Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • felciucionut

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: salutare,am si eu o problema cu alimentrea, dupa o perioada de 10-15h de stat nepornita se dezamorseaza(asa cred eu) porneste bine si dupa 20 secunde se opreste, porneste doar trasa. as dori si eu un sfat. conducta de retur care iese din filtru de motorina se misca, este normal?
nu stiu daca ma-m exprimat cum trebuie,nu sunt de meserie,dar cine este meserias intelege ce vreau sa spun. multumesc

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
Skip ads

  • Sicilianul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Daca se dezamorseaza porneste greu dupa mai mult de 16 ore... si abia dupa cateva chei incepe sa invarta corect si sa porneasca.

In primul rand mergi la un mecanic serios si cu un tester sa iti citeasca erorile. Apoi poti revenii aici...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se poate dezamorsa si in cateva ore: cand am pãțit eu aceasta problema, dupa 6-7 ore nu mai pornea decat trasa.
Ca sa nu se mai dezamorseze, temporar, umple rezervorul si cauta un loc de parcare cat mai înclinat: masina sa stea parcata cu botul la vale.

Pentru remediere, fa test de etanseitate.
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da, test de presiune sa faceti! Dar dupa simptome (porneste si apoi se opreste) este filtrul de motorina (carcasa acestuia) sau oringurile de I/E din filtru, am patit si eu acelasi lucru anul trecut! Problema este cunoscuta pe forum!
  • felciucionut

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Multumes, asa am sa fac si o sa revin sa va spun ce si cum.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti trage aer pe la capacul carcasei filtrului, exact pe la conducta care ti se misca in el.
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aceleași simptome pot indica si furtunasele de retur crãpate sau t-urile de imbinare
Eu întâi acolo m as uita
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@rylalex
Omu` a zis ca porneste bine si dupa 20 sec. se opreste.
Incearca sa scoti un furtunas de retur de la locul lui si vezi daca-ti mai porneste vreodata.
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca scoti in timpul mersului clar se opreste si nu mai porneste. Dar daca exista o fisura undeva pe acel traseu, se dezamorseaza tot pana la pompa. Practic masina porneste si merge cu motorina ramasa in pompa.
Furtunasele de retur sunt conectate la conducta de Tur a pompei. Deci pierderile de pe furtunasele de retur au acelasi efect ca un corp de filtru motorina fisurat.

Unii mecanici nu scot conductele din capacul filtrului atunci cand il schimba si le forteaza cand ridica de capac formand cute, care mai tarziu se transforma in fisuri.
Deci verifica aceste conducte impreuna cu rampa de retur. Undeva pe aici este problema
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Te pierzi in niste termeni tehnici pe care nici tu nu-i intelegi.
Eu am Y20DTH de 12 ani.
Daca tu crezi ca poti sa-mi spui ceva nou despre motorul asta, n-ai decat sa-ncerci.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca erau furtunasele crapate sau t-urile nu mai pornea decat dadea un semn de pornire si apoi gata.
daca este capacul de la filtru ea porneste (ai cam 1 m de furtun plin cu motorina de la filtru la pompa plus returul injectoarelor) dar dupa cateva secunde se opreste (adica dupa ce consuma acea motorina din furtune) si apoi foarte greu mai porneste sau deloc. se poate verifica usor daca este capacul prin faptul ca la desfacerea acestuia filtrul o sa fie gol.
cel mai usor se scoate teava de motorina de la filtru, se pune motorina intr-un pet si se amorseaza masina si se porneste cu motorina din pet. daca masina merge pana consuma motorina din pet atunci este de la capacul filtrului. se poate lasa chiar peste noapte cu furtunul de admisie la pompa in pet si daca porneste usor a doua zi si merge fara sa se opreasca mai mult decat acele 20 de secunde acolo este problema. unii au mai schimbat si filtrul cu totul cu unul capsulat si asa vezi iara usor daca este filtrul de motorina sau nu de vina pentru dezamorsare...
ca si iulian si eu am motorul asta de 11 ani si cam stiu tot ce se poate despre el. este un motor fiabil dar ca orice motor are chichitele lui Smile
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Astfel de metode cu bidoane si lãsat peste noapte sunt tipice șoferilor de Dacie care se zgârceau la plata manoperei unui mecanic. Fãceau toate trãsnãile pana reușeau sa repare masina din greșeala .
Eu din asta trãiesc, reparând mașini. Am y22dtr din 2007. La modul profesional se verifica fiecare componenta a sistemului de alimentare supunându-le la teste de presiune. Este mai rapid si mai sigur
Ia uite ce am gasit astãzi la o zafira cu exact aceeași problema.
Explicați-mi si mie legãtura între dezamorsare, distrugerea a 2 turbine intr-o luna si distrugerea arborelui. Daca tot le știți pe toate..


Ultima modificare făcută de rylalex la Vin 10 Feb, 2017 3:04 pm, modificat de 2 ori în total
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Intre arbore si bielete pistoalelor 3 si 4 nu mai existau cuzineți. Erau tocati prin baie, sorb, carcasa filtrului de ulei si prin chiuloasa.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Probabil a avut simeringurile de la injectoare uzate si a intrat motorina in uleiul din chiulasa, subtiindu-l.
Mai exact a avut ungere cu motorina, de-asta a terminat cuzinetii si turbina.
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Corect !
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deci cu prima ocazie in care masina se dezamorseazã trebuie neaparat verificate furtunasele de retur precum si semeringurile. Cum? Înfigi un furtunaș lung in locul celui de retur si probezi daca tine presiune cu limba.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Simeringurile uzate murdaresc de ulei filtrul de motorina. Filtrul are jumatatea de jos neagra.
Asta cu furtunasul in talpa injectorului n-o stiam.Smile
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
rylalex a scris:Deci cu prima ocazie in care masina se dezamorseazã trebuie neaparat verificate furtunasele de retur precum si semeringurile. Cum? Înfigi un furtunaș lung in locul celui de retur si probezi daca tine presiune cu limba.

Nu inteleg treaba cu furtunasul. In returul de la ce , de la filtru? de la pompa?poti explica putin ca este interesanta idea. Multumesc
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Rampa de retur se unește intr-un singur furtunaș ce se unește cu conducta de tur din pompa (cea cu Hexagon de 19).
Întâi decuplezi furtunasul de la rampa, pui altul in Teu si faci vacuum cu gura, asa verifici rampa de retur. Daca ai scãpãri scoți toate furtunasele din injectoare si le verifici pe rând. Daca rampa formatã din T-URI de plastic si furtunase nu pierde vacuum atunci e in regula.
Scoți furtunul despre care vorbeam din rampa si il înfigi pe rând in returul fiecãrui injector apoi verifici cu gura daca tine vacuum .

Te contrazic in legãtura cu uleiul in motorina!
Este imposibil ca presiunea uleiului sa învingã presiunea de motorina si sa pãtrundã prin conducte in pompa de injecție si mai apoi in filtru.
Negreala din filtru reprezintã impuritãțile adunate in timp si reținute de filtru
De ce ar fi murdar doar filtrul? Ar trebuii sa fie toatã motorina neagrã ,nu?


Ultima modificare făcută de rylalex la Vin 10 Feb, 2017 8:42 pm
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Chiar astãzi am finalizat un motor de zafira, facut tocãnița de un astfel de semering
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR