costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Dupa un astra g si unul h 2004/2005,fara probleme, m-am pricopsit cu un h din 2008 110 cp, z17dtj care imi mananca zilele. Il am de aprox o luna si deja ajung la nebuni. Ce intrebari as avea + probleme la ea:
1. Apa in vasul de expansiune nu se vede a circula decat cand e foarte incinsa.
2. La ce temperatura ar trebui sa porneasca ventilatorul pt racirea radiatorului?(la mine pleaca la 98 grade)
3. E adevarat ca ar avea cateva trepte de viteza ventilatorul (5 la numar si ca unele nu ar functiona)?
Acum problema cu adevarat grava:
A. Masina cat "e rece" merge super,trage belea.(ori rece,ori in primii 10..15 km parcursi de cand a stat ceva timp,gen o noapte,poate si mai putin),apoi da in nas,zici ca nu are vlaga deloc,turatia ba incepe sa scada,ba ramane plafonata,ba urca fff greu,ba urca f greu apoi deodata e racheta. Sunt momente cand da in nas si se aprinde masina cu cheia si abia se tureaza pana pe la 3000-3100 ture,iar dupa ce o opresc si stau putin,martorul dispare dupa pornire si pare sa mearga ok,si sunt momente cand da in nas si nu mai trage,ori urca fff greu fara nici un martor aprins.
B. Imi tragea aer fals pe la filtrul de motorina,pe la conductele ce intra in el,am schimbat oring-urile,(nu se mai aude acel sunet ciudat din pompa de inalte),am avut si bypass cu un furtun pt a vedea daca tragea aer pe acolo, degeaba,tot da in nas la un momentdat dupa incalzire sau acei km facuti.
C. Am o eroare in bord ecn009366 si una prin citirea martorului care palpaie.. 0093 daca nu ma insel. Ar fi presiune prea mare pe rampa din ce am inteles, este regulatorul de presiune,sau senzorul de pe rampa de motorina? Mentionez ca am curatat senzorul de pe rampa de admisie cu un spray gen wd40,era destul de imbacsit. Daca ma puteti ajuta cu o idee buna,poate si experimentata,apreciez mult. Multumesc.
1. Apa in vasul de expansiune nu se vede a circula decat cand e foarte incinsa.
2. La ce temperatura ar trebui sa porneasca ventilatorul pt racirea radiatorului?(la mine pleaca la 98 grade)
3. E adevarat ca ar avea cateva trepte de viteza ventilatorul (5 la numar si ca unele nu ar functiona)?
Acum problema cu adevarat grava:
A. Masina cat "e rece" merge super,trage belea.(ori rece,ori in primii 10..15 km parcursi de cand a stat ceva timp,gen o noapte,poate si mai putin),apoi da in nas,zici ca nu are vlaga deloc,turatia ba incepe sa scada,ba ramane plafonata,ba urca fff greu,ba urca f greu apoi deodata e racheta. Sunt momente cand da in nas si se aprinde masina cu cheia si abia se tureaza pana pe la 3000-3100 ture,iar dupa ce o opresc si stau putin,martorul dispare dupa pornire si pare sa mearga ok,si sunt momente cand da in nas si nu mai trage,ori urca fff greu fara nici un martor aprins.
B. Imi tragea aer fals pe la filtrul de motorina,pe la conductele ce intra in el,am schimbat oring-urile,(nu se mai aude acel sunet ciudat din pompa de inalte),am avut si bypass cu un furtun pt a vedea daca tragea aer pe acolo, degeaba,tot da in nas la un momentdat dupa incalzire sau acei km facuti.
C. Am o eroare in bord ecn009366 si una prin citirea martorului care palpaie.. 0093 daca nu ma insel. Ar fi presiune prea mare pe rampa din ce am inteles, este regulatorul de presiune,sau senzorul de pe rampa de motorina? Mentionez ca am curatat senzorul de pe rampa de admisie cu un spray gen wd40,era destul de imbacsit. Daca ma puteti ajuta cu o idee buna,poate si experimentata,apreciez mult. Multumesc.
- alinpicasso
- *
- 28 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2009 Dtr
- Bucuresti
alinpicasso
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut...off.. greu😊dar nu fi dezamãgit....din ce am citit nu ar fi ceva costisitor și greu de remediat...menționez cã am aceași mașinã de 3 sãptãmâni...mi e drag de ea...și rupe nu cã trage😁am și eu aceași prb cu sunetul ãla ciudat ...am sa i schimb oring urile...și mai vedem dupã....sfatul meu...trebuie sa i cureți egr ul și admisia...o luam eliminatoriu...s ar putea sa ai prb cu senzorul de debit... electrovalva aia care regleazã debitul ...eu am schimbat o am dat pe ea 320 lei....cã aveam prb cu ralanti ul....acum mai face când și când....dar mai e de urmãrit....vino la mn la service și ne uitãm dacã ești din București...facem o constatare gratis...te ajut cum pot cã știu ce înseamnã!😊
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
Care e senzorul de debit? Debitmetrul de aer de pe furtunul de admisie langa filtrul de aer sau regulatorul de presiune de pe pompa? Egr si tot traseul plus galerie admisie urmeaza a fi curatat sapt asta. Dar ceva de temperatura ai idee? Mi se pare ca prea se incinge. Si are mai multe trepte ventilatorul de pe radiator? Sunt din Vrancea,sa vad cum ma impart si cu munca si daca nu ii face taicamiu ceva,poate trag o fuga,mersi.
- alinpicasso
- *
- 28 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2009 Dtr
- Bucuresti
alinpicasso
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Hai salut...da regulatorul de presiune de la prima...vine in spate partea dreapta la motor...am înțeles cã sunt proaste de la MG se presupune a fi de origine...eu am denso care tot MG Este sub licența dracu sa i ia....ideea este cã mi mergea în valuri motorul și în momentele alea nici nu avea vana....acum merge...dar am observat cã uneori mai face foarte ptn....nici eu nu am curãțat ce am spus Ptr cã dureazã o Zi sã fac și admisia calumea....cauze la ce spui tu pot fi multe....trebuie verificatã și turbina....filtrul de particule sa ai grija cã și ãla e ciudat e pe gel nu mai e uscat și trebuie sã-i dai o forja pe autostrada ceva ...sa mergi cu ea vre o 20 km așa în sarcina crescând scãzând treptele dar turnat și deturnat..ceva gen....3.4.5.6-6.5.4.3 cã și cum ai folosi frana de motor...dar regulat pe acest traseu treptele mari!...sunt multe pe bune de verificat daca abia ai luat o CA nu știi ce poate fi....in mare cam astea...restul pânã nu vezi controlezi elimini e cam greu....cu temperatura nu știu ce sã spun dac nu se aprinde n bord ceva cu ce te deranjeazã ....poate așa o fi la Astra....oricum daca ți pleacã venit la 95...97 ° este ok...e in funcție și de termostat!lasa i antigel la nivel și urmãrește l plus nivelul la ulei!
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
La 98 grade fix pleaca. Aveam meniul cu temperatura in bord si cum am auzit vent ca a plecat, m-am uitat repede in bord si aveam 98. Pana atunci la 95-97, nimic. Mi se pare mult prea sus...se incinge de rupe pana pleaca ala. Am uitat sa precizez ca mi s-a oprit ieri,la o trecere de pietoni. Am dat 5-6 chei,nimic. Se ridica pitin acul la turatie,dupa care murea. Am impins.o pe dreapta,am stat 5 min,dupa care a luat.o la prima.
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat