Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • MariusChepta86

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un opel astra j din 2011 motorizare de 1.7 cdti de 110 cp. De o luna am o problema la care nu gasesc solutie.
In timpul mersului se opreste motorul si imi apare in bord mesajul "Power engine is reduced" alt bec nu se parinde in bord.
Problema apare in mod aleator iar dupa oprit si repotnit motorul dispare.

Ma poate ajuta cineva cu o solutie ?

Multumesc.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut Marius,fa-i o diagnoza si da-ne un cod de eroare si dupa mai vedem.Poate ne dai si mai multe detalii ,in ce conditii s-a intamplat ,de cand face asa ,cati km.are in bord ,ai mai avut probleme inainte .....ce ai spus tu este doar un mesaj in bord ,mai ai si vreun bec aprins , ai verificat ceva sau nu etc.Bafta.
  • MariusChepta86

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Problema a aparut in 16 august la o trecere de cale ferata a trebuit sa incetinesc si cand am schimbat in prima viteza si am accelerat mi-a aparut in bord Power engine is reduced fara sa apara alt martor in bord si motorul a murit; l-am repornit si totul a fost ok.Dupa 90 de km fara probleme motorul a murit tot in viteza intai la plecarea in rampa (daca mergeam pe drum drept totul era ok cum aparea un deal si trebuia sa trec in prima viteza motorul murea).
A doua zi am parcurs 400 de km fara probleme pana la service cand problema a reaparut si s-a transformat, in sensul ca aparea si in alte viteze cand apasam acceleratia la podea.
Am facut mai multe diagnoze, la prima nici o eroare.
Am fost la Opel la reprezentanta au facut o tura cu masina si mi-au spus ca ar fi o problema cu injectoarele.Le-am trimis la testat si rezultatul a fost ca sunt OK. Un prieten stia pe cineva care avea 4 injectoare reconditionate si le-am inlocuit sa vad daca problema este de acolo si rezultatul a fost negativ (am avut aceeasi problema, motorul moare in mers).
Am curatat EGR am pus pe a doua diagnoza si nimic.nici o eroare.
A fost curatata admisia, schimbat filtru de combustibil, ulei si am si golit motorina din rezervor si am pus motorina cu cifra octanica mai mare.

Maine ma duc sa fac o diagnoza si in reprezentanta Opel poate acolo apare ceva eroare.

Masina am cumparat-o anul trecut in noiembrie la 122000 km si acum are 135000 km in bord.

Multumesc.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ciudat ca nu ai gasit nicio eroare ,ar fi trebuit sa fie stocata dupa mesajul din bord.Porneste bine si la rece si la cald?Relantiul cum este?Pana sa se opreasca motorul in mers trage bine?Fa o noua diagnoza si sa verifice si gradul de incarcare a filtrului de particule.De verificat ,regulator presiune,supapa de presiune ,senzor map ,turbo, actuatorul turbinei ....
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eventual verifica si senzorul de turatie.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Chestia asta mai apare si cand e prea mare presiunea in rampa comuna. Stiu de cand aveam Astra J 125(cp) si mi-am pus power box. Cipul se implementa intre senzorul de rampa comuna si ecu. Trebuia reglat la limita aparitiei acestui mesaj. Scria si in instructiunile cip-ului. Deci vezi cu prioritate acel senzor de pe rampa comuna. E Denso.
La motoare 2.0 apare SVS, dar motorul nu se opreste, se limiteaza la 2000 Rpm cateva secunde apoi isi revine. Dupa trei avertizari ramane martorul aprins in bord.


  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca colegul Marius are power box .Am si eu power box si nu am avut nici o problema .Bine acum il am scos ,este la motor montat dar nu e cuplat si nu am avut mesaj in bord sau altceva,il folosesc ocazional.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Reciteste ce am scris ! Ai inteles exact ce nu trebuia Cool
NU am zis ca ar avea power box. I-am sugerat ca ar putea fi de la presiune prea mare in rampa comuna si sa verifice acel senzor ori altceva in zona aceasta.
Toate power boxurile de calitate dau mesaj de eroare sau svs daca se forteaza setarile. Cum vin ele setate e fix pix inbunatatirea performantelor motorului. Ti se explica in carte cum sa faci reglajul optim.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu te agita am inteles perfect ,chiar i-am spus sa verifice supapa de presiune de pe rampa de injectie ,dar toate astea se verifica cu testerul si ar trebui sa fie generata si o eroare sau mai multe ,depinde de caz.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De la diferenta de presiune nu se opreste motorul si daca a limitat turatia isi revine dupa oprirea motorului.Totusi o diagnoza(nu doar citit erorile) ar putea spune multe, daca este posibil in mers poate reuseste sa surprina momentul cand se opreste.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Corect ,asteptam sa faca diagnoza si sa ne spuna ce a rezolvat ,chiar m-a facut curios .
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Presiunea in rampa comuna devine prea mare in momentul accelerarii, piesa defecta, de aia se opreste si ii da mesaj. Motorul de 1.7 cu cutie M32 este limitat ca putere in treptele 1 si 2. Daca ar dezvolta toata puterea si cuplul pe aceste viteze ar distruge cutia. mai ales ca masinile se livreaza cu roti de 17".
Eu senzorul de rampa comuna as schimba prima data, poate gaseste pe cineva cu motorizare asemanatoare sa imprumute.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce tip de motor are, dar presiune in rampa poate sa fluctueze si datorita regulatorului de presiune, mai rar se strica senzorul de pe rampa.Este necesara o diagnoza serioasa.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Are 17 cdti 110 cp si cred ca e A17DTJ. 81kw.Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta dicteaza presiunea pe care o da pompa de inalta si senzorul de presiune o citeste si transmite catre ecu informatia.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Baiatul vorbeste de oprirea motorului nu de fluctuatii/variatii de turatie.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai, dar tu ai dus discutia in directia aceasta. Dar daca uzura este mare la regulatorul de presiune, masina se mai opreste si in mers. Tu recomanzi schimbarea senzorului care citeste valoarea presiunii, iar aceata este creata de regulatorul de presiune. Repet, fara diagnoza discutam aiurea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR