solutie.
In timpul mersului se opreste motorul si imi apare in bord mesajul "Power engine is reduced" alt bec nu se parinde in bord.
Problema apare in mod aleator iar dupa oprit si repotnit motorul dispare.
Ma poate ajuta cineva cu o solutie ?
Multumesc.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut Marius,fa-i o diagnoza si da-ne un cod de eroare si dupa mai vedem.Poate ne dai si mai multe detalii ,in ce conditii s-a intamplat ,de cand face asa ,cati km.are in bord ,ai mai avut probleme inainte .....ce ai spus tu este doar un mesaj in bord ,mai ai si vreun bec aprins , ai verificat ceva sau nu etc.Bafta.
- MariusChepta86
- OP
- 2 mesaje
- din 18 Sep 2017
- Astra 2011
- Timis
MariusChepta86
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Problema a aparut in 16 august la o trecere de cale ferata a trebuit sa incetinesc si cand am schimbat in prima viteza si am accelerat mi-a aparut in bord Power engine is reduced fara sa apara alt martor in bord si motorul a murit; l-am repornit si totul a fost ok.Dupa 90 de km fara probleme motorul a murit tot in viteza intai la plecarea in rampa (daca mergeam pe drum drept totul era ok cum aparea un deal si trebuia sa trec in prima viteza motorul murea).
A doua zi am parcurs 400 de km fara probleme pana la service cand problema a reaparut si s-a transformat, in sensul ca aparea si in alte viteze cand apasam acceleratia la podea.
Am facut mai multe diagnoze, la prima nici o eroare.
Am fost la Opel la reprezentanta au facut o tura cu masina si mi-au spus ca ar fi o problema cu injectoarele.Le-am trimis la testat si rezultatul a fost ca sunt OK. Un prieten stia pe cineva care avea 4 injectoare reconditionate si le-am inlocuit sa vad daca problema este de acolo si rezultatul a fost negativ (am avut aceeasi problema, motorul moare in mers).
Am curatat EGR am pus pe a doua diagnoza si nimic.nici o eroare.
A fost curatata admisia, schimbat filtru de combustibil, ulei si am si golit motorina din rezervor si am pus motorina cu cifra octanica mai mare.
Maine ma duc sa fac o diagnoza si in reprezentanta Opel poate acolo apare ceva eroare.
Masina am cumparat-o anul trecut in noiembrie la 122000 km si acum are 135000 km in bord.
Multumesc.
Problema a aparut in 16 august la o trecere de cale ferata a trebuit sa incetinesc si cand am schimbat in prima viteza si am accelerat mi-a aparut in bord Power engine is reduced fara sa apara alt martor in bord si motorul a murit; l-am repornit si totul a fost ok.Dupa 90 de km fara probleme motorul a murit tot in viteza intai la plecarea in rampa (daca mergeam pe drum drept totul era ok cum aparea un deal si trebuia sa trec in prima viteza motorul murea).
A doua zi am parcurs 400 de km fara probleme pana la service cand problema a reaparut si s-a transformat, in sensul ca aparea si in alte viteze cand apasam acceleratia la podea.
Am facut mai multe diagnoze, la prima nici o eroare.
Am fost la Opel la reprezentanta au facut o tura cu masina si mi-au spus ca ar fi o problema cu injectoarele.Le-am trimis la testat si rezultatul a fost ca sunt OK. Un prieten stia pe cineva care avea 4 injectoare reconditionate si le-am inlocuit sa vad daca problema este de acolo si rezultatul a fost negativ (am avut aceeasi problema, motorul moare in mers).
Am curatat EGR am pus pe a doua diagnoza si nimic.nici o eroare.
A fost curatata admisia, schimbat filtru de combustibil, ulei si am si golit motorina din rezervor si am pus motorina cu cifra octanica mai mare.
Maine ma duc sa fac o diagnoza si in reprezentanta Opel poate acolo apare ceva eroare.
Masina am cumparat-o anul trecut in noiembrie la 122000 km si acum are 135000 km in bord.
Multumesc.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ciudat ca nu ai gasit nicio eroare ,ar fi trebuit sa fie stocata dupa mesajul din bord.Porneste bine si la rece si la cald?Relantiul cum este?Pana sa se opreasca motorul in mers trage bine?Fa o noua diagnoza si sa verifice si gradul de incarcare a filtrului de particule.De verificat ,regulator presiune,supapa de presiune ,senzor map ,turbo, actuatorul turbinei ....
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Chestia asta mai apare si cand e prea mare presiunea in rampa comuna. Stiu de cand aveam Astra J 125(cp) si mi-am pus power box. Cipul se implementa intre senzorul de rampa comuna si ecu. Trebuia reglat la limita aparitiei acestui mesaj. Scria si in instructiunile cip-ului. Deci vezi cu prioritate acel senzor de pe rampa comuna. E Denso.
La motoare 2.0 apare SVS, dar motorul nu se opreste, se limiteaza la 2000 Rpm cateva secunde apoi isi revine. Dupa trei avertizari ramane martorul aprins in bord.
La motoare 2.0 apare SVS, dar motorul nu se opreste, se limiteaza la 2000 Rpm cateva secunde apoi isi revine. Dupa trei avertizari ramane martorul aprins in bord.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Reciteste ce am scris ! Ai inteles exact ce nu trebuia
NU am zis ca ar avea power box. I-am sugerat ca ar putea fi de la presiune prea mare in rampa comuna si sa verifice acel senzor ori altceva in zona aceasta.
Toate power boxurile de calitate dau mesaj de eroare sau svs daca se forteaza setarile. Cum vin ele setate e fix pix inbunatatirea performantelor motorului. Ti se explica in carte cum sa faci reglajul optim.
NU am zis ca ar avea power box. I-am sugerat ca ar putea fi de la presiune prea mare in rampa comuna si sa verifice acel senzor ori altceva in zona aceasta.
Toate power boxurile de calitate dau mesaj de eroare sau svs daca se forteaza setarile. Cum vin ele setate e fix pix inbunatatirea performantelor motorului. Ti se explica in carte cum sa faci reglajul optim.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Presiunea in rampa comuna devine prea mare in momentul accelerarii, piesa defecta, de aia se opreste si ii da mesaj. Motorul de 1.7 cu cutie M32 este limitat ca putere in treptele 1 si 2. Daca ar dezvolta toata puterea si cuplul pe aceste viteze ar distruge cutia. mai ales ca masinile se livreaza cu roti de 17".
Eu senzorul de rampa comuna as schimba prima data, poate gaseste pe cineva cu motorizare asemanatoare sa imprumute.
Eu senzorul de rampa comuna as schimba prima data, poate gaseste pe cineva cu motorizare asemanatoare sa imprumute.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat