paulpaul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua, de vreo doua zile am schimbat garnitura capac culbutori din cauza scurgerilor de ulei in partea spre cutia de viteze iar pe furtunul si conducta ce merg din capac in baie am gasit depuneri serioase sub forma de mazga maroniu deschis. As dori sa stiu care este cauza depunerii. Mentionez ca motorul este prima data cand l-am desfacut din 2006, iar consum de ulei nu are in ciuda celor 241000km.
Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z14XE
Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z14XE
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Bine ai venit in ClubOpel!
Cauza acelei spume maronii este vremea rece si condensul si atat timp cat uleiul si antigelul sunt la nivel nu reprezinta o problema.
Mai studiaza traseul furtunului si a conductei care pleaca din capacul culbutorilor...nu duc in baia de ulei!
Mai mult ca sigur duc in admisie si in clapeta de acceleratie exact ca la toate motoarele Z10XE(P), Z12XE(P), Z14XE(P)....etc.
Cauza acelei spume maronii este vremea rece si condensul si atat timp cat uleiul si antigelul sunt la nivel nu reprezinta o problema.
Mai studiaza traseul furtunului si a conductei care pleaca din capacul culbutorilor...nu duc in baia de ulei!
Mai mult ca sigur duc in admisie si in clapeta de acceleratie exact ca la toate motoarele Z10XE(P), Z12XE(P), Z14XE(P)....etc.
paulpaul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2016
- Mesaj Privat