- geminigabi
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
geminigabi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am vrut sa schimb filtrul de ulei, la momentul in care am tras cu cheia de capac sau rupt aripioarele de fixare de pe corpul carcasei filtrului, cum pot sa il desfac, unde pot gasi corpul filtrului pentru al inlocui sau daca se poate modifica pentru filtru normal ...
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: z18xe
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: z18xe
- geminigabi
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
geminigabi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua, revin cu rezolvarea problemei ( din ce am vazut nu sunt singurul care sufera de pe urma acestui tip de filtru). Se pare ca o singura firma din Romania comercializeaza asa ceva pe original preturile fiind un pic cam mari, firma se numeste esdauto si puteti plasa comanda online pe www.esdauto.ro va ajunge aproximativ 400 lei corpul cu capac si garnitura singura problema ca vine in 10 zile aprox.Eu am avut norocul sa il gasesc complet la un SH la minunatul pret de 40 lei
Nu am timp acum sa pun poze dar pe scurt operatiunea e cam asa: torx pentru busonul de la baie si cheie cu crichet;cheie tubulara de 24; un torx (facut de mine dintr-un surub;o dalta mai lunguta sau in cazul meu un spiral SDS lung; ciocan ; filtru ;ulei;motorina 2litri;carpe de sters;
1.Pui un vas maricel de colectare ulei si dai drumul la uleiul vechi
2. se sparge corpul vechi al filtrului cu dalta (e antimoniu si pocneste repede)
3.cu torxul home-made desurubezi niplul de fixare( pozitia acestuia e dreapta fata de blocul motor,inclinata fata de corp)
4.speli bine zona cu motorina si eventual indepartezi urmele de mizerie din locul unde vine garnitura
5.se monteaza corpul nou (Sh la mine) eventual daca folosesti garnitura veche pui un pic de silicon termic si atentie la pozitie pe blocul motor are un pinten care trebuie sa opreazca rama de pe corpul filtrului.
6 se baga filtrul iar ca masura de siguranta in momentul cand am infiletat capacul am pus pe filetul acestuia un pic de vasilina rezistenta termic.
Cam asta e sar peste umplerea cu ulei si alte maruntisuri , pana acum am facut 850 km si nici o problema, voi reveni cu poze.
Nu am timp acum sa pun poze dar pe scurt operatiunea e cam asa: torx pentru busonul de la baie si cheie cu crichet;cheie tubulara de 24; un torx (facut de mine dintr-un surub;o dalta mai lunguta sau in cazul meu un spiral SDS lung; ciocan ; filtru ;ulei;motorina 2litri;carpe de sters;
1.Pui un vas maricel de colectare ulei si dai drumul la uleiul vechi
2. se sparge corpul vechi al filtrului cu dalta (e antimoniu si pocneste repede)
3.cu torxul home-made desurubezi niplul de fixare( pozitia acestuia e dreapta fata de blocul motor,inclinata fata de corp)
4.speli bine zona cu motorina si eventual indepartezi urmele de mizerie din locul unde vine garnitura
5.se monteaza corpul nou (Sh la mine) eventual daca folosesti garnitura veche pui un pic de silicon termic si atentie la pozitie pe blocul motor are un pinten care trebuie sa opreazca rama de pe corpul filtrului.
6 se baga filtrul iar ca masura de siguranta in momentul cand am infiletat capacul am pus pe filetul acestuia un pic de vasilina rezistenta termic.
Cam asta e sar peste umplerea cu ulei si alte maruntisuri , pana acum am facut 850 km si nici o problema, voi reveni cu poze.
- geminigabi
- OP
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
geminigabi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat