MMihai543
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
Simptome:
Buna seara colegi Opelisti! Sunt un tanar de 23 de ani care a crescut de la 8 ani in Opel si ma pot descrie ca un fan infocat. Insa....acum o luna am achizitionat un Opel astra G CC 2003 1.6 8V 62kw aproape full (fara tempomat si incalzire in scaune). Inca de cand am cumparat-o ma confrunt cu martorul ''Check Engine'' in bord. Problema se manifesta in felul urmator: la rece porneste foarte bine, merge cursiv, puternic, motorul o placere sa il asculti. Dupa ce se incalzeste motorul corespunzator masina incepe sa emita noxe atat de deranjante incat le simt din masina cu geamul inchis, scoate un fum inecacios la relanti, se ineaca la turatii ceva mai mari (2500+), se accelereaza foarte greu iar turometrul este limitat la 3200 rot/min iar daca din motive obiective continui sa merg asa imi taie acceleratia de tot si trebuie sa o las sa se raceasca. Plus de asta, simt ca nu am curent destul, in momentul in care am clima si xenoanele aprinse parca ii taie curentul iar motorul isi schimba turatiile la pornirea ventilatorului climei. De asemenea, la relanti, cand accelerez, la DECELERARE, masina imi da rateuri in toba.
Reparatiile au fost: segmentat motor, schimbat cuzineti, camasi, simeringuri, curatat baie ulei, distribuite noua si pusa la punct (verificata de 6 ori), schimbat senzor ax came (in prezent sunt cu un GM sh pe cod motor, nu mi-am permis unul nou), verificat fise, bujii, ECU, sonda lambda, cablaj, evacuare (cu toate ca nu garantez ''verificarea'' facuta). Pe tester si pe testul cu agrafa imi apare 0341 - senzor ax came si 0220 clapeta de acceleratie. Clapeta nu a fost verificata din lipsa de finante, insa nu cred sa fie de acolo, subliniez, nu cred. Va rog sa ma ajutati cu o solutie, imi place masina mult prea mult ca sa o ''marit''.
Cod(uri) eroare:
0341, 0220
Model: Astra G
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z16SE
Buna seara colegi Opelisti! Sunt un tanar de 23 de ani care a crescut de la 8 ani in Opel si ma pot descrie ca un fan infocat. Insa....acum o luna am achizitionat un Opel astra G CC 2003 1.6 8V 62kw aproape full (fara tempomat si incalzire in scaune). Inca de cand am cumparat-o ma confrunt cu martorul ''Check Engine'' in bord. Problema se manifesta in felul urmator: la rece porneste foarte bine, merge cursiv, puternic, motorul o placere sa il asculti. Dupa ce se incalzeste motorul corespunzator masina incepe sa emita noxe atat de deranjante incat le simt din masina cu geamul inchis, scoate un fum inecacios la relanti, se ineaca la turatii ceva mai mari (2500+), se accelereaza foarte greu iar turometrul este limitat la 3200 rot/min iar daca din motive obiective continui sa merg asa imi taie acceleratia de tot si trebuie sa o las sa se raceasca. Plus de asta, simt ca nu am curent destul, in momentul in care am clima si xenoanele aprinse parca ii taie curentul iar motorul isi schimba turatiile la pornirea ventilatorului climei. De asemenea, la relanti, cand accelerez, la DECELERARE, masina imi da rateuri in toba.
Reparatiile au fost: segmentat motor, schimbat cuzineti, camasi, simeringuri, curatat baie ulei, distribuite noua si pusa la punct (verificata de 6 ori), schimbat senzor ax came (in prezent sunt cu un GM sh pe cod motor, nu mi-am permis unul nou), verificat fise, bujii, ECU, sonda lambda, cablaj, evacuare (cu toate ca nu garantez ''verificarea'' facuta). Pe tester si pe testul cu agrafa imi apare 0341 - senzor ax came si 0220 clapeta de acceleratie. Clapeta nu a fost verificata din lipsa de finante, insa nu cred sa fie de acolo, subliniez, nu cred. Va rog sa ma ajutati cu o solutie, imi place masina mult prea mult ca sa o ''marit''.
Cod(uri) eroare:
0341, 0220
Model: Astra G
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z16SE
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Nu am inteles de ce ai schimbat tot ceea ce ai schimbat.
Segmentii si camasile se schimba daca consuma ulei tot timpul si are compresie slaba.
Simeringurile (banuiesc ca de la supape) se schimba daca consuma ulei la pornirea la rece.
Consum de ulei = fum albastrui pe esapament si completare periodica.
Cuzinetii se schimba daca exista batai in motor si presiune scazuta la ulei.
Distributia e bine ca a fost schimbata.
Din ce inteleg, probabil ai catalizatorul infundat.
Incearca sa decuplezi evaciarea si sa mergi un drum cu ea asa.
Va scoate zgomot, dar vei vedea daca trage mult mai bine si daca mai scoate noxe dupa ce se incalzeste motorul.
Segmentii si camasile se schimba daca consuma ulei tot timpul si are compresie slaba.
Simeringurile (banuiesc ca de la supape) se schimba daca consuma ulei la pornirea la rece.
Consum de ulei = fum albastrui pe esapament si completare periodica.
Cuzinetii se schimba daca exista batai in motor si presiune scazuta la ulei.
Distributia e bine ca a fost schimbata.
Din ce inteleg, probabil ai catalizatorul infundat.
Incearca sa decuplezi evaciarea si sa mergi un drum cu ea asa.
Va scoate zgomot, dar vei vedea daca trage mult mai bine si daca mai scoate noxe dupa ce se incalzeste motorul.
AMidrigan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2018
- Mesaj Privat
AMidrigan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2018
- Mesaj Privat
MMihai543
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
MMihai543
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
MMihai543
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
Nu, e contul unei colege de la birou care a ramas conectata la telefonul meu, iar eu, fara sa sesizez, am scris de pe contul ei. Ca sa ne intelegem, am sters mesajele de pe contul ala si le-am retrimis de pe contul meu. Imi cer scuze pentru asta.
Inafara de catalizator ar mai putea fi vreo alta problema? Poate ECU defect? Ar fi ciudat, pentru ca l-am inlocuit cu altul, resoftat pe seria de sasiu si imi facea aceleasi probleme, aparandu-mi aceleasi erori. Insa, nu se leaga ecuatia cu eroarea senzorului axului cu came. Motorul merge cursiv, nu cred sa fie axul cu came defect, nu mergea atat de frumos. Iar un catalizator nou, aproape o masina. O simpla teava....mai trec ITP-ul?
Inafara de catalizator ar mai putea fi vreo alta problema? Poate ECU defect? Ar fi ciudat, pentru ca l-am inlocuit cu altul, resoftat pe seria de sasiu si imi facea aceleasi probleme, aparandu-mi aceleasi erori. Insa, nu se leaga ecuatia cu eroarea senzorului axului cu came. Motorul merge cursiv, nu cred sa fie axul cu came defect, nu mergea atat de frumos. Iar un catalizator nou, aproape o masina. O simpla teava....mai trec ITP-ul?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
MMihai543
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
MMihai543
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2018
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gabel72- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Drobeta-Turnu Severin
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2021
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Senzor ax came e in stanga motorului (catre distributie)
scoate mufa, si te uita la lamele (in mufa mama) - daca ti se pare ca stau cam distantate, sunt niste fante in spatele lor, baga niste scobitori sa le strangi.
Merita incercat, si eu am avut problema asta pe un z16se, si pana la urma s-a dovedit ca aveam contact imperfect in mufa....
scoate mufa, si te uita la lamele (in mufa mama) - daca ti se pare ca stau cam distantate, sunt niste fante in spatele lor, baga niste scobitori sa le strangi.
Merita incercat, si eu am avut problema asta pe un z16se, si pana la urma s-a dovedit ca aveam contact imperfect in mufa....
TAdryan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2023
- Mesaj Privat
TAdryan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2023
- Mesaj Privat
jE a scris:Senzor ax came e in stanga motorului (catre distributie)
scoate mufa, si te uita la lamele (in mufa mama) - daca ti se pare ca stau cam distantate, sunt niste fante in spatele lor, baga niste scobitori sa le strangi.
Merita incercat, si eu am avut problema asta pe un z16se, si pana la urma s-a dovedit ca aveam contact imperfect in mufa....
salut îmi spui și mie unde se afla senzorul ax cu came
scoate mufa, si te uita la lamele (in mufa mama) - daca ti se pare ca stau cam distantate, sunt niste fante in spatele lor, baga niste scobitori sa le strangi.
Merita incercat, si eu am avut problema asta pe un z16se, si pana la urma s-a dovedit ca aveam contact imperfect in mufa....
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ASamoila789
- *
- 3 mesaje
- din 03 Mar 2024
- Astra 2000 Z16se
- Buzau
ASamoila789
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 Z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2024
- Mesaj Privat
Salutare! Si aici ca si in majoritatea postarilor, chiar daca colegul a rezolvat problema, nimeni nu scrie cum s-a si rezolvat. Nu cred ca e post pe forumul asta despre Z16SE si oprirea motorului la relanti pe care sa nu-l fi citit si in majoritatea cazurilor nimeni nu spune cum a rezolvat problema. Singurul lucru pe care l-am gasit si care a functionat, a fost sa scot furtunul care duce din clapeta de acceleratie la electrovalva recuperare vapori. Acum masina sta la relanti undeva la 990rpm si automat nu se mai opreste cand pornesc consumatori.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat