- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare !
Am o problema tare stresanta si ciudata:
Simptome: In timpul functionarii masinii (indiferent ca stationeaza sau se afla in miscare), cad ceasurile din bord in zero (toate), se aprind martorii de la ABS si airbag, apoi isi revin, iar acest ciclu se repeta in mod aleator, timpi nedefiniti. In acelasi timp, am observat ca nu mai functioneaza nici geamurile electrice, pe perioada nefunctionarii ceasurilor din bord, tensiunea creste si imi arde becuri din anumite zone, acolo unde le prinde aprinse.....faza scurta, pozitie, frana. Stiu ca pare paranormal dar nu mai stiu pe unde sa caut defectul, mentionez ca am demontat ceasurile din bord, curatat contactele, am inlocuit de proba, ECU, IMO si cip chei si nu s-a rezolvat, comportamentul fiind identic.
Are cineva idei pe unde sa mai rascolesc, caci eu sunt......
Cod(uri) eroare: Nu are.
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1998
Cod motor: x20dth
Am o problema tare stresanta si ciudata:
Simptome: In timpul functionarii masinii (indiferent ca stationeaza sau se afla in miscare), cad ceasurile din bord in zero (toate), se aprind martorii de la ABS si airbag, apoi isi revin, iar acest ciclu se repeta in mod aleator, timpi nedefiniti. In acelasi timp, am observat ca nu mai functioneaza nici geamurile electrice, pe perioada nefunctionarii ceasurilor din bord, tensiunea creste si imi arde becuri din anumite zone, acolo unde le prinde aprinse.....faza scurta, pozitie, frana. Stiu ca pare paranormal dar nu mai stiu pe unde sa caut defectul, mentionez ca am demontat ceasurile din bord, curatat contactele, am inlocuit de proba, ECU, IMO si cip chei si nu s-a rezolvat, comportamentul fiind identic.
Are cineva idei pe unde sa mai rascolesc, caci eu sunt......
Cod(uri) eroare: Nu are.
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1998
Cod motor: x20dth
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
citeste in sectiunea sistem electric la topicul CIM - simptome, cauze, solutii, pe la pagina 50 cred ca am vazut ceva asemanator, mie imi pare o problema de cim.
de asemenea poate fi o problema cu incarcarea, cum a zis si colegul @svasile.
ar fi bine de facut si o diagnoza si postate eventualele erori.
citeste in sectiunea sistem electric la topicul CIM - simptome, cauze, solutii, pe la pagina 50 cred ca am vazut ceva asemanator, mie imi pare o problema de cim.
de asemenea poate fi o problema cu incarcarea, cum a zis si colegul @svasile.
ar fi bine de facut si o diagnoza si postate eventualele erori.
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Multumesc baieti, intr-adevar am observat, in momentul nebuniei masinii, ca ventilatorul fiind pornit, se supratura, apoi la cateva secunde cadeau acele. Am pornit motorul, cu multimetrul pe baterie, tensiunea ok (13,8v) si am urmarit ce se intampla cu aceasta valoare.....la cateva minute, ventilatorul s-a turat, (efectul tensiunii crescute) tensiunea a crescut la 18,5 V, apoi la aproximativ 3 secunde au cazut acele. Evident, alternatorul e cel vinovat si l-am si comandat. Punctele de masa au fost verificate si curatate inainte de a intra in maruntaele masinii. Constat ca am tot cautat defectul acolo unde se manifestau efectele, invartindu-ma pe langa cauza.
Multumesc tuturor !
Multumesc tuturor !
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
perfect. costul alternatorului ar fi bine sa il scri si ce model ai pus poate mai sunt care doresc sa faca acest lucru.
ce ma mira este ca nu ai inlocuit doar releul de incarcare si periile cum se face de obicei, sunt sigur ca ieseai mai ieftin ca la restul rar se intampla sa fie probleme (asta daca nu sunt si probleme cu rulmentii sau altceva).
ce ma mira este ca nu ai inlocuit doar releul de incarcare si periile cum se face de obicei, sunt sigur ca ieseai mai ieftin ca la restul rar se intampla sa fie probleme (asta daca nu sunt si probleme cu rulmentii sau altceva).
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa te mire, alternator SH, 150 ron, comandat online seara si primit a doua zi am avut un Bosh de 100 A si am montat unul identic, a fost varianta rapida, in ideea de a nu mai astepta cateva zile, masina fiindu-mi necesara zilnic, aveam temerea de a nu defecta calculatorul pompei de injectie, care costa aproximativ 3000+ron. Acum voi inlocui releul de incarcare (~ 80 - 100 ron) defect al alternatorului demontat si voi avea unul rezerva.
Dupa cum se observa, diferenta de pret intre un sh si un releu nou e mica, deci a meritat prin prisma faptului ca am scurtat timpul de stationare al masinii.
Dupa cum se observa, diferenta de pret intre un sh si un releu nou e mica, deci a meritat prin prisma faptului ca am scurtat timpul de stationare al masinii.