Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • paulpaul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, de vreo doua zile am schimbat garnitura capac culbutori din cauza scurgerilor de ulei in partea spre cutia de viteze iar pe furtunul si conducta ce merg din capac in baie am gasit depuneri serioase sub forma de mazga maroniu deschis. As dori sa stiu care este cauza depunerii. Mentionez ca motorul este prima data cand l-am desfacut din 2006, iar consum de ulei nu are in ciuda celor 241000km.


Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z14XE
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bine ai venit in ClubOpel!
Cauza acelei spume maronii este vremea rece si condensul si atat timp cat uleiul si antigelul sunt la nivel nu reprezinta o problema.
Mai studiaza traseul furtunului si a conductei care pleaca din capacul culbutorilor...nu duc in baia de ulei!
Mai mult ca sigur duc in admisie si in clapeta de acceleratie exact ca la toate motoarele Z10XE(P), Z12XE(P), Z14XE(P)....etc.
  • paulpaul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, dar seamana cu o pasta ca si vaselina iar furtunul ce este prins la capac culbutori cealalta parte este racordat la o conducta metalica ce coboara in baia de ulei. An nou fericit!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR