Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Simptome: se balbai in mers

Cod(uri) eroare: P0304
P0300
P0302
P0335

----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z14XE
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0335 Senzor rotatie arbore cotit. Schimba doar pe original. Cand va pica de tot nu vei mai putea porni. Nu sterge eroarea pana nu schimbi senzorul ! Cod Piesa 10456604 SENZOR, ROTAÞII ARBORE COTIT
Verifica toate bujiile pentru ca ai rateuri de aprindere ( P0300 si P0302 ) Poate fi si bobina de inductie dar si compresie slaba pe pistonul 2...dar incepe cu ce e mai simplu...bujiile apoi stergi erorile.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
primele 3 coduri sunt de la missfire pe cilindrii.... aprindere incorecta
ultima este de la senzorul arbore cotit (turatie) care ar trebui verificat.. deoarece o functionare defectuoasa poa sa dea peste cap aprinderea
vezi ca se poate masura cu ohmmetru'.. ar trebui sa aiba in jur de 800 ohmi.. dar asta nu indica si o functionare buna...
daca e bun senzorul poate sa fie din calculatorul motor
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masoara senzorul la temperatura camerei apoi incalzeste-l pana la 90 de grade si masori inca odata....Nu ar trebuie sa se schimbe valoarea....
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu strica sa verifici si si cu alta baterie de proba, daca este slaba iti poate da tot felul de erori - verifica si incarcare.

Am spus sa verifici nu sa cumperi. - ca mai era unul care cumparase baterie.
Nu strica se verifici in ce stare sunt si bujile. - mai ales cilindru 2 (P0302)

Sunt doar pareri.
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
bateria e noua, verific bujiile, multumesc
unde se afla senzorul de turatie? pret estimativ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Original GM in jur de 280 Ron.
Ma repet...nu cumpara altceva....nu tin.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
senzorul se afla sub filtrul de ulei... e fixat cu un surub de blocul motor...
nu te grabi sa cumperi unu nou daca nu esti convins ca de la el e hiba... costa destul de mult
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:
ultima este de la senzorul arbore cotit (turatie) care ar trebui verificat.. deoarece o functionare defectuoasa poa sa dea peste cap aprinderea
vezi ca se poate masura cu ohmmetru'.. ar trebui sa aiba in jur de 800 ohmi.. dar asta nu indica si o functionare buna...
daca e bun senzorul poate sa fie din calculatorul motor


catastefan a scris:Masoara senzorul la temperatura camerei apoi incalzeste-l pana la 90 de grade si masori inca odata....Nu ar trebuie sa se schimbe valoarea....

  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am schimbat bujiile- e la fel
mecanicul a zis ca e dus un injector-atunci m-am intors si am plecat acasa
bobina de Z16 XE se potriveste si pe Z14XE?

doar de proba cateva minute
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai e usor sa vezi daca este injectorul cauza.
Inversezi injectorul 2 cu 3 si 1cu 4 Si atunci ar trebuie ca eroarea sa se mute pe cilindrul 3 adica P0303 respectiv pe cilindrul 1 P0301
Bobina de Z16XE are acelasi cod cu Z14XE deci se potriveste....



Ai masurat senzorul rotatie arbore cotit?
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
nu am masurat senzorul
a disparut p0335 si a aparut p 0353
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
teoretic am rezolvat
am schinbat bobina, vedem cum se comporta
acum e mai bine
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
nu merge
p0300 apare mereu
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
mai ai de masurat compresia sa vezi ce valori ai si sa faci o curatare la injectoare , si incet te apropii de liman cu eliminarile la erorile care le ai .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P0300-e un cod de eroare destul de delicat,ca rezolvare...opel P0300 OBD/DLC Error Code - Random/Multiple ...
www.datsc.com/tabid/122/...opel/Default.aspx
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
posibil ECU?
ulei nu consuma, am dat din nou bujiile noi jos si sunt ok
cand incepe sa mearga in 3 daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine
EGR si clapeta sunt curatate
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Un test facut de un meserias,interpretare corecta,posibile verificari suplimentare(presiune combustibil,etanseitate admisie,etc),poate evidentia cauza reala... Pare simplu,dar nu e...
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
tot nu scap de p0300, posibil ECU?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Google,a facut traducerea...deci..."Generice Detalii Cod OBD Eroare de P0300
Aleatoriu / Multiple Cylinder rateu fost detectat
Ce înseamnã acest lucru?
OBD Codul P0300 Se referã la
Practic, aceasta înseamnã cã computerul masinii a detectat faptul cã nu toate cilindrii motorului trag în mod corespunzãtor. Un cod de diagnosticare P0300 indicã un rateu aleatoriu sau multiple. În cazul în care ultima cifrã este o altã persoanã decât zero, numãr, acesta corespunde cu numãrul cilindrilor, care este rateuri. Un cod P0302, de exemplu, ar spune cã cilindrul numãrul doi este rateuri. Din pãcate, un P0300 nu va spune în mod specific care cilindru (e) este / sunt mis-ardere, nici de ce.
simptomele
Posibile sumptoms de cod OBD P0300
motorul poate fi mai greu pentru a porni motorul poate poticni / pas greșit, și / sau alte simptome ezita pot fi de asemenea prezenți
cauze
Posibile cauze ale codului OBD P0300
Un P0300 cod poate însemna cã una sau mai multe dintre urmãtoarele sa întâmplat: bujii defecte sau fire bobinã defectã (ambalaj) senzor (i) defectã oxigen injectoare (e) de combustibil defect supapa de evacuare arse Catalizator defect (e) a ramas / blocat EGR supapa / pasaje defect senzorul de poziție a arborelui cu came de calculator defect
posibile soluții
În cazul în care nu existã simptome, cel mai simplu lucru de fãcut este pentru a reseta codul și a vedea dacã acesta se întoarce. Dacã existã simptome, cum ar fi motorul este de poticnire sau ezitante, verificați toate cablurile și conectorii care sã conducã la cilindrii (adicã Bujii). În funcție de cât de mult a componentelor de aprindere au fost în mașinã, aceasta poate fi o idee bunã sã le înlocuiascã, ca parte a programului dumneavoastrã de întreținere regulatã. Aș sugera bujii, fire de bujii, capac distribuitor, și rotor (dacã este cazul). În caz contrar, verificați bobinele (pachete bobina a.k.a.). În unele cazuri, convertorul catalitic a mers prost. Dacã simțiți miros de ouã stricate din gazul de eșapament, convertor pisica trebuie sã fie înlocuit. De asemenea, am auzit în alte cazuri problemele au fost injectoare defecte. rateuri aleatorii care sar în jurul de la o butelie la alta (a se citi: coduri P030x), de asemenea se va stabili un cod P0300. Cauza principalã este adesea o condiție de combustibil sãrac, care poate fi din cauza unei scurgeri de vid în galeria de admisie sau cu aer necontorizat obtinerea trecut senzor fluxului de aer, sau o valva EGR, care este blocat deschis." ...,nu-i grozava traducerea,dar iti poti face o idee in ce consta codul p0300,despre care eu il consider destul de delicat in rezolvare,fara a face inlocuiri de componente,la intimplare,deoarece costa...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR