In legatura cu uleiul nu stiu daca am facut o alegere buna,i-am pus mobil 1 10w40,la mecanicul care m-a duc deobicei daca am probleme ca in sevice in nici un caz nu apelez ca aia sunt hoti,iti ia manopera mai mult ca piesele,ori nu au chef de tine,in fine ca deviez de la subiect,asa ca uleiul este prea gros si imi trebuia un minim 5w30,o sa ii fac si schimbu de ulei la toamna ca doar luna lu martie o sa mai circul cu ea maxim 500km dupa va sta saracuta luni bune pe "dreapta",cand o sa fac schimbu o sa dau si baia jos si curat ce se poate pe acolo inclusiv sorbu' daca nu gasesc altul nou,a si am uitat sa precizez ca din sept si pana acum am undeva la 5000km.
Un un unchi cand a auzit spunea ca ar fii tacheti,eu sper sa fie asta si nu altceva mai rau,inca nu am reusit sa o bag pe tester ca m-am ocupta de altele,am facut o data testu cu pedaelel,nu mai tin minte codu,dar stiu ca traducerea codului era senzorul de pozitie al axei cu came,o sa mai fac maine si o sa vad daca am omis ce am spus.in poza am dat capacul jos ca avea pasta galbena pe el,bineinteles l-am curatat,furtunele care duc in clapeta de acceleratie,acum nu mai face pasta aceia,am inteles ca e de la temperatura,nu ajungea uleiul la temperatura,nu am avut probleme,taicamiu mai lasa masina in relanti iarna ca sa o incalzeaza si de atunci a aparut,dupa ce am curatat motoru abea se auzea,am inteles ca in capacul culbutor se afla un filtru,a reusit cineva sa il desfaca?
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
MODEL: Opel corsa
MOTOR: 1.2 80 cai z12xep