Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am o problema tare stresanta si ciudata:
Simptome: In timpul functionarii masinii (indiferent ca stationeaza sau se afla in miscare), cad ceasurile din bord in zero (toate), se aprind martorii de la ABS si airbag, apoi isi revin, iar acest ciclu se repeta in mod aleator, timpi nedefiniti. In acelasi timp, am observat ca nu mai functioneaza nici geamurile electrice, pe perioada nefunctionarii ceasurilor din bord, tensiunea creste si imi arde becuri din anumite zone, acolo unde le prinde aprinse.....faza scurta, pozitie, frana. Stiu ca pare paranormal dar nu mai stiu pe unde sa caut defectul, mentionez ca am demontat ceasurile din bord, curatat contactele, am inlocuit de proba, ECU, IMO si cip chei si nu s-a rezolvat, comportamentul fiind identic.
Are cineva idei pe unde sa mai rascolesc, caci eu sunt......

Cod(uri) eroare: Nu are.
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1998
Cod motor: x20dth
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Verifica incarcarea.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,
citeste in sectiunea sistem electric la topicul CIM - simptome, cauze, solutii, pe la pagina 50 cred ca am vazut ceva asemanator, mie imi pare o problema de cim.
de asemenea poate fi o problema cu incarcarea, cum a zis si colegul @svasile.
ar fi bine de facut si o diagnoza si postate eventualele erori.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
am citit deja acea sectiune, in discutie e Vectra C, problema mea e la Vectra B, are si aceasta CIM, unde e situat?
Voi verifica din nou incarcarea.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Vectra din 1998 nu cred ca are cim, mai ales ca tu spui ca are imo.Daca ai posibilitatea sa verifici incarcarea in momentul cand se manifesta problema.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai probleme la alternator sau conexiuni oxidate. verifica in primul rand incarcarea la alternator si bateria si apoi mergi spre alte zone. de asemenea verifica punctele de masa ale masinii...
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc baieti, intr-adevar am observat, in momentul nebuniei masinii, ca ventilatorul fiind pornit, se supratura, apoi la cateva secunde cadeau acele. Am pornit motorul, cu multimetrul pe baterie, tensiunea ok (13,8v) si am urmarit ce se intampla cu aceasta valoare.....la cateva minute, ventilatorul s-a turat, (efectul tensiunii crescute) tensiunea a crescut la 18,5 V, apoi la aproximativ 3 secunde au cazut acele. Evident, alternatorul e cel vinovat si l-am si comandat. Punctele de masa au fost verificate si curatate inainte de a intra in maruntaele masinii. Constat ca am tot cautat defectul acolo unde se manifestau efectele, invartindu-ma pe langa cauza.
Multumesc tuturor !
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

daca ai timp scrie aici daca s-au rezolvat intradevar astfel problemele (dupa inlocuirea /repararea alternatorului),

poate va fi de folos si altora.

multumesc.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cu siguranta voi scrie, in principiu in weekend voi inlocui alternatorul, dar deja sunt 99% convins ca va merge ok.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Deci, nu am avut rabdare, am inlocuit alternatorul si au disparut toate simptomele, totul functioneaza normal.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
perfect. costul alternatorului ar fi bine sa il scri si ce model ai pus poate mai sunt care doresc sa faca acest lucru.
ce ma mira este ca nu ai inlocuit doar releul de incarcare si periile cum se face de obicei, sunt sigur ca ieseai mai ieftin ca la restul rar se intampla sa fie probleme (asta daca nu sunt si probleme cu rulmentii sau altceva).
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te mire, alternator SH, 150 ron, comandat online seara si primit a doua zi am avut un Bosh de 100 A si am montat unul identic, a fost varianta rapida, in ideea de a nu mai astepta cateva zile, masina fiindu-mi necesara zilnic, aveam temerea de a nu defecta calculatorul pompei de injectie, care costa aproximativ 3000+ron. Acum voi inlocui releul de incarcare (~ 80 - 100 ron) defect al alternatorului demontat si voi avea unul rezerva.
Dupa cum se observa, diferenta de pret intre un sh si un releu nou e mica, deci a meritat prin prisma faptului ca am scurtat timpul de stationare al masinii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR