- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Verifica toate bujiile pentru ca ai rateuri de aprindere ( P0300 si P0302 ) Poate fi si bobina de inductie dar si compresie slaba pe pistonul 2...dar incepe cu ce e mai simplu...bujiile apoi stergi erorile.
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ultima este de la senzorul arbore cotit (turatie) care ar trebui verificat.. deoarece o functionare defectuoasa poa sa dea peste cap aprinderea
vezi ca se poate masura cu ohmmetru'.. ar trebui sa aiba in jur de 800 ohmi.. dar asta nu indica si o functionare buna...
daca e bun senzorul poate sa fie din calculatorul motor
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am spus sa verifici nu sa cumperi. - ca mai era unul care cumparase baterie.
Nu strica se verifici in ce stare sunt si bujile. - mai ales cilindru 2 (P0302)
Sunt doar pareri.
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ultima este de la senzorul arbore cotit (turatie) care ar trebui verificat.. deoarece o functionare defectuoasa poa sa dea peste cap aprinderea
vezi ca se poate masura cu ohmmetru'.. ar trebui sa aiba in jur de 800 ohmi.. dar asta nu indica si o functionare buna...
daca e bun senzorul poate sa fie din calculatorul motor
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
www.datsc.com/tabid/122/...opel/Default.aspx
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- daniel2328
- OP
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Aleatoriu / Multiple Cylinder rateu fost detectat
Ce înseamnã acest lucru?
OBD Codul P0300 Se referã la
Practic, aceasta înseamnã cã computerul masinii a detectat faptul cã nu toate cilindrii motorului trag în mod corespunzãtor. Un cod de diagnosticare P0300 indicã un rateu aleatoriu sau multiple. În cazul în care ultima cifrã este o altã persoanã decât zero, numãr, acesta corespunde cu numãrul cilindrilor, care este rateuri. Un cod P0302, de exemplu, ar spune cã cilindrul numãrul doi este rateuri. Din pãcate, un P0300 nu va spune în mod specific care cilindru (e) este / sunt mis-ardere, nici de ce.
simptomele
Posibile sumptoms de cod OBD P0300
motorul poate fi mai greu pentru a porni motorul poate poticni / pas greșit, și / sau alte simptome ezita pot fi de asemenea prezenți
cauze
Posibile cauze ale codului OBD P0300
Un P0300 cod poate însemna cã una sau mai multe dintre urmãtoarele sa întâmplat: bujii defecte sau fire bobinã defectã (ambalaj) senzor (i) defectã oxigen injectoare (e) de combustibil defect supapa de evacuare arse Catalizator defect (e) a ramas / blocat EGR supapa / pasaje defect senzorul de poziție a arborelui cu came de calculator defect
posibile soluții
În cazul în care nu existã simptome, cel mai simplu lucru de fãcut este pentru a reseta codul și a vedea dacã acesta se întoarce. Dacã existã simptome, cum ar fi motorul este de poticnire sau ezitante, verificați toate cablurile și conectorii care sã conducã la cilindrii (adicã Bujii). În funcție de cât de mult a componentelor de aprindere au fost în mașinã, aceasta poate fi o idee bunã sã le înlocuiascã, ca parte a programului dumneavoastrã de întreținere regulatã. Aș sugera bujii, fire de bujii, capac distribuitor, și rotor (dacã este cazul). În caz contrar, verificați bobinele (pachete bobina a.k.a.). În unele cazuri, convertorul catalitic a mers prost. Dacã simțiți miros de ouã stricate din gazul de eșapament, convertor pisica trebuie sã fie înlocuit. De asemenea, am auzit în alte cazuri problemele au fost injectoare defecte. rateuri aleatorii care sar în jurul de la o butelie la alta (a se citi: coduri P030x), de asemenea se va stabili un cod P0300. Cauza principalã este adesea o condiție de combustibil sãrac, care poate fi din cauza unei scurgeri de vid în galeria de admisie sau cu aer necontorizat obtinerea trecut senzor fluxului de aer, sau o valva EGR, care este blocat deschis." ...,nu-i grozava traducerea,dar iti poti face o idee in ce consta codul p0300,despre care eu il consider destul de delicat in rezolvare,fara a face inlocuiri de componente,la intimplare,deoarece costa...