Salutare ! Recent am avut un incident asemanator... masina nu este terminata. Dar am cheltuit aproximativ 2500 lei pana acum, asta numai cu piese din dezmembrari. Manopera nu este pusa in calcul. Am facut totul aproape singur.
Avariata tot in fata dar mai mult in partea dreapta. La mine farurile au scapat printr o minune (schimbate cu o luna in urma, noi, am vrut farurile de facelift). Si la mine parea totul ok la motor. Dar iti recomand sa verifici cu atentie.
Am schimbat: capota, spoiler, bara transversala, pompa servo, radiator racire, ventilatoare si tamponul de sus de langa filtru. De acolo a inceput distractia. -> o ureche la tampon antibalans rupta, cand am pornit motorul a rupt furtunul de vacuum la servo
frana, o parte din corpul cutiei de viteze s a rupt. Mai exact prinderea de bratul de langa tamponul antibalans. Momentan masina merge. Dar mai am de vopsit, si sudat oala in care se prinde tamponul de langa filtru (ieri s-a rupt). Si mai am o problema ori cu sistemul de vacuum ori debitmetru ( intra turbina numai cand vrea) dar nu ma las pagubas 😃
Daca ai motorul de 2.0 dti ca mine, iti recomand sa o dezmembrezi.Cu 3 zile inainte eu schimbasem pompa de injectie. Noroc ca o aveam cumparata noua (reconditionata la bosch) 3600 lei acum cativa ani. O vinzi lejer cu 1500 lei, in functie de cod.