![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- RGabriel461
- OP
- 2 mesaje
- din 11 Sep 2017
RGabriel461
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- RGabriel461
- OP
- 2 mesaje
- din 11 Sep 2017
RGabriel461
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat
Ca patineaza ambreiajul exact cum zici tu mi''am dat seama dau sa încerc sa o calc puțin urca turația mult dar viteza nu creste pe lângã asta între 1500 de ture și 2000 se aude așa un sunet mai puternic nu știu cum sa îți zic ca de aspirator așa 😊) dupã 1900-2000 de ture se oprește nu se mai aude.Nu înțeleg de ce mergea corect ambreiajul dupã ce am decuplat mufa asta e chestia care ma streseazã.
RNicoara
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2017
- Mesaj Privat
EGR-ul nu are legatura cu ambreiajul, iar ce spui tu ar putea suna a turbina. Din pacate nu imi este clara descrierea.
Ca sa testezi ambreiajul fa urmatorul lucru:
Trage puternic frana de mana, baga in viteza si da drumul incet la ambreiaj. Daca se ridica partea din spate a masinii, nu are nimic ambreiajul. Daca face zgomot si poti sa il cobori cat de cat, trebuie schimbat.