- geminigabi
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
geminigabi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: z18xe
- geminigabi
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
geminigabi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu am timp acum sa pun poze dar pe scurt operatiunea e cam asa: torx pentru busonul de la baie si cheie cu crichet;cheie tubulara de 24; un torx (facut de mine dintr-un surub;o dalta mai lunguta sau in cazul meu un spiral SDS lung; ciocan ; filtru ;ulei;motorina 2litri;carpe de sters;
1.Pui un vas maricel de colectare ulei si dai drumul la uleiul vechi
2. se sparge corpul vechi al filtrului cu dalta (e antimoniu si pocneste repede)
3.cu torxul home-made desurubezi niplul de fixare( pozitia acestuia e dreapta fata de blocul motor,inclinata fata de corp)
4.speli bine zona cu motorina si eventual indepartezi urmele de mizerie din locul unde vine garnitura
5.se monteaza corpul nou (Sh la mine) eventual daca folosesti garnitura veche pui un pic de silicon termic si atentie la pozitie pe blocul motor are un pinten care trebuie sa opreazca rama de pe corpul filtrului.
6 se baga filtrul iar ca masura de siguranta in momentul cand am infiletat capacul am pus pe filetul acestuia un pic de vasilina rezistenta termic.
Cam asta e sar peste umplerea cu ulei si alte maruntisuri , pana acum am facut 850 km si nici o problema, voi reveni cu poze.
- geminigabi
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
geminigabi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat