- felciucionut
- OP
- 2 mesaje
- din 07 Feb 2017
- Astra 2002 Y20DTH
- Constanta
felciucionut
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2017
- Mesaj Privat
Simptome: salutare,am si eu o problema cu alimentrea, dupa o perioada de 10-15h de stat nepornita se dezamorseaza(asa cred eu) porneste bine si dupa 20 secunde se opreste, porneste doar trasa. as dori si eu un sfat. conducta de retur care iese din filtru de motorina se misca, este normal?
nu stiu daca ma-m exprimat cum trebuie,nu sunt de meserie,dar cine este meserias intelege ce vreau sa spun. multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
nu stiu daca ma-m exprimat cum trebuie,nu sunt de meserie,dar cine este meserias intelege ce vreau sa spun. multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
- Sicilianul
- **
- 61 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
Sicilianul
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
brasil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- felciucionut
- OP
- 2 mesaje
- din 07 Feb 2017
- Astra 2002 Y20DTH
- Constanta
felciucionut
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2017
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Daca scoti in timpul mersului clar se opreste si nu mai porneste. Dar daca exista o fisura undeva pe acel traseu, se dezamorseaza tot pana la pompa. Practic masina porneste si merge cu motorina ramasa in pompa.
Furtunasele de retur sunt conectate la conducta de Tur a pompei. Deci pierderile de pe furtunasele de retur au acelasi efect ca un corp de filtru motorina fisurat.
Unii mecanici nu scot conductele din capacul filtrului atunci cand il schimba si le forteaza cand ridica de capac formand cute, care mai tarziu se transforma in fisuri.
Deci verifica aceste conducte impreuna cu rampa de retur. Undeva pe aici este problema
Furtunasele de retur sunt conectate la conducta de Tur a pompei. Deci pierderile de pe furtunasele de retur au acelasi efect ca un corp de filtru motorina fisurat.
Unii mecanici nu scot conductele din capacul filtrului atunci cand il schimba si le forteaza cand ridica de capac formand cute, care mai tarziu se transforma in fisuri.
Deci verifica aceste conducte impreuna cu rampa de retur. Undeva pe aici este problema
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
daca erau furtunasele crapate sau t-urile nu mai pornea decat dadea un semn de pornire si apoi gata.
daca este capacul de la filtru ea porneste (ai cam 1 m de furtun plin cu motorina de la filtru la pompa plus returul injectoarelor) dar dupa cateva secunde se opreste (adica dupa ce consuma acea motorina din furtune) si apoi foarte greu mai porneste sau deloc. se poate verifica usor daca este capacul prin faptul ca la desfacerea acestuia filtrul o sa fie gol.
cel mai usor se scoate teava de motorina de la filtru, se pune motorina intr-un pet si se amorseaza masina si se porneste cu motorina din pet. daca masina merge pana consuma motorina din pet atunci este de la capacul filtrului. se poate lasa chiar peste noapte cu furtunul de admisie la pompa in pet si daca porneste usor a doua zi si merge fara sa se opreasca mai mult decat acele 20 de secunde acolo este problema. unii au mai schimbat si filtrul cu totul cu unul capsulat si asa vezi iara usor daca este filtrul de motorina sau nu de vina pentru dezamorsare...
ca si iulian si eu am motorul asta de 11 ani si cam stiu tot ce se poate despre el. este un motor fiabil dar ca orice motor are chichitele lui
daca este capacul de la filtru ea porneste (ai cam 1 m de furtun plin cu motorina de la filtru la pompa plus returul injectoarelor) dar dupa cateva secunde se opreste (adica dupa ce consuma acea motorina din furtune) si apoi foarte greu mai porneste sau deloc. se poate verifica usor daca este capacul prin faptul ca la desfacerea acestuia filtrul o sa fie gol.
cel mai usor se scoate teava de motorina de la filtru, se pune motorina intr-un pet si se amorseaza masina si se porneste cu motorina din pet. daca masina merge pana consuma motorina din pet atunci este de la capacul filtrului. se poate lasa chiar peste noapte cu furtunul de admisie la pompa in pet si daca porneste usor a doua zi si merge fara sa se opreasca mai mult decat acele 20 de secunde acolo este problema. unii au mai schimbat si filtrul cu totul cu unul capsulat si asa vezi iara usor daca este filtrul de motorina sau nu de vina pentru dezamorsare...
ca si iulian si eu am motorul asta de 11 ani si cam stiu tot ce se poate despre el. este un motor fiabil dar ca orice motor are chichitele lui
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Astfel de metode cu bidoane si lãsat peste noapte sunt tipice șoferilor de Dacie care se zgârceau la plata manoperei unui mecanic. Fãceau toate trãsnãile pana reușeau sa repare masina din greșeala .
Eu din asta trãiesc, reparând mașini. Am y22dtr din 2007. La modul profesional se verifica fiecare componenta a sistemului de alimentare supunându-le la teste de presiune. Este mai rapid si mai sigur
Ia uite ce am gasit astãzi la o zafira cu exact aceeași problema.
Explicați-mi si mie legãtura între dezamorsare, distrugerea a 2 turbine intr-o luna si distrugerea arborelui. Daca tot le știți pe toate..
Ultima modificare făcută de rylalex la Vin 10 Feb, 2017 3:04 pm, modificat de 2 ori în total
Eu din asta trãiesc, reparând mașini. Am y22dtr din 2007. La modul profesional se verifica fiecare componenta a sistemului de alimentare supunându-le la teste de presiune. Este mai rapid si mai sigur
Ia uite ce am gasit astãzi la o zafira cu exact aceeași problema.
Explicați-mi si mie legãtura între dezamorsare, distrugerea a 2 turbine intr-o luna si distrugerea arborelui. Daca tot le știți pe toate..
Ultima modificare făcută de rylalex la Vin 10 Feb, 2017 3:04 pm, modificat de 2 ori în total
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
rylalex a scris:Deci cu prima ocazie in care masina se dezamorseazã trebuie neaparat verificate furtunasele de retur precum si semeringurile. Cum? Înfigi un furtunaș lung in locul celui de retur si probezi daca tine presiune cu limba.
Nu inteleg treaba cu furtunasul. In returul de la ce , de la filtru? de la pompa?poti explica putin ca este interesanta idea. Multumesc
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Rampa de retur se unește intr-un singur furtunaș ce se unește cu conducta de tur din pompa (cea cu Hexagon de 19).
Întâi decuplezi furtunasul de la rampa, pui altul in Teu si faci vacuum cu gura, asa verifici rampa de retur. Daca ai scãpãri scoți toate furtunasele din injectoare si le verifici pe rând. Daca rampa formatã din T-URI de plastic si furtunase nu pierde vacuum atunci e in regula.
Scoți furtunul despre care vorbeam din rampa si il înfigi pe rând in returul fiecãrui injector apoi verifici cu gura daca tine vacuum .
Te contrazic in legãtura cu uleiul in motorina!
Este imposibil ca presiunea uleiului sa învingã presiunea de motorina si sa pãtrundã prin conducte in pompa de injecție si mai apoi in filtru.
Negreala din filtru reprezintã impuritãțile adunate in timp si reținute de filtru
De ce ar fi murdar doar filtrul? Ar trebuii sa fie toatã motorina neagrã ,nu?
Ultima modificare făcută de rylalex la Vin 10 Feb, 2017 8:42 pm
Întâi decuplezi furtunasul de la rampa, pui altul in Teu si faci vacuum cu gura, asa verifici rampa de retur. Daca ai scãpãri scoți toate furtunasele din injectoare si le verifici pe rând. Daca rampa formatã din T-URI de plastic si furtunase nu pierde vacuum atunci e in regula.
Scoți furtunul despre care vorbeam din rampa si il înfigi pe rând in returul fiecãrui injector apoi verifici cu gura daca tine vacuum .
Te contrazic in legãtura cu uleiul in motorina!
Este imposibil ca presiunea uleiului sa învingã presiunea de motorina si sa pãtrundã prin conducte in pompa de injecție si mai apoi in filtru.
Negreala din filtru reprezintã impuritãțile adunate in timp si reținute de filtru
De ce ar fi murdar doar filtrul? Ar trebuii sa fie toatã motorina neagrã ,nu?
Ultima modificare făcută de rylalex la Vin 10 Feb, 2017 8:42 pm
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat