Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • deleted-23824

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat


Buna ziua dragi opelisti,

Dupa cum se poate vedea si in poza, partea fata a masinii este facuta praf intr-o proportie foarte mare.

La prima vedere se pare ca nu a ajuns pana in motor (a ramas pe pozitia lui, nu pare a fi afectat).

In experienta voastra, o eventuala reparatie la aceasta masina isi are rostul (din punct de vedere financiar in primul rand iar mai apoi cel sentimental).

Va Multumesc!
Skip ads

  • s33kt3r

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare ! Recent am avut un incident asemanator... masina nu este terminata. Dar am cheltuit aproximativ 2500 lei pana acum, asta numai cu piese din dezmembrari. Manopera nu este pusa in calcul. Am facut totul aproape singur.
Avariata tot in fata dar mai mult in partea dreapta. La mine farurile au scapat printr o minune (schimbate cu o luna in urma, noi, am vrut farurile de facelift). Si la mine parea totul ok la motor. Dar iti recomand sa verifici cu atentie.
Am schimbat: capota, spoiler, bara transversala, pompa servo, radiator racire, ventilatoare si tamponul de sus de langa filtru. De acolo a inceput distractia. -> o ureche la tampon antibalans rupta, cand am pornit motorul a rupt furtunul de vacuum la servofrana, o parte din corpul cutiei de viteze s a rupt. Mai exact prinderea de bratul de langa tamponul antibalans. Momentan masina merge. Dar mai am de vopsit, si sudat oala in care se prinde tamponul de langa filtru (ieri s-a rupt). Si mai am o problema ori cu sistemul de vacuum ori debitmetru ( intra turbina numai cand vrea) dar nu ma las pagubas Very Happy

Daca ai motorul de 2.0 dti ca mine, iti recomand sa o dezmembrezi.Cu 3 zile inainte eu schimbasem pompa de injectie. Noroc ca o aveam cumparata noua (reconditionata la bosch) 3600 lei acum cativa ani. O vinzi lejer cu 1500 lei, in functie de cod.
  • deleted-23824

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mersi mult de informație!

Da, era 2.0 dti motorul !

Pãi în acest caz, nu cred ca ma voi aventura sa o repar... la mine nu se pune problema de a o repara singur deci s-ar mai adauga si pretul manoperei si intr-un final cred ca ar ajunge dacã nu depãși 1000€...

Se pare ca a fost ultimul ei drum... era încã în putere având doar 150,000 de km ...

Iti voi urma sfatul si o voi dezmembra, macar asa sa mai scot niste bani din ea!
  • s33kt3r

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
O idee pe care eu am ignorat-o.. sa cumperi alta masina pentru piese. Eventual din anglia. Si iti lipsesc doar farurile. A mea are 600 000 km reali si merge ca noua. Am desfacut recent capacul la culbutori, totul este luna, fara uzura la ax, totul ca nou, cred ca faptul ca schimb uleiul la 8000km face diferenta.
  • deleted-23824

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a trecut si acest gand prin minte, insa din nou apare problema rentabilitatii economice.

Mi-as dori sincer sa o pot repara (are valoare sentimentala, fiind prima mea masina), insa sa bag cel putin 1000 de euro in reparatii cand ea cu totul valoreaza undeva la 1500-2000 (nu sunt la curent cu preturile dar din ce am mai auzit)...

Masina mergea ideal (deh soferul prost) schimbul de ulei era facut anual deci tot undeva pana in 8000 de km...

Voi incerca sa ma interesez totusi de la un mecanic cam cat ar ajunge toata manopera si voi face un calcul sa vad daca se renetaza.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am reparat cuiva o asemenea lovitura. Am tras-o de un copac pana s-au aliniat cat de cat piesele si sa se inchida capota apoi am montat radiatoarele, armatura, bara, farurile si gata. In cateva ore a fost gata. Pacat ca nu te pricepi cat de cat, ai fi iesit ieftin.
  • s33kt3r

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2011

  • Mesaj Privat
El are si airbagurile sarite din ce vad in poze. Mai pui la calcul si plansa de bord, airbaguri, calculator airbaguri. La mine nu au sarit. A mea a plecat la vale... sarit din viteza, etc. Pentru motor, merita reparata, in rest nu mai am incredere. Siguranta aproape 0. In 15 m maxim de coborat la vale daunele mi se pare prea mari.
  • deleted-23824

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da, are si airbagurile sãrite, pai la asta mã gândeam și eu, pe lângã ce am de reparat la partea frontala (totul pânã în motor), mai sunt si airbag-urile sãrite și cel mai probabil vor mai fi lucruri care nu sar în evidențã avariate.

Voi încerca sã gãsesc un mecanic sa vina cu mine pânã unde e masina si sa imi faca o evaluare, dar ma indoiesc ca se poate face ceva fara o investitie "prea" mare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR