Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ionutz4516

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut am un opel vectra b din 98 și as dori sa știu cât antigel se pune având în vedere ca vasul e gol și ce culoare din câte am putut eu sa vãd pe fundul vasului am nada o bucata de vadã cu ceva și e un fel de roz
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca nu l-ai schimbat niciodata iti recomand sa scoti tot antigelul care il mai ai si sa pui nou, de culoare rosu in combinatie 1:1 antigel cu apa demineralizata.
  • ionutz4516

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2016

  • Mesaj Privat
faza e ca nustiu de care e roz sau portocaliu
imi poti spune scum se scoate tot de unde i dau drumu?
\
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ii dai drumul pe la radiator pe jos.
Si la Vectra B se pune roz.
  • ionutz4516

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2016

  • Mesaj Privat
ok si ce cantitate?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca scriai si ce cod motor ai poate primeai un rasuns....asa nu ghiceste nimeni.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
in general capacitatea este de 8-9 l deci cumpara 4l de antigel si tot atatea de apa demineralizata si faci combinatie 1:1 si s-ar putea sa iti ramana un pic si de completare pentru viitor
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Producatorul zice g11 verde pt vectrele pana in 2000,dar si chestia cu antigelul este identica ca si pb cu uleiul ,fiecare pune ce vrea .Asa fac si eu , producatorul spune ca la modelul meu tb ulei 15w-40 , eu pun 5w-50,antigel verde , eu pun roz samd.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
chestia este ca in motoarele vechi poti pune antigel rosu-roz (fara silicati) fara sa strici nimic in timp ce in motoarele noi nu poti pune antigel verde (cu silicati) ca au chiulasa de aluminiu si apar probleme...
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da stiu , ma refeream in cazul lui cu antigelul , poate sa puna de care doreste.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:.... in timp ce in motoarele noi nu poti pune antigel verde (cu silicati) ca au chiulasa de aluminiu si apar probleme...


Nu cred ca asta e o argumentatie serioasa, ci mai degraba o legenda urbana, no offence! Motoare din anii 60-70 au avut chiulase de aluminiu si antigelul folosit era verde/albastru ...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris: Nu cred ca asta e o argumentatie serioasa, ci mai degraba o legenda urbana, no offence! Motoare din anii 60-70 au avut chiulase de aluminiu si antigelul folosit era verde/albastru ...


Pe atunci se faceau din alte aliaje de aluminiu .....iar acum cu totul altele....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
plus de asta, ei au realizat mai tarziu ca silicatii din antigel ataca aluminul in timp...
ce am spus eu este real si se poate pune fara silicati si la motoare din 45. Exista si antigel verde fara silicati, depinde de tara, codul de culoare nu este universal valabil... exista antigel rosu si cu silicati
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:
bibu16v a scris: Nu cred ca asta e o argumentatie serioasa, ci mai degraba o legenda urbana, no offence! Motoare din anii 60-70 au avut chiulase de aluminiu si antigelul folosit era verde/albastru ...


Pe atunci se faceau din alte aliaje de aluminiu .....iar acum cu totul altele....


Asta, ca si cea de mai sus, e o explicatie simplista la o chestie mult mai complexa (tipul aliajului de aluminiu din chiulasa are una din cele mai mici ponderi in alegerea antigelului ptr un motor, sunt o gramada de alti factori cu importanta mult mai mare, printre care si criteriul ecologic) ... Un minimum de informare pe aceasta teama o sa zguduie din temelii aceste cvasi-teorii... Parerea mea, de 2 lei...
Exista oameni cu experienta, care sustin ca, practic, cu foarte putine exceptii, se poate folosi orice tip de antigel pe aproape orice tip de motor, cu conditia sa nu-l amesteci cu alt tip, ceea ce intr-adevar este unanim acceptat ca poate crea probleme ... Folosirea unor tipuri de antigel(mai ieftin sa zicem) poate sa duca la unele dezanavtaje (ex: la o schimbare mai rapida in timp a acestuia, in vederea pastrarii instalatiei de racire si a componentelor conexe in parametrii normali) ... Recomandarea unor producatori ptr tipuri specifice de antigel, cum am spus, are in vedere multe alte criterii, decat cele strict tehnice, cum ar fi marketing, protectia mediului ...
  • tomariscom

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
BIBU16V ESTE PERTINENT IN DETALII. EU AM IN MOTOR ANTIGEL VERDE DE 5 ANI LA 40 GRADE SI NU AM COMPLETAT CU APA NICI MACAR UN GRAM. AM COMPLECTAT DOAR ACELASI CATE ... 200 GRAME IN FIECARE AN
ACUM POT SPUNE CA IN 2013 AM FACUT DISTRIBUTIA SI NU AM SCHIMBAT SI POMPA DE APA SI IN MOMENTUL DE FATA SE DUCE IM MARS FORTAT LA 90-92 PORNESTE VENTILATORUL SI NO0OOO PROBLEM . FACUT TRANFAGARASANUL SI OITUZUL . NU A CRESCUT MAI MULT DE CE VAD EU IN BORD DE 92 GRADE . ACUM ASTA INPLICA CA SI SISTEMUL DE RACIRE SA FIE PERFECT.

ASTA NU ESTE LAUDA DAR ESTE UN ADEVAR AL MEU.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poate sa fie antigel verde si sa fie fara silicati...
normal se recomanda ca la 3 ani sa se schimbe antigelul si lichidul de frana (mai ales ultimul). La o adica fiecare face cum doreste. de asemenea este important ca antigelul sa aiba o concentratie maxima in motor in combinatie cu apa ca altfel pot aparea probleme. exista destule materiale pe net legate de acest subiect.
ce trebuie retinut este ca nu este bine sa fie amestecate intre ele antigeluri de diferite culori.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR