Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RGabriel461

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema . Sunt in Anglia si am cumpãrat recent un Opel astra 1.7 cdti an 2004 . Acum câteva zile m'am pus sa curat egr'ul plus clapeta. Toate bune si frumoase dupã ce l'am pus la loc presat de timp am uitat sa conectez înapoi acel contact (mufa) si automat mi sa aprins check engine in bord dar când am reconectat' dupã scurt timp sa stins. Când am cumpãrat masina am stiut ca ambreiajul patineaza putin , dupã ce am curãtat egr'ul si am uitat sa bag mufa ambreiajul se comporta normal ceea ce mi se pare ciudat , precizez ca nu am cine stie ce cunostinte de mecanica prea dezvoltate si de asta vreau sa întreb dacã asta e ceva normal sau care e defapt problema trebuie schimbat egr'ul sau ambreiajul? Multumesc anticipat , astept rãspunsuri atasez o poza cu masina poate e mai usor sa va dati seama ce model e.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cum ai constatat ca iti patineaza ambreiajul? Ce simptome avea masina, crestea turatia motorului si viteza crestea mai greu?EGR-ul nu are legatura cu ambreiajul, dar poate sa-ti dea un lag daca nu functioneaza corect.
  • RGabriel461

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2017

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Cum ai constatat ca iti patineaza ambreiajul? Ce simptome avea masina, crestea turatia motorului si viteza crestea mai greu?EGR-ul nu are legatura cu ambreiajul, dar poate sa-ti dea un lag daca nu functioneaza corect.

Ca patineaza ambreiajul exact cum zici tu mi''am dat seama dau sa încerc sa o calc puțin urca turația mult dar viteza nu creste pe lângã asta între 1500 de ture și 2000 se aude așa un sunet mai puternic nu știu cum sa îți zic ca de aspirator așa Smile) dupã 1900-2000 de ture se oprește nu se mai aude.Nu înțeleg de ce mergea corect ambreiajul dupã ce am decuplat mufa asta e chestia care ma streseazã.
  • RNicoara

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut!
EGR-ul nu are legatura cu ambreiajul, iar ce spui tu ar putea suna a turbina. Din pacate nu imi este clara descrierea.
Ca sa testezi ambreiajul fa urmatorul lucru:
Trage puternic frana de mana, baga in viteza si da drumul incet la ambreiaj. Daca se ridica partea din spate a masinii, nu are nimic ambreiajul. Daca face zgomot si poti sa il cobori cat de cat, trebuie schimbat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR